hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Det aller første stevnet!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Det aller første stevnet!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  11:19:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kan dere ikke fortelle om hvordan det aller første stevnet var? Hva var verst? best? Hvilken hest dere red? gjorde dere noen tabber? Osv...

Jeg startet første gang som 10 åring, i et ponnistevne med en fjordingsvalakk som het Jonas. Det var et stevne der vi skulle ri LE + hoppe bittesmå hindre. Jeg og Jonas kom på 3.plass i dressuren og på 4.plass i sprangen, og vi på kom samlet på 3.plass =)

Husker dette godt, og vi har bilder av det hjemme. Var jo ikke store greia, var bare 15 startende småttiser, men utrolig moro og stort for en liten hestejente

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  09:25:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Mitt første stevne var 50 cm sprang, på en liten hvit ponni, blanding av shetlandsponni og welsh. Det gikk ganske bra :)
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  09:30:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Også var jeg ca 9 år, tror jeg...
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  14:56:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Mitt første ordentlige stevne (som jeg ser det) var for kun en liten stund siden.
Startet LD med Miss Kr, skulle egentlig starte med Løkken, men ble Miss Kr siden han plagdes med en fot. Red til 57,61 % (tror jeg) men ble eliminert pga var utenfor banen. *rødme*
Litt dårlig kommunikasjon eller? :) men red jo til godkjent så er fornøyd!

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  16:18:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Skal starte mitt første sprangstevne (bortsett fra stallstevner) den 29. april faktisk. 60 cm clear round ;-) Verken jeg eller hesten min er så veldig glad i sprang, men målet mitt har vært å starte ett sprangstevne før jeg flytter til Danmark.

Mitt første dressurstevne derimot gikk veldig bra. Litt overivrig hest, men red til gode prosenter.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  21:00:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skal starte mitt første sprangstevne (bortsett fra stallstevner) den 29. april faktisk. 60 cm clear round ;-) Verken jeg eller hesten min er så veldig glad i sprang, men målet mitt har vært å starte ett sprangstevne før jeg flytter til Danmark.

Mitt første dressurstevne derimot gikk veldig bra. Litt overivrig hest, men red til gode prosenter.

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Lykke til! *heie* :)
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  03:39:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det var gøy.var den stolte eier av en hardbarka kaldblodstraver..hoppa 30cm bane i trav:)hadde nerver da oxo han..jeg oxo,hihi
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 31/03/2006 :  09:45:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mitt aller aller aller første stevne skulle egentlig være dressur med den første lille ponnien min, mon cherie <3
MEN jeg var så nervøs at jeg ikke fikk sove, jeg kaldsvettet og ble syk! lol. så da ble det ikke noe stevne på meg. men det neste stevnet var sprang, så det ble mitt første stevne da :P jeg og mon cherie starta 40 cm! yeey! :P husker ikke hvordan det gikk...

*meg og mon cherie for maaange år siden, 60 cm! :P*

På det første stevne med min andre ponni, Iza Girl, starta jeg 60 cm :P det gikk bra, hun var jo veldig erfaren fra før av da :P samme dag starta jeg også 80 cm for første gang :o feilfritt der også :)<3

Det første stevne mitt med den nåværende hesten min var et D-stevne 8-9 april. Jeg fikk 2 stopp i 1.05, men det var bare min feil! Men neste dag fikk jeg feilfri i 80 og i 1m, og fikk en 7ende og en 2. plass :)

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3
Redigert av - MonCherie den 17/04/2006 23:06:31 Gå til toppen av siden

Kikki+Asterix

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  21:09:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKikki+Asterix  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKikki+Asterix  Svar med kopi av melding
Skal starte mitt første stevne nå (utenom rideskole stevne) og gruer meg helt sykt, hesten er heller aldri blitt starta før så, nervene er på topp =/

Men mitt første rideskole stevne gikk faktisk ganske så bra. Huske rjeg var stiv av skrekk på starten, men i og med at jeg skulle ri den beste hesten gikk nervene over ganske så fort. Hesten var kjempe treig, men vi kom oss gjennom og vant første plassen:D med hele 58 poeng, 60 var det høyeste ;D

Asterix<3 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  21:23:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Hoppet 20-30cm på mitt første stevne Eller kanskje var det bare bommer som lå på bakken? :S Husker egentlig ikke, men greide det bra da :P Var på e.k.t, og red fjordingen Gyrd :) Fikk en liten gul sløyfe
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  23:02:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Mitt første dressurstevne(og eneste til nå:P) var på en litt sta Knabstruper/fjording som heter Blanca. Hun var kjempestressa og ville nesten ikke gjøre noe når jeg sa noe, men fikk godkjent da
Mitt første sprangstevne var på Sham, ene rideskolehesten(Blanca var også det forresten). Skulle starte 60cm, og vi fløy gjennom banen Mast stigbøylen før første hinder, og hadde visst skreket "HJELP MEG!!", og så bare ledd meg gjennom hele banen! Litt pinlig.:P Men, kom på andreplass, og tydeligvis hadde jeg meldt meg på mesterskap, for kom på andre der og

Men den gangen som har betydd mest for meg var når jeg startet Hellegutt! Vi galopperte over 1m bane på trening, men 60cm clear round, der travde vi heele greien UTROLIG morsomt:P Var i alt 6 hindre, fem oxere, ALDRI hoppa oxere før, men vi fikk en finfin grønn sløyfe

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  23:37:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Mitt første stevne ja... Var vel i fjor.. 10 år gammel,(nesten 11 da..) hehe..
Var 40cm, tørr ikke hoppe høyere når det er det første stevnet vet du
hehe.... var et lite nervevrak men fikk feilfri runde hehe.. io TRAV! Galoppere , nei det kunne jeg ikke, men stevne, JA det vil jeg være med på.. menmen fikk jo feilfritt da, i trav Tjihi..
Fikk en medalje rundt halsen og greier

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  11:36:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Mitt første sprangstevne startet jeg forrige helg.

40 cm CR med Miss Kristina. Frøkenen ville ikke hoppe, så ble disket. Men kjempegøy likevel;D
Hun hoppet jo kjempefint når hun først hoppet, også syns jeg hun hoppet bra på treningene før stevnet. Kanskje det går bedre neste gang.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 28/05/2006 :  12:23:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Mitt første stevne startet jeg på rideleir, som 12-åring eller noe..
Det var en kaldblods på ca 17 år tror jeg ..?
Det var sprang: 60 cm ..
Å da fikk jeg første plass! Kjempe gøy!

Har aldri startet noen stevner utenom på rideleirer enda jeg..
Men håper det kommer snart =)

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.