hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Brutal mor?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Brutal mor?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  22:46:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Jeg fikk nesten sjokk i stad i stallen! Kan hende jeg overreagere men... Altså, hestene på stallen løshoppa i dag, og de som hoppa sist med en sportsponni hadde satt to hindre skikkelig tett sammen, og ponnien skulle hoppe over begge. For det første så det nesten ut som han aldri hadde hoppa før, og for det andre bare pressa de han over! Først satte de hinderet veldig høyt (da var det bare et hinder). Det stopa han rett foran, og morra bare skreik til han. Så satt de ned hinderet, og de måtte ta leietau i bittet hans og løpe med han, og så slapp de han i svingen, men da galopperte han bare tilbake. Da prøvde morra å slå pisken forann så han skulle løpe tilbake over hinderet. En gang så sklei han og hun jenta som eier han ble skikkelig redd for at han hadde skada seg og koste med han og trøsta han og sånt, men moren bare ropte til hun at du ikke skulle bry seg om det og bare prøve på nytt. Senere satt de opp to hundre med veldig tett avstand, så han måtte lande, og ta sats på samme stedet, og han stoppa rett foran hinderet, og så hoppa han over, og så stoppet han, og hoppet pver det andre. Sånn holdt han på, og når han ikke ville gå når jenta leide han ba moren henne slenge den spenna på leietauet i magen hans! Jenta ville ikke gjøre det, men hun måtte... Etterhvert sa vi til hun jenta når hun skulle hente hesten sin borte hos oss at de kanskje burde ha litt større avstand mellom hindrene, og jenta var enig, men sa at han skulle trene på spenst! Men hun ba moren ta større avstand, og da hoppa han mye bedre! Men syns den moren var helt forferdelig mot han... Høres kanskje ikke så brutalt ut som det så ut som, men må bare ha deres menig...

Iiiihaa!

Torpedo

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  22:56:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg ville slettet innlegget, ikke frekt ment, men det ble litt for mye informasjon. Jeg vet hvem du snakker om, jeg synes ikke så mye om det, men uansett så er det jo imot reglene på mix debatt å skrive så detaljert at folk kan kjenne personer igjen.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  23:13:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Sorry... Kan godt slete innlegget... Men er du helt sikker på at du vet akkuratt hvem det er jeg snakker om? Fins det ikke fler som er sånn...?
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  23:14:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Sorry, men det går ikke å slette det nå...
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/03/2006 :  23:19:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes godt innlegget kan stå. Ingen person-navn, hestenavn eller stedsnavn er jo nevn. Og alle unger som har hest har jo en mor i tillegg...
Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 18/03/2006 :  23:36:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp, la det stå.. Kommer fra et ganske lite miljø, og dette høres (for meg) helt utrolig ut..
Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 19/03/2006 :  00:31:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det går helt fint for MIN del at det er der, jeg kan godt si jeg ikke liker helt metodene til vedkommene jeg heller. Så skjønner hva du mener.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2006 :  10:32:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
La det stå, så får vi håpe at disse ufordragelige dyreplagerene tar turen innom og tilfeldigvis kommer over denne tråden..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.