hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er galt hestemarked??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva er galt hestemarked??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lopke

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  22:29:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet at det ligger en tråd om oppdatering fra før men forstod det slik at de fleste fikk en forbedring etter hvert. Tillater meg å starte en ny tråd om div feil (på min PC, kanskje andres og?)

Når jeg trykker på hvilken som helst knapp er det ikke alltid det skjer så mye.. sitter å banker tastaturet og det hjelper iblandt å oppdatere
hvilket JEG STADIG MÅ GJØRE PÅ ALLE INNLEGG!!!! GRRR.... HVORFOR????

Søkefunksjonen funker ikke?? hvorfor???

Treg som bare pokker å få opp sider, hvorfor???

Har sjekka min forbindelse, men kan altså sitte å se webTV uten problem, lese div aviser, ja kort sagt bare HM er TREG..
Bare jeg som har problemer??

Kan ikke dere fra MIX forklare hvorfor det er sånn??

For jeg irriterer meg grusomt.. kanskje uten grunn?

Takker for svar

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  22:36:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Har det samme problemet jeg også.
Stiller det samme spørsmålet som deg; hvorfor?!

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  22:39:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
O-p-p-d-a-t-e-r-e.. Heeele tiden.. Du er ikke alene om å være småsur, Lopke..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  00:03:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her også....men de er vel like lite villige til å svare på disse spørsmålene som de andre vi stiller (så lenge det ikke dreier seg om muslimer )
eller mailene vi sender...
Ender vel med at de fjerner hele greia,og så blir vi borte alle sammen!
Huff for en tanke.Best å ikke kjefte på dem...kanskje de blir sinte...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  00:37:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Ja, vil gjerne ha svar på dette snart.. Blitt mektig lei av at det ALLTID er noko som ikkje fungerar..

Sidene er treige..og må oppdatere utallige gonger både på mix'en og på vip sidene..

GRR!

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  08:38:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
*Føyer meg inn i rekken av irriterte brukere*
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  14:36:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
oppdatere, oppdatere, oppdatere!! Hele tiden!! Arg, blir så lei!!
Bruker så sinnsykt lang tid på å lese igjennom mixen hver dag fordi jeg må oppdatere minst ti ganger på hvert eneste emne...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  15:51:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Dritlei av å måtte oppdatere hele tiden jeg også...
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/03/2006 :  16:53:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det som skuffer meg mest er at de ikke svarer oss.

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  18:01:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må oppdatere HEEEELE tiden!! 10 ganger på vært emne!
hva sjer?

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  18:06:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Saken er at det er en HAUG andre ting også som skal holdes styr på!! Tro meg, har holdt på med noen hobby-hjemmesider tidligere. Og dess større de blir, og dess mere innhold; dess mer må de oppdateres, og dess mer nytt må det bli.

Så selv om jeg syns det er kjipt at mix`en ikke er 100% om dagen, lar jeg det nå skure. Syns hestemarked gjør en kjempejobb, så om de ikke alltid får ting unnagjort på sekundet, får nå bare være sånn.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  19:21:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tar vel ikke sååå lang tid og gi litt informasjon vel

Gå til toppen av siden

Svingen

» VIP

Skrevet - 26/03/2006 :  19:24:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tipper at kapasiteten på serverne deres er sprengt for lenge siden. Å gjøre noe med det koster penger...
Veni, vidi, visa... Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 26/03/2006 :  19:28:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja er så enig med dere! Nå begynner det å bli nok her. Kommer ikke inn på vip-sidene og må oppdatere hundre ganger for hvert innlegg jeg skal lese. Viss det ikke bedrer seg så orker jeg ikke være her mer
*tar tastaturet på ryggen og vandrer inn på dyrenett i stede*
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  19:37:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nå syter dere som unger.. Unnskyld meg altså.. Hva med å ha litt tålmodighet? Hestemarked er nok fullt klar over problemet, men slike ting tar tid!

Jeg blir vertfall værende på hestemarked UANSETT!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  21:49:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er det like før jeg takker for meg her også...

Først...hestemarked er en kjempeside,for all del! Masse nyttig og lærerikt,og de som står for dette konseptet (har forstått det er en liten gruppe) har gjort en kjempe-jobb...
Vip-sidene gir det lille ekstra,og Mix er rett og slett en fin plass å tilbringe mye tid
Har lært mye etter jeg kom hit,og blitt kjent med masse dyktige og unike mennesker,vært med på uttallige diskusjoner,mange bra og noen få dårlige...

Men...de siste to-tre ukene har det rett og slett blitt et irritasjons-moment å gå inn på Mix... For jeg kommer ikke inn på innleggene uten å måtte refreshe to-tre ganger... Og ofte ikke da heller,så ender opp med at jeg,i ren frustrasjon,går ut igjen...
Samme for en stund tilbake,når man da skulle legge inn bilder på vip-siden... Kunne bruke opptill tre-fire forsøk før jeg bare ga opp... Dette har kommet seg,heldigvis.
Men nå kommer jeg som sagt ikke inn på innleggene uten stor tolmodighet,og en vel-smurt refresh knapp...

Samme beskjed kommer opp hver gang...
"Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e31'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver]Timeout expired

/topic.asp, line 829 "

Syns det er for ille at vi skal miste folk herfra,potensiell kunnskap og nye bekjentskaper,fordi ledelsen ikke har mulighet til å kunne gi et svar,eller evt en forklaring,og om det er noe som kan gjøres noe med,eller om det er slik det bare er og vil fortsette å være...?
Har forståelse for at ting tar tid,og gjerne spesiellt siden det er en liten gruppe som står for alt arbeidet...

Men hva med å ha noen moderatorer utenom denne lille gruppen?
Det er da nok med folk her inne på hestemarked som har nok kunnskaper til å kunne gi en hjelpende hånd?
Disse kunne evt tatt for seg vip-sider,som feks ikke er i bruk eller er falske,og fjernet disse?
Vet det er det som er poenget,nå da vi må verifisere oss en gang i halvåret...men om det kun er noen få som skal klare å rekke over alt dette,i tillegg til gjerne å ha sitt eget liv så kanskje det kunne vært en ide med flere moderatorer til hjelp?

Jeg håper iallefall at man kan klare å få en orden på ting etterhvert,om ikke for en annen grunn enn å opprettholde det gode ryktet,og beholde sine brukere

Så får jeg heller bare bli kalt en sytete unge...

Takker for meg. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.