hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Useriøse innlegg
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Useriøse innlegg
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  19:16:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
enig med deg tebj0

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  19:20:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ser at debattstarter bruker noen av mine innlegg som eksempel.altså om den historien ikke var sann,hva slags interesse har vel jeg av å fortelle den da??

å om jeg er intresert i å vite hva som er normal skostr på hest siden min egen er litt uvanlig,så er vel ikke det ditt problem??

synes faktisk DETTE er en teit debatt,som egentlig bare handler om drittslenging!
enig med dere som sier at man faktisk ikke trenger å svare eller lese alt...

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Du må ikke ta tråden personlig, for det var nok ikke meningen å henge ut enkelte personer her. Du trenger ikke glefse av den grunn.

For oss som har vært på forumet en stund så har vi flere ganger opplevd at folk kommer med den ene historien mer fantastisk enn den andre; hesten deres er for eksempel helt spesiell og vedkommende konkurrerer dressur eller sprang på høyt nivå, selv om ingen noengang har hørt navnet hennes/hans før. Derfor tar ikke forumbrukeren alt for god fisk og setter spørsmålstegn både her og dr ved folks historier.

Forøvrig ser jeg ikke hvordan du kan finne "normalen" på stostørrelser. Hester som er temmelig like kan ha helt ulike størrelser på skoene? (o0)

On topic så er "hva spiser du nå?"-tråder ok til en viss grad, men da får man legge dem på Mellom Himmel og Jord og ikke under hesteraser. Når det kommer 9-8 tråder tett som hagl og av samme bruker så er det for mye.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  19:22:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Enig, Ullsokken.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  20:08:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
useriøse innlegg vil det alltid være,men man kan bli ganske så oppgitt når det hagler inn emner som ikke har noen betydning omtrent...Og nei jeg sikter ikke til enkelt personer overhode...
Men useriøse innlegg kan være så mangt, vi har jo fersket et par som mener de rir langt der oppe i nivå,og dikter opp historier på historier og vil at vi skal hjelpe dem, med noe som ikke engang eksiterer..

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  20:12:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det var det jeg ville sjekke ut da.med skoene..

har aldri lagt inn hverken 8 eller 9 tråder samtidig.om det var det du hinta til..

men tenk på at det er ikke alle som har hestevenninner eller venninner i det hele tatt som kansje synes hestemarked er deres fristed der de kan snakke med andre hesteintreserte.så om ikke alt er like seriøst,så tilgi..vi er da bare mennesker.

men alltså om folk har opplevd noe annet enn dere,som ikke dere har sett så kan dere faktisk ikke dømme folk etter dette.sikkert en del som bare vil fortelle ting,fordi de ikke har andre å snakke med.
blir litt provosert av at ti stk kommer samtidig å sier akkurat det samme:jeg tror deg ikke!
når du vet så altfor godt at det er sant.forventer ikke at folk skal tro meg da hvem som helst kan svare egentlig.så skal man lissom bevise å sånn.det blir for dumt synes jeg.hva folk velger å tro bestemmer dem faktisk selv.

når folk kommer med at de har 100 villfriesere og sånn,så da kan man jo begynne å lure..dette hører ikke hjemme noe sted. litt rotete dette her,men håper folk forstår meg.

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  20:37:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hva er vitsen med det da?

blir for dumt lissom..

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  20:59:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
sigyn,brauta og rubin:): Det er jo ikke nødvendigvis d-e-g vi tenker på når vi diskuterer her? Har vært medlem i snart 3 år, og sett svært mye rart, det vet jeg at mange andre har også..

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  21:17:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jammen!hehe..er bare vant med at det er retta mot meg og sprøe dyret mitt:))

grr,nå ble jeg sinna..søkte på netthest bare for morro skyld,å der var det ei som hadde lagt ut bilder av mishandla og vansjøtta dyr og skulle selge dem til noen som kunne redde dem.på sånn nett ting altså.*nå har det gått for langt for sigyn og marias del!*

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  21:17:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jammen!hehe..er bare vant med at det er retta mot meg og sprøe dyret mitt:))

grr,nå ble jeg sinna..søkte på netthest bare for morro skyld,å der var det ei som hadde lagt ut bilder av mishandla og vansjøtta dyr og skulle selge dem til noen som kunne redde dem.på sånn nett ting altså.*nå har det gått for langt for sigyn og marias del!*

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  22:01:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

når folk kommer med at de har 100 villfriesere og sånn,så da kan man jo begynne å lure..

Hva er en villfrieser??
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  22:31:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

når folk kommer med at de har 100 villfriesere og sånn,så da kan man jo begynne å lure..

Hva er en villfrieser??

Opprinnelig postet av Lopke

Sikkert en vill, frittgående frieser. Har aldri hørt om det.

Ullsokken

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  12:55:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hva er en villfrieser??

Opprinnelig postet av Lopke

Sikkert en vill, frittgående frieser. Har aldri hørt om det.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Mener du at du aldri har hørt om flokkene med ville frisere som løper fritt over de vidstrakte steppene i Holland?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:04:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nei, de har jeg ikke hørt om, Ullsokken

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  20:37:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

sigyn,brauta og rubin: jeg sikta overhode ikke til deg, og ante ikke at du hadde starta en tråd som gikk på skostørrelser, det var bare ett eksempel jeg dikta opp.

Så som sagt, jeg mente ikke å henge ut enkelt-personer, men ja, jeg kan si at enkelt-e personer har en tendens til å poste det som for meg ser ut som det ene meningsløse innlegget etter det andre.

Selvfølgelig synes jeg det er litt gøy jeg også å snakke om farger på dekken osv en gang i blandt, men når slike innlegg kommer på rekke og rad nedover kan det nokk bli litt mye for min del.

Hva med å få ett eget "snikksnakk" forum?

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  20:47:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hva med å få ett eget "snikksnakk" forum?

Opprinnelig postet av Sassy69

Vi har jo forumet 'mellom himmel og jord'.

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.