hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Må bare fortelle dere det:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Må bare fortelle dere det:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  21:32:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Som dere vet så hadde jeg et forhold med en som varte i 3 år.
Det ikke mange viste var at han var utro 5 ganger, forholdet var et helvete, han såret meg hele tiden og alt jeg fikk var kjeft for at jeg ikke klarte å stole på han. han ødela 2 år, men jeg var for feig til å komme meg unna + at jeg var så vant til å ha han der.

Han spilte falsk foran alle, å alle trodde vi var det perfekte par, men bak fasaden lå sannheten om helvete.

Det rant over for meg da han i en alder av 18 for til ei på 14 år, for å snakke ut om problemene våre.

Litt senere dro han dit igjen, å da hadde jeg faktisk besøk av vår kjære Kristine ( og Rosita) som jeg da dro med meg på fest for å få tankene på noe annet. Der traff jeg svaret på mine drømmer:)

Jeg har endelig kommet meg ut av noe som var et helvete, å gjør ikke annet enn å gå rundt å smile fortiden. å har funnet ut at det er sandt som sies at gutter er tregere enn jentene, så nå har jeg endelig funnet en på samme stadie som meg selv. Han jeg var sammen med var 18, like mye som meg, men 14 i hodet. Nå har jeg et godt forhold med en på 21, som gir meg mere enn hva den andre klarte på 3 år.

Jeg kan ikke beskrive hvor godt jeg har det nå, å hvor gla jeg er for at jeg endelig fikk opp øynene. Han både slo og kjeftet hele tiden, å har truet både meg og min nye kjære med det ene og det andre. Men han tørr ikke å gjøre noen alikvell nå, å han har forbud fra politiet å kontakte meg eller nærme seg meg.

Det er utrolig rart å bryte etter 3 år med samme fyr, men det er det beste som har hendt meg, å jeg fatter ikke hvordan jeg kunne være så blind. Hvordan klarer gutter å manupulere hodet vårt slik? Hvorfor kan man bli så gla i noen eller så gla i det du ville skulle være noe, at du blir så blind? Jeg tror jeg var forelsket i fasaden.

Jeg hater den fyren så utrolig mye, å har ingenting å takke han for, bortsjett fra at han lærte meg hvor dom jeg kunne bli, å at jeg ikke går i samme felle flere ganger.

vet ikke helt hvorfor jeg lager denne tråden, men vil gjerne dele det med dere, siden dette er en stor forandring for meg, å jeg vil gjerne høre viss det er flere her som har brent seg på en slik fyr.

utroskap er det mest grusomme å gå igjennom, å i dette tilfelle stemte ; en gang utro, alltid utro ganske godt.

Redigert av - missy_ den 28/03/2006 21:33:50

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  21:55:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Så godt å høre at du har det bra nå da :)

Det at noen er utro, sårer alltid, uansett hvor stor eller liten grad det er. Godt du ble kvitt drittsekken! :D

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  22:00:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
gratulerer!! det var godt å høre du har kommet deg unna!
utroskap er selvsagt ikke bra, men jeg syns det betyr mindre sett i sammenheng med at du var med en som slo deg!
nei, bra du kom deg unna i tide!

jepp, jeg har brent meg på drittsekk.
han var både dum, slem, maktsjuk...you name it.
og da jeg til slutt kom meg unna gjorde han alt han kunne for å ødelegge livet mitt.
men desverre for han:)
eneste han fikk satt spor på var nok bilen min. ripa opp hele forbanna bilen.

men missy, jeg er veldig glad for deg!

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/03/2006 :  22:30:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
JaaAA Er så glad på dine vegne kjære Wenche.

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  12:54:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Tusn takk:)

Det jeg ikke fatter er at jeg kunne bli så blind, jeg løy til meg selv om at alt var bra, til jeg trodde det til slutt. men over natten forsto jeg at jeg overhodet ikke hadde noe følelser for den idioten.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  13:53:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
GIRL POWER!! Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 29/03/2006 :  14:34:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
JaaAA Er så glad på dine vegne kjære Wenche.

Opprinnelig postet av X-tine

Litt OT, men grattis med innlegg 4000

Og, er glad på dine vegne, Wenche, stå på!

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  15:20:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Stå på! Kjempeglad på dine vegne ;)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  16:30:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så bra du kom deg vekk!! Stå på, er glad på dine vegne!!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  17:02:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Solskinnshistorie :D Bra du kom deg vekk!
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  17:17:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bra at du fandt deg en snill type..
Det er så mange duster og lett å se seg blind på noe som er dårlig, (snakker av erfaring )
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 29/03/2006 :  19:26:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
stå på!! alltid godt å komme seg bort fra sånne idioter!!
vet hva du snakker om, for jeg var sammen med en fra jeg var 15-17år, og han var halvveis psykopat.. fikk aldri lov å ha det gøy med venner, eller ha kontakt med andre gutter, gå turer alene med bikkja o.s.v... men begeret rant over for meg da jeg fant han i sovaen med ei anna jente da jeg kom til han rett etter begravelsen til oldemor(!!)... kjenner jeg blir irritert av å skrive det nå tilogmed, enda det er 3 år siden.... og som du sier, en gang utro, alltid utro....
føltes sinnsykt godt å bli kvitt han den gangen, aldri trodd jeg skulle føle meg så fri!!!
jeg har fortsatt problemer med å stole på den nye kjæresten min selv om vi har vært sammen i snart 3 år, og enda han ikke på langt nær er samme fyren, men alikevel sier det noe inni meg.."du veeet aldri...".. men slik vil det vel bare være...

uansett, lykketil videre, å la den slags gutter bare dra til ett viss sted de hører hjemme!!!

:)

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  00:49:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
been there, done that!

teit x nr 1:

han var 9 år gamlere enn meg, og var veldig "eiesyk" han behandlet meg som en gjenstand... han ville ike at jeg skulle dra på byen eller ha det artig med med venner... guttekompiser var bannlyst... men han skulle dra på byen hele tiden, mens jeg måtte sitte å vente på ham...
veldig hyggelig...

teit x nr 2: vi hadde det kjempebra sammen, og flyttet sammen... da fikk jeg se hans "virkelige jeg" og han var en slik type som mente at jeg skulle gjøre alt "kjærringarbeidet", altså, han ville at jeg skulle lage middag til ham etter han var ferdig på jobb (uansett om jeg kom hjem fra skolen 1 time etter han var færdi på jobb), så skulle jeg vake og rydde leiligheten, vaske klær og kopper... mens han skulle spille litt playstation, sove litt og dra til kompiser, så kom han hjem sent og forventet at jeg skulle legge meg på rygg... han var også veldig flink til å manipulere alle rundt meg... smisket seg til akksept av alle... så utad virket vi som det perfekte par, og jeg torde ikke fortelle mine venner hvordan ting egentlig var, for jeg var redde for at de ville velge hannes side framfor min, (jeg var usikker på meg selv, og i ettertid har jeg funnet ut at jeg ikke hadde noe å frykte i forhold til mine venner, de likte meg mye bedre enn typen min!)

og etter vi skaffet OSS hund, fant han plutselig ut at en hund ikke er en pyntegjenstand... så han sa engang til meg at han ville egentlig be meg om å velge mellom han og bikkja... nå sitter jeg med verdens nydligste hund;)

3 dager etter det vart slutt prøvde han å legge an på bestevennina mi (!!!!!) og da innså hun at han var en idiot, og hun takler ikke trynet hannes lengre!

jeg ville en periode ha ham tilbake, og nå i ettertid har jeg funnet ut at det var ikke pga følelsene mine, men fordi jeg var så vant til å ha ham i nærheten, og at jeg ble usikker når han ikke var der lengre...
men dette gikk over!

og nå, et halvt år etter har jeg fått vite at han la an på flere jenter mens vi var sammen, og en av de har jeg nå blitt kjent med (uten at jeg viste at han hadde lagt an på henne) hun hadde jo blitt rasende på ham, i og med at hun var sammen med bestekompisen HANS!!!!
snakk om idiot!!

er vell egentlig ikke nødvendig å si at jeg ikke har kontakt med ham mer...?

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

sadie

» VIP

Skrevet - 30/03/2006 :  01:34:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dragon 86: Hunder er i hvert fall trofaste.. bra valg! Hadde nok valgt bamsen min over typen anyday hehe Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  10:25:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Dragon 86:

Som x nr 1. var min også. jeg fikk aldri lov til å ha guttevenner, og ikke lov til å dra på byen. Han kjeftet hele tiden, å hvis jeg pratet med en gutt på skolen, så var det hurv å få etterpå ja.
han var fryktelig makt syk, å skulle ha kontroll på hvor jeg var. hvis jeg sa jeg rei meg en tur, ringte han etter 10 min, å lurte på hvor jeg var, å var kjempe sur, å påsto at jeg dro til en elsker osv. Han var rett og slett en psykopat.

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  18:20:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Da kan jeg fortelle om min eks, siden det ble slutt idag:
Verdens beste gutt. :) Dessverre mistet han følelsene for meg..:\ Men vi er venner (vi hadde et unikt vennskap) og det er jeg utrolig glad for.

Er jo selfølgelig kjempetrist, men jeg skal nok komme meg igjennom den tunge tiden med hjelp fra vennene mine<3

Hadde egentlig ventet at dette skulle skje.. Blir jo selfølgelig vanskelig å takle det å møte han og ikke kunne gå og kysse ham, men.. Jeg overlever:) Kommer uansett aldri til å gi opp håpet om å bli sammen med ham igjen!

-Marte Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.