hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hva tror du??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hva tror du??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  15:40:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Har ingen anelse. Tenker meg at jeg hadde vært mer med venner. Resten av tiden hadde jeg vel bare sittt hjemem å sett på tv
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  16:41:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kanskje spilt fotball fortsatt, men er glad for at jeg begynte å ri jeg, verdens beste hobby :D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  11:35:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
kanskje jeg hadde blitt noe fornuftig?? he he... nei da hadde jeg aldri fått kommet meg ut, hadde bare sittet inne og sett på tv

folk driver og sier de hadde hatt masse penger hvis de ikke hadde drevet med hest, men jeg tror dere hadde greid og kaste dem bort på annet vis jeg.. he he.. før når mannen min og jeg var begge ifull jobb og hadde god intekt hadde vi ikke noe mer penger enn vi har nå!! men ingen av oss vet hva vi brukte de pengene

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  03:34:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding

Kopi av melding:
enda mer data.. eller kanskje eksotisk danser?

Opprinnelig postet av Lopke

Skam på meg som leste erotisk danser.

Opprinnelig postet av Ullsokken

[/quote]

vi er nok noen koffert-tenkende vesner begge to*flau*

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 30/03/2006 :  12:34:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Er ikke eksotisk danser egentlig bare et penere navn på stripper da? I bunn og grunn det samme som erotisk danser.. Ser ikke noe gæli i det i så fall, hvis det er det du vil drive med ;)
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 30/03/2006 :  15:03:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror kanskje jeg hadde drevet med musikk og teater... som hobby... hadde nok også studert....

Har ikke hest akkurat nå, og synes det er veldig kjedelig.....

Hester er bare det beste som har hendt meg.....

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 30/03/2006 :  17:11:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
fotball tror jeg at jeg hadde forsatt med da=) Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  20:19:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ski! Da hadde jog muligens fortsatt som aktiv skiløper, vært mer sosial som mange andre her og muligens jeg hadde gjort lekser(til en forandring..) hehe

En ting er sikkert, jeg hadde nok sittet enda mer inne i sofaen og drevet dank! Er godt jeg har hest for å si det sånn ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.