hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - priiis..! Hva syns du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 priiis..! Hva syns du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  17:25:16  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
varmblodshoppe blir 15 år nå i sommer, ca 155 høy, snill og grei, en alle kan ri, trafikk sikker, sur på boks til tider men gjør da ingenting, snill på stallgang, snill og leie,sale på osv.. skoeren skryter henne opp i skyene, vetrinæren og. går lc dressur med kap til mer, og 1 m bane. selges med masse utstyr blandannet, helt ny kvalitets sal, helt nytt vinterdekken,fleece dekken, refleks dekken, bobledekken , 2 nye regndekken, 2 hodelag, 2 bitt, belegg til fram-og bakbein. + masse strigleutstyr.
Hvilken pris hadde dere forlangt for henne?

Guro<3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  18:11:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tjaa, 15. - 20.000 kanskje? Kanskje litt mer med alt det utstyret..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  18:29:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
du bør vel kanskje ikke skrive at hun går lc dressur m kap for mer og 1m bane når du selger henne fordi hun ikke vil gå på bane.
må også ta med i beregningen at det er mye hest som selges veldig billig, også varmblods.
du får kjøpt frisk, skadefri varmblods som er yngre enn din til 5-8.oookr, riktig nok ikke med sal og sånn men ofte følger det med et par dekken og sånn.

jeg hadde ikke gitt mer enn 10.000kr

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 14/03/2006 :  18:47:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg er enig med lucky june.
Og hva er "helt ny kvalitets sal"? Er det snakk om en sal til 5 eller 15.000?

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  19:03:47  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
altså, hun kan, men jeg ser på hele hesten at hun ikke liker og gå på bane. hun kan, men jeg vil ikke bruke hun på bane grunnet at han ikke liker det.
En god pause fra banen hadde nok hjelpet.
salen kostet 10.000..
en super trygg og god familie hest\førstegangshest.

Guro<3
Redigert av - Guro!! den 14/03/2006 20:12:48 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/03/2006 :  20:04:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde ikke gitt mere en 10000 jeg heller. Men når man skal selge med så dyr sal, 20000. Aldri i verden. Kan få en yngre hest med samme utdanning/oppførsel med utstyr billigere.

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 14/03/2006 :  21:51:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Da hadde jeg gitt ca 5000 uten salen.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  22:17:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan jo ikke akurat skru prisen veldig opp pga salen.. Da kjøper men liksom utstyret og får med hest på kjøpet. 10 med utstyr høres jo ut som en grei utgangspris med tanke på alder og skolering, da får du heller avgjøre om du vil sende med salen til den prisen som blir aktuell eller evt selge den separat.. Kan nok tjene litt på utstyr, men ikke dobbel pris, til det er det for mye av samme type på markedet til "vettuge" priser.. LC og 1m bane er jo ikke eksepsjonellt liksom og i en alder av 15 så begynner jo tiden for "kapasitet for mer" å renne ut..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 14/03/2006 :  23:29:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis du finner rette person kan du vel få 12-13.ooo for hesten med ALT utstyr? Men det kan kansje bli vanskelig å finne "den rette" til ei varmblodshoppe på 15 år...

-Lykke til med hestesalg-
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  22:34:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
du bør vel kanskje ikke skrive at hun går lc dressur m kap for mer og 1m bane når du selger henne fordi hun ikke vil gå på bane.
må også ta med i beregningen at det er mye hest som selges veldig billig, også varmblods.
du får kjøpt frisk, skadefri varmblods som er yngre enn din til 5-8.oookr, riktig nok ikke med sal og sånn men ofte følger det med et par dekken og sånn.

jeg hadde ikke gitt mer enn 10.000kr

Opprinnelig postet av lucky june

Hvor var de når jeg skulle kjøpe meg ny hest?

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  23:19:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
varmblodshoppe blir 15 år nå i sommer, ca 155 høy

er dette en traver?

Kopi av melding:
sur på boks til tider men gjør da ingenting

Jeg synes det..

Men uansett, fikk du solgt henne??
Jeg synes prisene som var foreslått tidligere var veldig lave.. var noen nede i 5000,- eller missforsto jeg?
Trodde hesteprisene var høyere i Norge enn Danmark jeg.. tok kanskje feil..
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  00:07:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesteprisene i Danmark for "kvalitetshest" er nok lavere, da kvalitet i Danmark har en noe høyere list enn i Norge vil jeg tro? Finnes mye billig i Norge å, men da får du en typisk hobby/kose hest hvis du ikke er heldig og får en ung som du legger sinnsykt mye arbeid i.. Så tror du får mer hest i Danmark for feks 30 - 40 000 enn i Norge..
Men er mye typ hobby hest ute på markedet her og da blir prisene deretter..

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  21:29:51  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
Hun er ikke traver nei, aldrig vært travtrent eller noe:) Hun er innkjørt da, elsker og bli kjørt.
Sur på boks med folk hun ikke stoler på, hun søker bare tillit. Med meg er hun kosen og snill på boks! :)
er noen som skal prøveri henne på onsdag, de vil gjerne gi 15.000 for hun:S men Får se:) skal holde dere oppdatert!:)

Guro<3 Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  22:05:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
enten så har du rasen varmblodstraver, eller varmblods ridehest. hvordan hun er trent spiller ingen rolle.
og det aner meg at dette er RASEN varmblodstraver...
o0victoria0o, de hestene er der hele tiden.
jeg har iallfall sett slike annonser stadig vekk.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  00:11:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
enten så har du rasen varmblodstraver, eller varmblods ridehest. hvordan hun er trent spiller ingen rolle.
og det aner meg at dette er RASEN varmblodstraver...

Opprinnelig postet av lucky june

Jepp det var det jeg mente med traver spørsmålet mitt..
Gå til toppen av siden

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  21:15:31  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
Ja, selfølgelig er hun varmblodstraver, men hun har aldrig vært traver, det var det jeg trodde du mente:) hehe:) kan jo ikke kalle travere for ridehest (rase..) det hadde jo vært helt dumt
Guro<3 Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.83 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.