hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva bruker dere vipen til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva bruker dere vipen til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

marte+quicky

Skrevet - 29/06/2006 :  19:35:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jo det er viktig for det er liksom der man finner opplysninger, bilder osv når folk svarer på innlegg og det er interessant å se hvem som er bak nicket.

Opprinnelig postet av Lopke

enig!

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  21:06:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes VIPèn er god å ha for å finne ut hvem jeg svarer, hvem som svarer meg, hvor dere kommer fra, hvilken erfaring dere har, interessen for hest og hva slags hest dere har. Føler jeg blir litt mer kjent med dere gjennom VIPèn. Liker å legge igjen noen spor i gjesteboka når jeg har tittet innom, og liker å se det har vært noen hos meg. Synes også det er greit å se at jeg ikke halshugger en tenåring om det er noe jeg misliker. (Har nok ikke reagert så hissig på noe her inne enda, men man kan aldri vite.. ;) )

Min VIP lagde jeg rett og slett fordi de fleste andre her hadde det, og jeg synes det er kos å ha den. Legger inn det jeg har lyst til, når jeg måtte ønske. Dagboken bruker jeg ikke som dagbok, men når det har skjedd noe jeg har lyst til å skrive om. Blir litt som den hjemmesiden man ikke har fått lagd seg ja, men uten de helt store personlige opplysningene. Det blir mer meg og mitt, enn familien min og meg. Joda, kos med VIP. :)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  00:16:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Synes det er koselig å ha vip jeg. Blir "kjent" med andre hesteintr. Og det er alltid hyggelig å få en hilsen i gjesteboka si
Bruker også dagboka en del, mest for min egen del. Å legge ut bilder er alltid moro. Blir vel en slags skryteside, som nevnt tidligere
Artig å finne gamle kjente, og hester man vet av fra tidligere.
LENGE LEVE VIP sider

Beate & Alger Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  23:27:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Legge ut bilder, selge hesteutstyr, GB, litt dagbok, litt kalender, litt quiz...

Mest for kosens skyld egentlig:) Er vel innpå vip'en nesten like often som debatten, men oppdateringene varierer litt;)
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 08/08/2006 :  08:54:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ettersom editoren på hjemmesiden min ikke fungerer som den skal (får bla ikke lastet opp bilder eller opprettet nye sider) så bruker jeg vipen min i stedet. Synes viper er noe av det beste her på hestemarked! Elsker å se på bilder lese dagbøker og skrive i gjestebøker. Litt irriterende er det når man ser at masse folk har vært inne på siden og ikke lagt igjen noen melding i gjesteboka, menmen man kan ikke få alt her i livet!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.92 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.