hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skal jeg ta sjansen på Høøks?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Skal jeg ta sjansen på Høøks?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  15:53:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mye rimligere å bestille fra borjes enn i Norge, ihvertfall hvis du skal ha mye(kjøpe endel gjerdeutstyr der, stallutstyr +++)

Ellers så er ikke høøks å anbefale, alt for trege... Veldig gode erfaringer med skoies.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  17:09:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
AKKURAT det jeg skal ha finner jeg liksom bare på Høøks.. Men det haster ikke å bestille heller da.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

HampusGoldstar

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  01:14:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHampusGoldstar  Svar med kopi av melding
jeg har også hatt problemer med høøks, jeg bestilte beinbeskyttere både bak og foran, jeg venta og venta og det kom ikke noe i posten. Da hadde det gått 3 måneder, så jeg glemte det. men ikke lenge etterpå fikk jeg melding om at pakken hadde kommet på postkontoret.
Så lenge hesten har det bra, har jeg det bra! Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  18:06:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg har også hatt problemer med høøks, jeg bestilte beinbeskyttere både bak og foran, jeg venta og venta og det kom ikke noe i posten. Da hadde det gått 3 måneder, så jeg glemte det. men ikke lenge etterpå fikk jeg melding om at pakken hadde kommet på postkontoret.

Opprinnelig postet av *Sunny:)*

Løsningen på dette mysteriet er muligens at de ikke har hatt beskytterene på lager, men at de kommer inn igjen om en stund. Jeg vet ikke hvordan du bestilte med damene i Hööks-telefonen er flinke til å opplyse om slikt.

Jeg svartmaler ikke en butikk for det om jeg har fått varene tilsendt sent en gang eller to, da hadde det neimen ikke vært mange butikker jeg kunne handle fra.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  19:22:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det har vært noe tull hele tiden når jeg skulle bestille. En gang fikk jeg en helt annen pakke enn det jeg skulle ha, og da hadde de altså byttet om to pakker. Men jeg skal bestille fra dem nå. Tar sjansen på det.

Wulfi

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  20:47:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg har brukt både Skoies, og Høøks "ørten" ganger, og aldri hatt tull med dem. Begge steder har de klart å levere varen i løpet av 7-10 dager.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  23:00:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Da er det bestilt. Tar vel en stund siden det er helligdageer osv., men det tåler jeg.

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  22:25:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri hatt problemer med å bestille fra Hööks.
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Siren & Gledi

» VIP

Skrevet - 16/04/2006 :  00:09:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
høøks er altfor treige.. men de har godt utvalg på mange ting:)

minhestebutikk.no er bra! Leverer innen en uke og jeg får alltid det jeg har bestilt..

Skoies er også bra syns jeg..
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.