hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - priiis..! Hva syns du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 priiis..! Hva syns du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  13:38:38  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
og jeg har forresten aldrig sagt at hun står på samme stall som dere, hvor har du det ifra??
Guro<3 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  13:38:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg kunne spurt deg om akkuratt det samme.

Nå er det vel ikke jeg som burde bli kalt useriøs da men, du står vel ikke på min stall som du sa? Jeg har ikke sett hesten din her i alle fall.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  13:38:44  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
og jeg har forresten aldrig sagt at hun står på samme stall som dere, hvor har du det ifra??

Torpedo

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  13:40:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jo, det sa du. Jeg kan godt sende deg loggen om du er intressert.

Har du eid hesten din i 4 eller 9 mnd?

Synes det var litt rart at du flyttet hesten din i går, og med ***** står du i alle fall ikke, og der har du aldri stått. Verken i "min" stall eller stallene rundt.

Ps: Det går ann å ha 2 hester (..eller to og en halv i mitt tilfelle)

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!
Redigert av - Torpedo den 07/04/2006 13:44:32 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  13:42:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Men egentlig så spiller det ingen rolle. For det jeg lurte mest på har jeg fått svar på nå. Grunnen til at du sendte bilde av en annen hest til meg, som ikke var din, selv om du sa det, var at hesten hadde lik farge, altså vanlig brun.

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  13:44:41  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
hva vet du om det?? dette blit rett og slett for dumt, IDA. Jeg er ikke useriøs, Var ikke sikkert den familien som har kjøpt henne nå skulle ha ho. så da hadde jeg jo deg, og en annen som ville prøveri, syns det er ganske frekt av deg og legge ut debatter om meg, når du ikke kan bevise at jeg "liksom later som jeg eier en annen sin hest"! Hvor lenge jeg har eid hesten min, har ingenting med deg og gjøre, jeg vet selv hvor lenge jeg har hatt ho.!

Torpedo

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  13:48:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg vet jeg selv er flink til å motsi meg selv noen ganger, men nå motsier du deg selv til de grader!

Vet du hva som er spessielt dumt? å diskutere dette med deg her, ingen av de andre her på forumet har sett hva du har skrevet på msn. Du har både påstått det ene og det andre, noe som jeg med sikkerhet kan si ikke er sant.

I alle fall, du sier en ting her, men du sier helt andre ting til meg ellers. Du får vel heller ta det på msn om du absolutt vil diskurere dette.

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  13:50:45  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
Det samme til deg.

Kurre

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  18:32:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heftig!
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  18:56:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
skjer her då??? noe mer å le av eller??huff:P
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 07/04/2006 :  19:00:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp........ Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  19:08:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
*knis*

Line.
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  19:18:09  Vis profil  Svar med kopi av melding

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  19:49:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Oi, har gått glipp av all kranglingen her jeg gitt!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  20:06:42  Vis profil  Svar med kopi av melding

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.