hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mix- gjengen...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Mix- gjengen...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  21:35:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
The unavoidable issue..
Deltagere her inne blir kjent med hverandre

-blir forbannet på hverandre
-krangler så "busta fyker"
-støtter hverandre i tunge stunder

Bare en liten del av "mix- ånden" dette

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg virkelig bryr meg om deltagere her inne uavhengig av krangler og diskusjoner, man blir kjent med hverandre over tid og man oppdager stadig nye og positive sider ved de aller fleste.
Vi har våre + og- sider men når alt kommer til alt er man på samme siden, vi har valgt hest som livsstil, en utømmelig kilde til glede (og frustrasjon).

Poeng med innlegget mitt?

Ikke noe mer enn at jeg ønsker å gi en liten hyllest til mix-gjengen på godt og på vondt.

Ha en hestelig kveld folkens
( Hesteformen av festlig)

Edit for å fjerne to ord( den faste).
Her skal alle inkluderes

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Redigert av - Horton & Renate den 25/03/2006 17:35:43

Lopke

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  21:50:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
YEAAA!! Gla i dere alle og jeg Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  22:02:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
LikeWise
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 24/03/2006 :  23:03:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk i like måte! Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  23:06:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tenkte akkurat på det samme her en dag:)
Glad i alle her jeg også!

Hege Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  23:24:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Det var jo en utrolig koselig tråd, Renate!

Glad i alle her, jeg også :D

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  23:35:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Flott innlegg Renate : )

Man blir jo veldig omsorgsfull og glad i personer her inne, for man blir kjent mellom mange emner og diskusjoner. Noen bedre venner enn andre, men slik er det jo uansett hvor i verden man befinner seg.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  23:42:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Man blir jo veldig omsorgsfull og glad i personer her inne, for man blir kjent mellom mange emner og diskusjoner. Noen bedre venner enn andre, men slik er det jo uansett hvor i verden man befinner seg.

sier meg helt enig :D

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  23:55:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Man blir jo veldig omsorgsfull og glad i personer her inne, for man blir kjent mellom mange emner og diskusjoner. Noen bedre venner enn andre

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 25/03/2006 :  00:12:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Utrolig bra beskrivelse Lopke (men jeg syns du kunne slengt på en klemme smiley også, for jeg syns da vi er ganskel flinke til det innimellom også??)

Renate: koselig innlegg, kjekt å legge seg å tenke på at man faktisk har noen venner man ikke har møtt, og allikevel føler at man har noe til felles med, og kan dele en del ting med!!

Generellt syns jeg jo det er en super gjeng her inne, klart jeg innimellom blir så sint at jeg rett og slett må trykke "nullstill skjema" eller "dropp innlegg", så jeg ikke skal bli bannlyst herfra;-) Men stortsett syns jeg det er morsomme diskusjoner, og det er bra at mange har tenkt igjennom sine meninger slik at de kan argumentere for dem, og at vi kan skifte mening om noen har en mer velfundert og fin en :)

Guro
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  00:24:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Utrolig bra beskrivelse Lopke (men jeg syns du kunne slengt på en klemme smiley også, for jeg syns da vi er ganskel flinke til det innimellom også??)

Opprinnelig postet av Guro

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  02:32:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
*gruppeklemme hele gjengen*
Er utrolig herlig å ha dere når man ikke kan snakke med kjæresten om hesteproblemer! Evt. vil ha en litt annen vinkel på ting enn de på stallen sin mening.

Digger dere hele bønsjen!
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  09:30:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
:)
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  09:37:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Koselig tråd =)

Er så mange hyggelige mennesker inne her, med så mange kunnskaper, så man kan spørre om hva som helst her og få hjelp :)

Have a nice day c",)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  09:54:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
ÅH nå ble jeg ordentlig varm sånn midt inni meg et sted...
Koselig tråd Renate. Også så sant!

Det er så mange ganger jeg har satt meg ned her og vært i humør,men etter et par innlegg lest av rette typen .
Det er temaer her inne jeg ikke er inne på idet hele tatt og steder jeg kommer igjen til om og om igjen.

Her kan man virkelig få luftet meningene sine og noe av det som er så bra med MIXn er at det er faktisk rom for meningsforskjeller.
Man kan være virkelig på hverandre i en tråd,for å gi full back up og støtte i neste

Man lærer etter en stund og ikke ta alt som sies personlig.
Jeg tror at man lærer å ha litt takhøyde for andres meninger,måter å gjøre ting på,man kan få et lite innblikk i hvordan ting gjøres og fungerer i andre grener enn den man selv er aktiv i...
Lære en bit om hest.
Få noen nye ideer og impulser...

Noen av dere her inne er jeg faktisk blitt riktig glad i!
Noen av dere har jeg STOR respekt og beundring for (av flere grunner)
Noen av dere... håper jeg jeg aldri møter (men disse er i STORT mindretall..)
Noen av dere håper jeg virkelig AT jeg møter en gang
Noen av dere har jeg antagelig møtt,kanskje opptil flere ganger uten å aaane hvem dere er? men det er jo nesten også litt av sjarmen med MIXn.Man dømmer ikke folk på samme måte som ellers.

Her blir man virkelig "bedømt" på det man sier og mener og det skal sterkt gjøres å gjemme bort hvem man virkelig er på en plass som MIX.
Her kommer vi alle frem i all vår "glory" på godt og vondt.
Noen av oss kryper frem bak masken fortere enn andre,men man kan ikke skjule sitt sanne jeg evig her inne go godt er det.

Dere er en fantastisk gjeng!!
Glad i dere alle sammen.Ikke noe er som MIX for å slå ihjel..eh..altfor mye tid ved dataen.

Litt rotete og fryktelig sentimentalt,men så er det nå en sånn tråd da...

Takk for at dere er.Alle som en!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  10:17:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Vet ikke helt om jeg er med i den "faste" gjengen jeg da, men..
Har nå hvertfall lært veldig mye av å henge rundt her, og fått masse god tilbakemelding på ting jeg har lurt på. Har også blitt kjent med litt folk IRL som man sier. Setter stor pris på gjengen her inne

Mvh Christine
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.