hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Må bare fortelle dere det:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Må bare fortelle dere det:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

siljeho

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  01:16:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bra for deg missy;) glad på dine vegner.

tenkte akkurat på å tømme meg til dere jeg også. Har ingen andre å tømme meg til. Er to mnd siden det ble slutt mellom eksen min og meg. Greit nok det, siden det ikke virket som han satte noe spesielt pris på meg, siden han valgte fester og kamerater forann meg i ett sett. Men poenget er vi ble sammen for første gang da jeg var 14 og han 18, ble slutt og etter mye om og men klarte vi bare ikke være i fra hverandre. Bare tanke på en annen jente i hans armer gjorde meg gal, slik hadde han det også.(det verste var vel at han og bestevenninna mi begynte å rote etter det ble slutt var da sjalusien kom for fullt).
Så vi fant sammen igjen, og var sammen i to år. Helt til nå. Han er den jeg kunne snakke med alt om. Han lyttet og var der når jeg trengte det. Og nå plutselig har jeg ingen lenger å støtte meg til. Klarer ikke lenger støtte meg hundre prosent til venninner, etter mange skuffelser. Derfor lukker jeg det og forteller ikke det jeg føler lenger.
Men i allefall, han har nå fått en ny dame. Ei jeg må se på skolen hver dag, jeg kan ikke lenger føre noen samtale med han for han sier det ikke er rettferdig ovenfor dama at han snakker med eksen sin. Og det får meg til å savne han så sinnsykt. Jeg vet jeg er bedre uten han, men han er den første jeg virkelig har vært glad i og alltid hatt der. Og det er bare så jævlig tungt egentlig. Går vel over med tiden men.

Huff dette hjalp litt. Trengte virkelig å få tømt meg på ett vis.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  07:39:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
huff.. ekkelt å høre om så mangen som er utro.. da vet en vel egentlig aldri da kanskje.. om typen er utro? huff...
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  14:47:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Hvordan takler man kjærlighetssorg sånn helt egentlig?

Jeg blir helt syk av å tenke på eksen min med en annen jente, og jeg klarer ikke å la være å ta kontakt. Jeg er så sinnsykt forelsket i ham, og jeg klarer seriøst ikke å slutte å gråte.. Jeg tenker på ham hele tiden, og er livredd for .. ja.. Herregud jeg hater dette...

-Marte Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  15:37:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Bra du kom deg bort fra drittsekken! Mamma var sammen med en slik i 20 år... Ikke særlig morro...

Lykke til med forelskelsen! Hærlig følelse
Ønsker deg alt godt!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  19:30:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
littledevil: jeg tror egentlig man bare må la tiden lege sårene. Vet alle sier det, men funker best. Sliter litt med det samme jeg også. Prøv å fokusere på det negative ved personen. Hva man kanskje irriterte seg litt over når man var sammen. Ellers må du prøve å bite tenna sammen og komme deg videre. Er ikke lett, det vet jeg:(

men i allefall Lykke til.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.