hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skal jeg ta sjansen på Høøks?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Skal jeg ta sjansen på Høøks?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:02:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal bestille showshine, taugrime og remontneserem.

Høøks har alt dette, men jeg er skeptisk. Det har allti vært noe tull de gangene jeg har bestilt før.

Synes dere jeg skal "risikere" 400 kr. på å bestille fra Høøks, eller vet dere om nettbutikker som selger akkurat det samme?

www.hestene.no

carambee

Skrevet - 09/04/2006 :  13:13:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
har bestilt en del fra høøks tidligere. Har selv aldri hatt problemer eller hørt om problemer med dem... Det er nok mange nettbutikker som selger det samme. Men høøks er jo en av de mer etablerte...

Blei lite med gode råd her da, men...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:15:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, de er nok en god butikk, men jeg har alle de 4 gangene jeg har bestilt opplevd tull. Fått feil varer, feil str., feil levering, feil pakke..

Men likevel synes jeg de har god kvalitet på varene og ganske ok service, men saken skal vurderes. Jeg har ikke funnet andre butikker som selger det samme til en like bra pris så.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:27:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Har aldri opplevd tull med Høøks. Jeg hadde bestilt. Du får uansett igjen penger. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:29:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har aldri opplevd tull med Høøks. Jeg hadde bestilt. Du får uansett igjen penger.

Opprinnelig postet av Formosissima

Joda. Likevel er det slitsomt med for mye tull, men jeg tror vi satser på at alt går bra denne gangen.

lino

» VIP

Skrevet - 09/04/2006 :  13:33:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Du kan jo bestille derfra, dersom du ikke trenger varene før om et halvtårstid, kanskje aldri

Fikk nettopp en pakke med utstyr jeg bestilte til Birk, like etter at jeg fikk ham. Var litt surt, men heldigvis var det ting Sharmis kunne bruke også.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:39:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
lino: Oi. Så tregt har det ikke gått hos meg da, tok på det lengste 5 uker.

Jeg trenger varene innen juni, så jeg kan jo bestille nå for sikkerthets skyld :P

Torpedo

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  15:10:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
La meg se.. Jeg bestilte en pakke fra hooks den 15 Januar, har jeg fått den enda? Nope...
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  15:16:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Eg har halde med Hööks sidan dei startar opp (søstra mi som bestilde då vel og merke). Me har aldri venta i meir enn 3 veker på pakken, aldri fått feil varer, fått feil str. 1 gong, og det var på ei ridebukse der dei vart utselgde, men den passa fint sjølv om den var ein str. mindre enn det eg har bestilt.
Eg kjem fortsatt til å bestille med Hööks, og eg kjem til å fortsette å handle med MinHestebutikk. Eg har ALDRI opplevd bedre service! (ikkje for å reklamere, ville berre seie mi meining om dei)

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

GitteogLone

Skrevet - 09/04/2006 :  15:28:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
du kan og bestille fra www.horze.no de er superraske med leveringen. (vet ikke helt nå med påske, men til vanlig!!) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  15:44:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal sjekke om Horze har de samme produktene. Hvis ikke så tar jeg sjansen på Høøks.

Ullsokken

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  15:56:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har bestilt en god del fra Hööks, og aldri opplevd "tull" av den typen du har.

Vet ikke om jeg ville kjøpt den taugrima, den ser "pinglete" ut. Jeg handler taugrimer og lignende på Rodeo eller tilsvarende

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  16:49:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har bestilt en god del fra Hööks, og aldri opplevd "tull" av den typen du har.

Vet ikke om jeg ville kjøpt den taugrima, den ser "pinglete" ut. Jeg handler taugrimer og lignende på Rodeo eller tilsvarende

Opprinnelig postet av Ullsokken

Rodeo ja! Der sa du noe.

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 09/04/2006 :  16:51:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Når jeg bestilte der for ca. en månde siden, fikk jeg varene på en og en halv uke! Det hadde jeg ikke forventet fra hooks.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  17:07:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har bestemt meg for å ta sjansen :P Det får bare gå som det går.

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:11:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Rodeo derimot, hadde jeg aldri kjøpt noe fra ;-) Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.