hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Later som om hun eier en hest, hun ikke eier.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Later som om hun eier en hest, hun ikke eier.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  02:24:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tror jeg skal begynne å kjefte på folk som har en hest som likner på min, jeg. Jeg synes faktisk jeg har enerett på å ha eie en varmblodstraverhoppe, mørkebruke, ca 160 cm høy. Bare sånn at dere vet det, i tilfelle dere kommer over en hest som likner: Den dere kommer over finnes IKKE!

Opprinnelig postet av lino

oioioi... da må jeg ta meg en tur til legen... jeg syns da jeg kjørte forbi to slike idag, jeg må ha spist noe rart, for utifra det du sier så finnes de ikke, å da må jeg jo ha hallusinert!! og ikke bare hallusinert, jeg må ha sett dobbelt i tillegg!!
kanskje jeg bør ringe mattilsynet? det kan jo ha vært at de champignonene jeg spiste ikke var champignon, kanskje Eldorado har blingsa litt og tatt feil av champignon og fleinsopp...?
håper virkelig jeg blir frisk til fjordhest NM, så jeg slipper å se noen like hester... *phu*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  07:22:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
til dere som har svarte hester: dere er noen innbruddstyver alle sammen! jeg finner meg ikke i det!! Tenk å gå og stjele min hest da. og ta bilder av den og kalle den deres. Det er min hest, forstår dere ikke det? MIN!! Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  09:21:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding

Denne da? Likner den på din? hehe

Forresten, ikke mobb rytteren! Dette er mange år siden..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:00:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Forresten, ikke mobb rytteren! Dette er mange år siden..

Da havnet du nok i feil tråd frøken-ta-på-seg-refleksvest-når-hun-skal-bade

*ondskapsfull latter*

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  11:06:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Denne da? Likner den på din? hehe

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

Nei, du er trygg på den. Min er myyyyyye penere

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:09:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lopke: Du har stjålet hesten min! Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:17:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lopke: Du har stjålet hesten min!

Opprinnelig postet av *Hrafn*

Åhjahvehljah!
Så det er Lopke som har den hesten du stjal fra meg

Edit for å få med:

Lopke den hesten er min!
Bare å venne seg til tanken for hesten ble hentet for 5 minutter siden

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Redigert av - Horton & Renate den 10/04/2006 11:21:03 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:18:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lopke: Du har stjålet hesten min!

Opprinnelig postet av *Hrafn*

ja.. hva vil du gjøre med det da?
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:29:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Nei vettu hva! Nå r dere no1 uzeriøze fjortizz jentr alle zammen azzåå! jg tror alle dere juger zå det r1ner av dere! Ing1 zom har hezt i d hele tatt! Det er bare zååå barnsli lixom!

*Hrafn* : jeg syns du bør dra hjem til lopke og kjefte henne huden full fordi hun har tatt hesten din, også tar du med en mega stor henger og henter hjem hesten din! og du MÅ huske på å få med den rosa grima og det lilla leietauet!

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:50:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Wenche:

Det er liten vits i at Hrafn reiser til Lopke og henter hesten min når jeg allerede har vært og hentet den

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:57:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
ha ha ha.. Lopke er på treningsleir.. dere finner henne aldri!!!

renate.. forresten den salen jeg stjal.. den kan du også bare ta med deg.. jeg ødela den :)
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  12:01:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ha ha ha.. Lopke er på treningsleir.. dere finner henne aldri!!!

renate.. forresten den salen jeg stjal.. den kan du også bare ta med deg.. jeg ødela den :)

Opprinnelig postet av Lopke

Rettere sagt: DU finner henne aldri he he he ha ha...
Angående salen: gjør ikke noe for jeg har tatt både Wenche og Hrafn sine saler

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  12:03:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dessuten hørte jeg av noen som hadde hørt det av sin kusine som hadde hørt det fra noen på Island at Kurre har stjålet hestene sine derfra og nå kommer de snart og vil ha de tilbake

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  12:03:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nei vettu hva! Nå r dere no1 uzeriøze fjortizz jentr alle zammen azzåå! jg tror alle dere juger zå det r1ner av dere! Ing1 zom har hezt i d hele tatt! Det er bare zååå barnsli lixom!

(...)
Opprinnelig postet av Wenche=)

Nå fikk jeg jo ikke latterkrampe.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  12:43:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Horton og Renate: Jg blir bare forvirra av dg jg! Reizer du overalt og ztjeler hezter lixom? Jg skl ta md mg alle venna mine og anmelde dg jg! For du kommr zikkrt il å ztjele hesta våre å!! Heztetyv azz!
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.