hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mix- gjengen...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Mix- gjengen...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  10:48:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hehe, jeg er særlig glad i Kurre jeg da, for hun får meg alltid å strålende humør med alle de smilefjesene sine!

Nei, egentlig liker jeg alle her, og er helt enig i at dette er et flott sted å være medlem!

Edit: trykkleif

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 25/03/2006 11:21:49 Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  11:09:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mari: du er grom du!
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  11:48:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Her er det ingen ¨gjeng¨. Vi er enten alle eller ingen - superaktiv eller ei! Alle har mye fornuftig å komme med som en eller annen vil få bruk for. Noen gjør dagen lysere med morsommme innlegg og smileys (Kurre? ), mens andre bruker faktisk deler av dagen sin til å skrive informative og saklige innlegg om ting som folk har problemer med - alt for å hjelpe! Noen har kanskje en liten kverulant i magen og liker å diskutere, mens andre jatter med og er likeglad. Folk er forskjellige, that's just the way it is, men uansett meninger og erfaringer bør alle bli behandlet med respekt og omsorg, og DET er vi flinke til er inne. Thumbs UP!

Oh, Why you look so sad?
Tears are in your eyes.
Come on and come to me now.
Don't be ashamed to cry,
Let me see you through,
Cause I've seen the dark side too.
When the night falls on you,
You don't know what to do,
Nothing you confess,
could make me love you less.

So,
If you're mad, get madder.
Don't hold it all inside,
Come on and talk to me now.
hey, what you've got to hide?
I get angry too,
guess I'm a lot like you.
When you're standing at the crossroads,
Don't know which path to choose,
Let me come along.
Cause even if you are wrong...

I'll stand by you.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 25/03/2006 11:54:45 Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 25/03/2006 :  12:05:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Koselig tråd! Føler jo at jeg har blitt kjent med endel her, både på godt og vondt. Man lærer mye her, både om hest og andre ting, samt at man lærer å være litt kildekritisk, ikke bare svelge alt man får servert helt.

Jeg og kan bli rykende forbanna på enkelte innlegg, men prøver jo å tøyle meg selv sånn nogenlunde for å holde en god tone, og det føler jeg at de aller fleste her inne er flinke til, selv om det av og til blir litt 'heite' diskusjoner. Det som er så bra her inne er at det er folk i alle aldre, og fra alle grener av hestesporten, fra travfolk til de som rir barokk og de som bare tusler rundt på tur. Og alle har jo noe å komme med!

Stor klem til alle Mix-venner som har redda meg på mange ellers kjedsommelige dager og kvelder!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  12:09:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Koselig ja, henger meg på resten av gjengen jeg også!

Merkelig nok er det utrolig mye selskap i å sitte alene foran pc'en, å diskutere hest med folk fra alle mulige steder i dette land!

Lærerikt er det også, har lært mye av å sitte her og surre!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  12:42:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Koselig tråd! Første eg gjer når eg kjem heim fra jobb er å stikke innom MIX'en å sjå om det har skjedd noko nytt sidan sist

Har vore innom ein del forum, men det er kun her på MIX'en at eg føler meg heime. Alle er seriøse hestefolk, som driver med forskjellige greiner innan hestesport. Folk har forskjellige meiningar, men alle greier å ytre dei på ein skikkelig måte, og det blir akseptert at folk har forskjellige syn på ting!

Som Guro sa, ein har faktisk nokre venner ein aldri har møtt!

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  13:06:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
må bare si meg enig med andre. det er veldig koselig her. seriøse innlegg blir tatt godt imot, og alle hjelper til så godt de kan:)
respekt for andres meninger vises også i stor grad her.

så når man føler seg hjelpesløs og alene i en vanskelig situasjon er det bare og komme hit!
takker for det:)

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  13:24:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Mix'en ja.. Har vel blitt "litt" for avhengig, må alltid inn å sjekke om det har skjedd noe intr. en gang om dagen minst.. Også flyr tia når man sitter her å leser og skriver..

Er vel ikke av de som forskriver meg fullstendig av antall innlegg, men som sagt av flere over, man blir i godt humør av å komme inn hit, lese og skrive noen innlegg..

Men en ting er sikkert, dere virker alle til å være en fin gjeng, og det hender jeg misunner de som kjenner dere bedre, og har "daglig omgang" med dere for å si det sånn.. :)

Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  13:54:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Kjempe fin gjeng ja!! Hvor er alle disse flotte jentene i hverdagen? (har ikke sett noen menn enda)

glad i dere hele gjengen!! (selv om jeg er ny på dette) uten der ehadde det ikke vært stort og fylle dagen med he he..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  14:04:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er vel nettopp innlegg som dette som kjennetegner Mix-gjengen
At man tenker på å skrive en tråd som kan glede,hjelpe,støtte,provosere en gjeng med mennesker en aldri har møtt!

Det mest positivi med Mix for min del,er som noen allerede har vært inne på...at her blir man tatt for den man virkelig er,for sine meninger og tanker... Og om man blir værende her,så skal det godt gjøres å klare å fremstå som en annen over lang tid...før eller senere kommer det et innlegg som "lokker" frem den personen som gjemmer seg bak andres meninger...før eller senere "bare må man" si hva en føler for det og det temaet...og da føles det gjerne bedre enn man hadde trodd å "stå frem"

Og når man da oppdager at man kan være seg selv,på godt og vondt,med alle sine meninger,og fremdeles er en av "gjengen"...vel,det gjør godt!

Man kan lære mye nytt,man kan være til hjelp for noen,diskutere så fillene fyker,og bli venner igjen i en annen tråd...

Jeg har lært så utrolig mye her inne,og dette forumet blir nok ikke kvitt meg med det første...

Takk for at dere er til

Takker for meg. Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  15:56:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
er her så ofte jeg kan jeg også;) men jeg har jo ikke skkrevet så mange innlegg så jeg er jo ikke med i mix gjengen ennå;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  16:18:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen gjør dagen lysere med morsommme innlegg og smileys (Kurre? ), mens andre bruker faktisk deler av dagen sin til å skrive informative og saklige innlegg om ting som folk har problemer med - alt for å hjelpe!

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Jasså du,så jeg er ikke informativ og saklig nå!!!
Fy søren,du KAN gjøre en stakkar lei seg altså...
Neeeiiida!
Bare tuller jeg.Kan jeg og fjortistendensene mine spre en smule latter og glede hos dere alle,så er det bra.
Er det vi er her for.Å glede og å hjelpe hverandre!

Kurre

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  16:22:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dessuten til dere som snakker om gjeng...vi er ikke gjeng.
Her er det plass til alle som har et snev av nettikette (dere andre også,så vi får opp litt temperatur innimellom)

Det er bare noen av oss som har mindre annet meningsfylt å bruke tiden på enn andre...og vi breier oss godt utover her.Og jo mer man skriver,jo bedre blir man jo kjent.
Men MIXn er et sted med godt med "takhøyde" føler jeg.

Her får alle plass.

Lopke

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  16:29:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
er her så ofte jeg kan jeg også;) men jeg har jo ikke skkrevet så mange innlegg så jeg er jo ikke med i mix gjengen ennå;)

Opprinnelig postet av nutte

Å jo da!! alle er vel med uansett lengde!!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  16:53:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av nutte

Å jo da!! alle er vel med uansett lengde!!

Opprinnelig postet av Lopke

Enig Lopke! Alle er med, uansett hvor mange innlegg de har!

www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.