hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Useriøse innlegg
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Useriøse innlegg
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  07:14:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Med fare for å få deler av forum gjengen mot meg, vil jeg gjerne si at jeg synes det har vert fryklelig mange usakelige innlegg her på forumet i det siste både her på "Diverse"- forumet og litt på de andre.
Det jeg mener med usakelige innlegg, er først og fremmst sånne historier som det kan høres ut som om folk bare har dikta opp.
"å hesten ble så misshandla, hadde det så fælt".
Man merker somregel hvilke som er sanne og ikke.

Det andre jeg mener med ikke akkuratt useriøse, men ganske meningsløse synes nå jeg, er slike innlegg som:

Hvilken farge har du på stallen din?
Hvilken størrelse bruker hesten din i sko?
Er det stygt med rosa dekken?
OSV.

Tror en del av dere skjønner hva jeg mener.

Eller er det bare meg?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  07:22:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg er den typen som det hender seg kommer med slike innlegg selv, men det er bare av og til, og i det siste har det kommet utrolig mye useriøst rundt og omkring her ja.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  08:29:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
delvis enig.. hadde selv et problem igår med å finne gjordstørrelse til Lopke.. og spute derfor "hvilken størrelse bruker dere med samme str. hest i gjord".. dette var viktig for meg da jeg egentlig skulle kjøpt gjord samme da... og jeg fikk gode svar..

Det er vel ikke så langt fra å spørre hvilken skostørrelse hestene deres bruker??
Synes også det er mye rart å diskutere.. men noen ting kan faktisk være viktig å vite for noen og totalt uinteressant for andre..

Selvom jeg er enig i at farge på stall, liker dere rosa osv ikke er så interessant for meg heller..
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  09:03:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
det blir jo ikke helt det samme da. du spurte fordi du faktisk kunne dra nytte av svarene du fikk.
hvilken nytte har man av å vite fargen på andre sine dekken, staller etc?

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  09:47:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
jo du har et poeng der :) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  11:07:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Er enig jeg. Som du sier sassy: Hvilken farge på stall, sal, hodelag, beinbeskyttere, dekken, hest, hårfarge, øyenfarge. Jada, det er overdrevet, men synes også det holder med slike innlegg. Så ingen slakt fra min side :) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  11:46:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Er endel useriøse innlegg ja, og jeg har kommet med endel av de jeg også. Så i grunn syns jeg ikke at jeg skal klage, men først å fremst prøve å slutte med useriøse innlegg selv først. Først da har jeg lov til å begynne å klage ;)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 07/04/2006 :  11:58:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vær en del useriøst ja. Mange av historiene er jo så overdrevne at man skjønner med en gang at dette ikke kan være sant.
Jeg prøver å styre unna slike innlegg så godt jeg kan. Orker ikke bruke tid på å fortelle andre hvilken farger jeg har på dekkenene mine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  12:16:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg ser forskjellen i tråder med helt utroligmegafantastiske historier og og tråder hvor man for moroskyld spør om farge på dekner, hvordan stallen ser ut osv. Førstnevnte er bare kjedelige og blir kjapt oversett av meg, mens sistnevte kan være litt "koslige" å svare på av og til - men i begrenset opplag. :-)

Vi forteller jo hverandre i andre tråder hva vi spiser, og stiller dumme spørsmål o.l., så da skjønner jeg ikke hva som er verre med "hvilken farge har du på dekkenet?" - så lenge det er få av dem.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  15:39:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Formosissima: Om jeg ikke husker feil så var det du som startet tråden: Hva tygger du på nå? (eller noe sånt)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  15:56:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Det har blitt litt mange i det siste ja,men helt greit for folk som kjeder seg;)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  16:05:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Er det ikke bare å la være å åpne dem da? Så kan de som ønsker det, svare på dem...

AV og til når man kjeder seg er "hva spiser du?"/"hvilken farge har du på dekkenet?" tråder være svært så interessant... Synes ofte disse "seriøse" innleggene som f.eks. diskuterer de ulike dressurprogrammene taler mindre til meg enn hva jeg synes om rosa dekken ;)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  16:07:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Formosissima: Om jeg ikke husker feil så var det du som startet tråden: Hva tygger du på nå? (eller noe sånt)

Opprinnelig postet av *Ina*

Det stemmer det. Og det gjorde jeg fordi jeg kjedet meg og fordi det var lite kos, men mye seriøst på forumet :-)
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  18:00:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
kan jo være litt sant i at det har vært mye useriøst her i det siste, men det er jo ingen som tvinger dere til å svar..det er jo bare å styre unna de innleggene som dere mener er helt meningsløse..eller?!
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  18:50:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ser at debattstarter bruker noen av mine innlegg som eksempel.altså om den historien ikke var sann,hva slags interesse har vel jeg av å fortelle den da??

å om jeg er intresert i å vite hva som er normal skostr på hest siden min egen er litt uvanlig,så er vel ikke det ditt problem??

synes faktisk DETTE er en teit debatt,som egentlig bare handler om drittslenging!
enig med dere som sier at man faktisk ikke trenger å svare eller lese alt...

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 07/04/2006 :  19:05:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er vel litt individuelt hva vi brukere ser på som useriøse innlegg også da, så det beste er vel å svare på det man interesserer seg for, og føler for å svare på. Og så hopper man fint over det man syns er meningsløst.
Noen dager så er det egentlig greit å lese en debatt hvor man slipper å tenke så mye
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.