hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - når du kommer hjem..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 når du kommer hjem..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  17:05:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
mulig vært en tråd om dette før,men søkefunksjonen har nok gått bananas.

altså er det første du gjør når du kommer hjem fra jobb\skole og slenge deg på sofaen med fjernkontrollen eller løper du til stallen med en gang du får kjansen?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  17:09:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kjeder du deg i dag igjen?

Jeg gjør lekser jeg.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  17:18:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
he he.... masse rare spørsmål.. men mitt liv i en nøtteskall:

Når jeg har jobbet 12 timer man tir ons går jeg ned og får mat (kantine) og opp på et lite rom hvor jeg bor..
Drar hjem torsdag kl 14 ca. da har jeg helg..
spiser og sjekker mail og mye annet rart på pc hjemme.. går opp i stallen etterpå..
fredag er MIN dag, dvs jeg er hjemme alene og gjør alt mulig rart jeg normalt ikke gjør når folk er til stede.. etterpå stallen.. og sånn fortsetter helga.. om jeg ikke er fyllesjuk eller må ha sånne kjedelige pliktoppfyllende familiegreier..
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  17:40:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jaah
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  18:24:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Synes det er artig at enkelte henger seg opp i dette. På seg selv kjenner man andre? ;-D
Jeg selv setter på TV-en og slenger meg foran dataen. Eller evt. min TV nr.2; akvariet.
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 04/04/2006 :  18:35:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har lenge vært for lat med å slenge meg på sofaen med en gang jeg kommer hjem fra praksis, men siden jeg er fersk hesteeier så blir det å løpe avgårde til stallen å kose meg der gitt:) føler meg litt mer "sporty" nå enn før gitt... men er kasnkje en ønske følelse det...hmm ikke vet jeg:-D
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 04/04/2006 :  19:02:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Slår på PC'en og setter meg i senga og spiller musikk som gal.

Gå til toppen av siden

Jollypopp

Skrevet - 04/04/2006 :  19:06:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJollypopp  Svar med kopi av melding
Farer rett til stallen de dagene jeg rir, de andre dagene gjør jeg lekser før jeg slapper, før jeg deretter drar og trener litt.
Om kvelden ser jeg bare på TV, og er her på Mix, selvfølgelig.

Ett menneske uten ironi er et menneske uten sjel. Et menneske uten sjel er et tomt menneske. Kan et tomt menneske kalles et menneske? Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  19:19:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
jobber ofte natta så da passer det dårlig og løpe ned i stallen:)
men jobber jeg dagen er jeg nødt til å dra rett i stallen så jeg får foret hestene og gitt nytt vann.
hvis jeg skal ri tar jeg det med en gang før jeg blir for lat.
har jeg først slengt meg ned på sofaen er det veldig hardt å komme seg opp igjen.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  19:49:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Leter etter mat....
-Marte Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  21:07:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
har stallen rett utenfor døren så det første eg gjør er å hive ut middag til hestene,før eg går inn å spiser selv,så er det ut i stallen og på tur med hunden=)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  21:17:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Skrur på datan De dagene jeg skal ri sleper jeg meg ned til bussen, og sitter der i et kvarter før jeg daffer opp til stallen, der jeg plutselig kommer i topp humør
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  21:21:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Drar som regel på trening rett fra skolen, og når jeg kommer hjem er det enten tid for å dra til stallen, eller, på de dagene jeg har stallfri, blir det dusjings og så lesing (blir litt vel mye tid foran pc'en istedet men...), evt på matjakt først. Ser igrunn lite på tv (kan komme av at jeg kun har nrk (med masse snø) og tv2 for tiden)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 04/04/2006 21:52:29 Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  21:31:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Enten så reiser jeg i stallen og trener hest eller slenger meg på dataen og gjør andre unyttige ting ;)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  23:55:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er alene om mine 3 (snart 4 )hester så jeg MÅ
Gjør morgenstellet før jobb, har de ut, jobber, lager middag til familien når jeg kommer hjem og drar så ut og rir. Så jobber jeg igjen og tar inn hestene når det er blitt natt he he... sånn er det å være musikklærer, ikke starte før 1240 og jobbe på nytt igjen på kvelden til 23. Fri formiddag og ettermiddag. Dessuten er det deilig (kremt...) og kunne skylde på stallen og forlate mann og unger noen timer, ut på ridetur i stillheten
Ah... rekreasjon

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 05/04/2006 :  08:34:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er hjemme fra jobb litt før kl. 17. Spiser middag og stikker rett i stallen. Er i stallen rundt kl. 17.30 og er hjemme igjen rundt 8 - halv 9. Da blir det bare å slappe av til jeg skal legge meg.:) De dagene jeg har fri fra stallen (1-2 dager i uka, kommer litt an på stevner og sånn) slapper jeg bare av eller trener litt. Så skal jeg rekke stallen er det nok ikke tid til noe TV titting når jeg kommer hjem fra jobb. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.