hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er galt hestemarked??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva er galt hestemarked??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  22:37:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hurra for Lene.

Helt enig med deg. Å syte og klage og kjefte tror jeg ikke har noen hensikt, men det må da være mulig å iallefall få et svar fra MIX angående hva som er galt...?

Er liksom ikke like gøy å være på mix'n lengre, når man ikke får lest halvparten av innleggene man gjerne vil lese, i tillegg til at det tar så mye lengre tid å komme gjennom den daglige titten når det er sånn.

Nok ris fra min side, og heller litt ros: Hestemarked er et kjempetiltak/tilbud, og den lille gjengen bak skal ha all form for ros for å gi oss hm, og ikke minst mix
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 26/03/2006 :  22:46:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Lene er utrolig kjipt å "bare" møte Drivers error når man klikker seg inn på forumet Har vært slik hos meg en laaang stund nå Og sidene er nå heller ikke fra snar-øya...

Ellers så har gjengen bak HM gjort en super jobb med å lage disse sidene og samle "heste-norge"(en del av det ihvertfall)! All ros og ære til teamet bak HM

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 26/03/2006 :  23:25:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå syter dere som unger.. Unnskyld meg altså.. Hva med å ha litt tålmodighet? Hestemarked er nok fullt klar over problemet, men slike ting tar tid!

Jeg blir vertfall værende på hestemarked UANSETT!

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Helt greit med tålmodighet, men det har faktisk vært slik ganske lenge nå. Hadde vært greit om hestemarked da går ut og forklarer situasjonen, en at vi skal gå her å lure!
Man må da få lov å få ut litt frustrasjon over saken, så får jeg heller være en sytete unge!
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 27/03/2006 :  00:11:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg sitter i Trondheim, men det virker som folk over hele landet da har samme problem, så ergo: det er ikke noen node utfra Trondheim som er problemet.

Derimot hadde jeg en sinna samtale med min datanerdiske bedre halvdel og fikk han til å sjekke hva som skjedde. Og hos han virket det helt fint. Så det kan hende problemet oppstår når man er innlogget, fordi da må det sendes flere spørringer for å få oppdatert riktig (sånt som: når var Guro her sist, og når er det nye innlegg i forhold til dette). Men han visste ikke helt hvorfor det skulle ha så stor betydning.

For egen del skulle jeg bare ønske meg at forumet var litt mer stabilt oppegående, rett og slett fordi det er en tjeneste jeg setter stor pris på at finnes :-)

Sååå, siden det er lenge til bursdagen min har jeg ønsket meg -hesteforum med mye mer oppetid i bursdagsgave- ;-)

Det som dog har irritert meg lenge, og som ofte er prøvd påpekt er at på tross av at vi er en gruppe med forholdsvis lav brukerintelligens sånn jevnt over så hadde det vært fint om det dukket opp en beskjed om hvorfor ting er som de er (feks som en tekstingress øverst i forumet??) når noe er galt. Det er mye lettere å la ting "skure og gå" om man vet at "oi, de vet det er et problem, og serveren kjører med altfor stor last fordi vi som brukere er altfor ivrig på postefronten". Da dukker jeg straks opp med en engels tålmodighet i forhold til tiden det vil ta å rette feilen:-)

Guro
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  00:42:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har dere andre og problemer å klikke på et emne så skjer det ingenting??
og i dette øyeblikk "Send svar" heller ingenting??
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  21:43:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Takk, jeg ventet på denne tråden.

Visste ikke helt hva jeg skulle skrive selv, så ..

-Marte Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  23:10:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg har ikke noe problemer for øyeblikket..
ting fungerer helt fint for meg=)

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  23:22:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vært håpløst hos meg lenge, og da blir det gjerne slik at jeg ikke gidder å sitte på HM.. Det tar en evighet å få opp vip osv, og debattene får jeg feilmeldig på 10 ganger på rad.
Vært fint med en forklaring ja:)

Hege Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  23:25:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg har ikke noe problemer for øyeblikket..
ting fungerer helt fint for meg=)

Opprinnelig postet av kross

Ja, i kveld har alt fungert som en drøm. Har ikke oppdatert et eneste innlegg.

Hurra, hurra!!
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  00:58:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Samme her
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/03/2006 :  01:25:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alt går raskt syns jeg. Komme inn på VIP'ene til og med.

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  08:57:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Grunnen til at jeg nesten aldri gidder å diskutere her mer, er akkuratt pga dette. Jeg må oppdatere hele tiden! Det blir mer stress enn gøy. Men hadde vært fint om MIX debatt kunne kommet med ett svar..

Ps: HM ser ut til å funke bra i dag

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  09:22:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
fint her idag og.. hmm... (skeptiske marianne) Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  10:17:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Grunnen til at jeg nesten aldri gidder å diskutere her mer, er akkuratt pga dette. Jeg må oppdatere hele tiden! Det blir mer stress enn gøy. Men hadde vært fint om MIX debatt kunne kommet med ett svar..

Ps: HM ser ut til å funke bra i dag

Opprinnelig postet av Åssmo

Slike ting kan ikke stopee en...avhengig av MIX. Om den funker eller ei.
Når den ikke funker blir det "litt" ekstra banning og klask i tastaturet men kjemper på likevel.

Idag er den jo veeeldig grei...ikke dårlig!
Kanskje vi slipper problemer en stund?
Håp.håpe...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  12:55:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Ja alt har vært bra siden igårkveld til nå.. håper at det ikke blir noe tull på lenge!
-Marte Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.