hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hingsteshow.. jeg vil hjeeem..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Hingsteshow.. jeg vil hjeeem..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lopke

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  13:20:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://heste-nettet.dk/nyheder/1552/

Varmblodsstutteri byder på hingsteshow

Pressemeddelelse:

Som noget nyt fremviser Stald Künnemann fra Randers sine 5 avlshingste ved et hingsteshow i Randers! Hingsteshowet har mottoet: "Seriøs træning af springheste i de forskellige alderstrin! Stald Künnemann har følgende hingste med sig: 4 års "Chalabré I" efter Carnando, 7 års "Le May" efter Lavaletto, 7 års "Butler" efter Barnaul xx, 14 års "Lord Caletto GZ" efter Lord og 17 års "Noble Sire" efter Narcos II. Desuden vises der afkom efter hingstene.

"Jeg vil forsøge at vise hingste ikke kun som man er vant til herhjemme i dressur og eller springning, jeg vil gerne vise hvordan vi træner vores heste, så de senere kan komme så langt som muligt i sporten. I dag er det absolut nødvendigt, at avle med hingste, som har præstationsegenskaber, ellers er afkommene ikke salgbare." slutter Andreas Künnemann.

For publikum er der gratis hønsesuppe, øl og vand. Desuden laves der en konkurrence om dagens hingst hvor der kan vindes 1 gratis bedækning + andre ærespræmier. Hingsteshowet starter den 25.marts kl. 12 på adressen Tebbestrupvej 173, 8900 Randers, og der er fri entré !

Hadde jeg bare vært hjemme i Danmark nå.. Randers er der jeg kommer fra. Masse hest!!! og tett på Vilhelmsborg og..
Snøft "borte bra, men hjemme best"

Wulfi

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  17:04:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Er du fra Danmark??? Det hadde jeg aldri gjettet! Du skriver jo omtrent perfekt norsk! hvor lenge har du bodd i Norge da?
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  20:56:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er du fra Danmark??? Det hadde jeg aldri gjettet! Du skriver jo omtrent perfekt norsk! hvor lenge har du bodd i Norge da?

Opprinnelig postet av Wulfi

Omtrent ja.. ikke helt. Har nok noen danske ord innimellom..

Har bodd her i 2,5 år nå. Men må jo tilføye at jeg er født på Karmøy/Haugesund, faren min er dansk
og vi flytta til DK da jeg var 10 år. Så det skriftlige er fra den gangen :)
Jeg snakker bedre dansk enn norsk. Der har jeg skikkelig dialekt. Her er jeg en vest/østlending i språket..
så de fleste tror jeg er fra Sauda ha ha ha.. jeg har jo ikke den der ITCHJE.. (ikkje)

SAVNER DANMARK!!!! men "det er dejlig at være dansk i norge"..
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  19:29:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
He,he. Tviler ikke på det, Lopke! Danmark er et kjempefint land, og jeg har inntryk av at det går fort fram med de veiene :) Nei, må dra til Danmark å jobbe når jeg blir gammel nok.. Fine og billige (billigere enn her) hester er det også :) Ble litt O.T.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.