hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skal jeg ta sjansen på Høøks?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Skal jeg ta sjansen på Høøks?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:15:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Rodeo derimot, hadde jeg aldri kjøpt noe fra ;-)

Opprinnelig postet av Formosissima

Å..? Dårlige erfaringer? Jeg vil gjerne høre, for jeg hadde tenkt å bestille taugrime fra der.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:34:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Får du ikke det du har bestilt, ring til TV2 hjelper deg..:P Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:13:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Skoies har bare vært supre etter min erfaring. Rask levering og aldri feil.
I tillegg får man vanligvis en hyggelig gave fra dem også.
Jeg har fått hovrenser, leietau, kalender og gode sokker.

Line.
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 09/04/2006 :  20:03:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg handler ikke lenger på høøks. Tar alt for lang tid. Ville heller bestilt fra skoies eller børjes. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  20:36:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk for synspunkter :-)

Kemmy

» VIP

Skrevet - 09/04/2006 :  21:30:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
MinHestebutikk.no er veldig raske med levering, har bestilt flere ganger, alltid fått varene på under en uke, gode tilbud og du kan følge bestillingen din hele veien til ditt postkontor på deres hjemmeside! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  21:52:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk! Håper bare jeg finner det jeg skal ha på de andre sidene nå så.

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  22:14:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hvorfor ikke rodeo?
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

*Birdy*

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:32:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hvorfor ikke rodeo?

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

De er døds trege til å levere! Jeg bestilte et dekken en gang til min kjære ponnis og jeg hadde glemt at jeg hadde bestilt det da det endelig la hente lapp i postkassen.

Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 10/04/2006 :  09:32:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Takk! Håper bare jeg finner det jeg skal ha på de andre sidene nå så.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Hva med Tof i Vestby? De har turutstyr og western, og jeg er sikker på at de har taugrimer der også. Jeg har ikke bestillt på postordre derifra, men vært innom og fått god service. Litt dyrere enn Hööks, Horze og disse andre, men kanskje det er verdt et besøk?

Mange synspunkter og erfaringer her, man må bare gjøre sine egne

Selv har jeg aldri harr problemer med Hööks, men er man først uheldig et sted, kan du banne på at det vedvarer...
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:14:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Har den erfaringa at høøks er ganske treige, 3 veker +/-... Løwenborg er raske(bestilte tirsdag kveld, fikk lapp i postkassa fredag), men tviler på at dei har dei tinga du skal ha... Rodeo... :( TRagisk, bestilte egentli sal derifrå i november, i desember fikk eg beskjed om at dei ikkje hadde den inne på lager, men skulle bestille... I januar ringte vi og lurte på om vi fekk salen snart... Dei hadde ikkje bestilt den ennå... D endte med at eg kjøpte en anna sal ellers hadde eg sikert måtte vente i eit halvt år... :( Mine erfaringar. Høøks er ok, rodeo=NEI, løwenborg er RASKE =) Gå til toppen av siden

rapplilja

Skrevet - 10/04/2006 :  12:00:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Høøks har vært treige de siste gangen jeg har bestilt. Så når jeg bestilte sist skrev jeg med en notis om at jeg forventet rask levering, ellers har de mistet en kunde. Sur, men saklig beskjed, endte med at pakken kom etter ca 5 dager!! Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  12:51:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Apropo bestilling av salar med hesteutstyrsbutikkar. i Januar bestilte eg ein sprangsal med Rytterbua, som "bestilte" med Eldonor. Mannen på Eldonor bestilte den og den ville kome om ca to månadar. Etter to månadar (i mars) fekk eg beskjed med Rytterbua (som hadde vore i kontakt med Eldonor), då hadde ikkje mannen på Eldonor bestilt salen (Frå Argentina). For det lønnte seg ikkje å berre bestille ein sånn sal. Men venta eg i to månadar til, skulle eg få den. Eg var sikkeleg sint, og alt var Eldonor sin feil... Eg kjem aldri til å bestille der igjen, frekk var mannen også. Han laug heile vegen, både til meg og ho på Rytterbua..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  13:17:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skjønner du er skeptisk om du har hatt problemer med de før. Jeg har handlet alt jeg har på Høøks og Min Hestbutikk, og er veldig fornøyd med begge to. En gang hadde de glemt å legge med salhengeren på Høøks, men etter en telefon kom den raskt etter.
Er nysgjerrig på Børjes jeg da. Hvordan blir egentlig prisene når man handler derfra? Det står jo Svensk pris, og hvordan er det med toll?

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  13:44:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jameho: den svenske prisen blir akkurat den samme som norge, du "taper" jo litt på det, men er billigere enn norge uansett.
slik jeg har forstått det er det ikke toll på varene og frakt står vel på siden der, tror ikke det var mye.

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.84 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.