hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Later som om hun eier en hest, hun ikke eier.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Later som om hun eier en hest, hun ikke eier.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  13:00:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja lixm d r d jg gjør azzzz
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  13:03:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Assa, det er ganske tydelig at ingen av dere har peeeeeeeeeeeeiling på hest! Sånn som dere skriver ass, hadde ikke gjort det om dere hadde hatt peiling lixom. Dere bare later som alle sammen, har garrannntert ikke sett en hest før i det hele tatt!!!!!!!!!!!!!!111
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  13:07:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Horton & Renate, Lino, Wenche=), Lopke og *Ina*: [edit] DERE HR ZTJÅLET HEZZTEN M|N, UZZLE HEZZTETYVEHR AZZAH!
Redigert av - Flokus den 10/04/2006 13:10:10 Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  13:10:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er det hønekrig.. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  13:16:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Dessuten hørte jeg av noen som hadde hørt det av sin kusine som hadde hørt det fra noen på Island at Kurre har stjålet hestene sine derfra og nå kommer de snart og vil ha de tilbake

Opprinnelig postet av Horton & Renate

DØH!
Atte du er IKKE helt god da?
Åsså skal en høre det fra zånna zom bare lizzom TAR hester bare overalt da?
Åzzå jeg VEIT atte den hesten din gikk bare SÅ mye bedre med veninna te fettern te broren te søstra te han jeg møtte på fest forrige uke.
Og det er bare FACTS azz!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  13:17:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Æ hakke ztjælt nå hæzt azzå, zæriøst kødde ikk lixzom hærregud azzå.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  13:54:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hahha! Dr røpt du dg! Haha! Mohahaha! Azzaa.. You SUCK mææn! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  14:07:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
pliiiiiiiizzzzzzzzzz jelp meg.

veninna mi "lånte" en børste av meg så men lixzom ødela hu den (med vilje helt sikkert azzzzz, bare for di hesten hennes som forresten heter kurre ikke kan hoppe og jeg lo i ridetimen.. ha ha ha)
og jeg har bare roza striler da. og de har ikke fler roza i butikken. Hvme har rosa striler?? hjeeeeeeeeelp..
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  14:12:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du fåkke av mæi! Du ztjal hezzten min!!!!!!11!!!!!!!1!!1!!!111111111 Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  14:27:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Atte hesten min hopper i vaffal MYE bedre enn din. å du kan bare driiiite i å si atte jeg tok den bøsta for atte det gjorde jeg vaffal ikke for den var minnnn!!!!!!!!!!!!!
Og du hadde ikke zånne glitreklistremerker m Pennyponniwendy på som atte JEG hadde!!!!!!!!!så bare kutt ut!!!!!!!åsså si atte ikke shining star super pretty jumping Kuue ikke kan hoppe atte for da skla jeg ta deg azzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  14:54:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
shining star super pretty jumping kuue kanke hoppe azza! Hesten min derimot,my high flying rocking pink barbie pony , D1 kan hoppe azzzzz! Den er ol pony! hopper 2 meter selvom den bare er 130! Azzza sier litt om hvem som er bezt dah!
<3<3<3<3<3my high flying rocking pink barbie pony<3<3<3<3

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  14:57:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
vEeEl, aSsåÅåÅå, eeeee.. sånne roSa bØrSter daaaa.. det tror jeg lixm at de har pÅåÅå..eeeee.. jæi husker ikke jæi assååå..men jæi har en zånn roooozAA børste DaA.. og den tror jeg at jeg fant i striglekazza til noen daaa lixom..Men husker ikke helt hvor det var jeg daAaAaA lixm

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  14:58:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
ingen av dere ssom har en så fin hest som meg uansett, så det så!! for min er hvit og glitrende, med vinger og horn i panna som heter Shining flying supahstar with flashing bling`bling! og den driter rosa, og det dufter parfyme! så det så!!
så dere kan ta de derre lizzomhestene derez og gjøre som lizzomryttere gjør...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  15:02:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ingen av dere ssom har en så fin hest som meg uansett, så det så!! for min er hvit og glitrende, med vinger og horn i panna som heter Shining flying supahstar with flashing bling`bling! og den driter rosa, og det dufter parfyme! så det så!!
så dere kan ta de derre lizzomhestene derez og gjøre som lizzomryttere gjør...

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Det er min hest! hører det på beskrivelsen!!!!!! Har du stjært den så sliter du!!!!!! PAPPPA er politi! SÅ my high flying rocking pink barbie pony(som den egentlig heter) Burde være i boksen sin når jeg kommer i morra azz!!!!!!!!!!! Vi skal næmelig få time av sally swift eller hu!!!!!! SÅ du kan bare shite i å si at du eier my high flying rocking pink barbie pony Han er MIIIN og han heter ikke "Shining flying supahstar with flashing bling`bling" ZÅ D ZÅ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  15:14:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Forresten, ikke mobb rytteren! Dette er mange år siden..

Da havnet du nok i feil tråd frøken-ta-på-seg-refleksvest-når-hun-skal-bade

*ondskapsfull latter*

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Jammen, jammen.. Er da det samme om man har på redningsvest eller refleksvest da.. Bare vær sånn du, men da flyter ikke du opp igjen når gampen din plumper oppi badekaret
Dessuten, min er såå veloppdragen den att den vasker seg i baken sjøøl! Det klarer ikke din!

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.