hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny dose med utstyr på Lidl fra 16.03
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ny dose med utstyr på Lidl fra 16.03
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

kjersti *

» VIP

Skrevet - 16/03/2006 :  19:28:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg tok meg en tur til saupstad i dag... gøy men desverre litt utplukket da jeg kom. ingen flere hansker og grimer kun i s og m
men ble bøtte (siden jeg har hørt så mye bra) leietau, pisk og nye bandasjer i beige og rød :) prøvde de beige i stallen og er kjempefornøyd!
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  19:31:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har hørt rykter fra forrige gang det var hesteutstyr nedpå her (Saupstad) Hihi.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  20:33:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Var ganske utplukket da jeg også kom Har opplevd det flere ganger, men men. Ikke så rart kanskje siden Lidl er nyåpnet her hvor jeg bor, så de fleste er vel ganske ivrige når der kommer billige gode tilbud her

Men jeg fikk tak i grime til guttene mine, to leietau og en bøtte (var bare den ene igjen).

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

-Toril-

» VIP

Skrevet - 16/03/2006 :  21:01:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har hamstret litt i dag ja, sukk...vann å brød resten av månden!
har bandasjer fra forje gang de hadde utstyr på lidl å har brukt dem MYE og liker dem kjempe godt. fleece innerst og stretch ytterst... så det ble nye i dag :)

fleece dekkenet er temmelig mye for stort til min hest da, menmen...kjekt å ha ;)
transportbeskytterene så helt ok så kjøpte de også..passet greit :)

noen ting til ble det også da :)

-Toril-

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  21:45:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Godt jeg sendte kjærsten i butikken med alle firehjulstrekkerbabene i dag morges. I kveld var det ikke flere bøtter igjen.. Men kjøpte to sett bandasjer. Liker egentlig best gode gamle bandasjer med underlag og bandasjer hver for seg. Men strikken så fast og fin ut, og det savner jeg på endel bandasjer. Så vi får prøve.. Antgelig litt utplukket på farge, men de hadde jo hvite og marineblått. Med rød hest er det ikke stort mer som passer fargemessig.. Kjøpte et sånt dekken i polyester. Må ha noe tynt jeg kan ha over tynt innedekken etterhvert. Billig var det, selv om det ikke var det lekreste. Det skal vel gjørmes til ganske raskt uannsett :) Vanter var de tomme for
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  22:34:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Var ganske utplukket da jeg også kom Har opplevd det flere ganger, men men. Ikke så rart kanskje siden Lidl er nyåpnet her hvor jeg bor, så de fleste er vel ganske ivrige når der kommer billige gode tilbud her

Men jeg fikk tak i grime til guttene mine, to leietau og en bøtte (var bare den ene igjen).

Opprinnelig postet av Bente71

Dra til Stord da.. Det jeg vet av så er hestemiljøet ikke enormt der. (gjelder å være litt taktisk:) ligger sikkert mye igjen siden
de fleste hestefolka sto ved kassene da jeg kom klokka 09.10 i dagmorres :)
Gå til toppen av siden

Micki

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  23:32:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMicki  Svar med kopi av melding
Var på Saupstad idag og handlet endel jeg:)
1 sommerdekken, 1 hjelm, 2 grimer, 2 leietau, 1 bøtte, 1 vest og 1 skjorte samt rytterkniven! Syntes det sommerdekkenet i lysebrunt rutete stoff var såå pent, blir stilig til Wasse tenker jeg:D *glede seg til å prøve det imorgen* litt sånn Burberry-følelse..:D hehe..

MEN selvsagt greide jeg å glemme igjen bøtta på pakkedisken:(:( snufs..

Smil til verden, og verden smiler til deg! Lev livet, for livet er hester! Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  23:43:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Bente71

Dra til Stord da.. Det jeg vet av så er hestemiljøet ikke enormt der. (gjelder å være litt taktisk:) ligger sikkert mye igjen siden
de fleste hestefolka sto ved kassene da jeg kom klokka 09.10 i dagmorres :)

Opprinnelig postet av Lopke

Blir vèl langt ettersom jeg bor mellom Egersund og Flekkefjord
Herfra til Stord tar meg 3-4 timer i kjøring + ferje...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  23:50:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi bomma litt der.. trodde du var fra Haugesund jeg :) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  07:36:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Nei det er ikke like enkelt og følge med på det

lino

» VIP

Skrevet - 17/03/2006 :  10:59:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Var der i går og kjøpte hjelm til samboeren min, hun rir sjelden så hun vil ikke bruke så mye penger på hjelmen.
Kjøpte også en pisk (den var fin) og transportbur til pusen, siden det han hadde fra før var et kaninbur, litt lite til ham nå som han er blitt voksen.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  11:35:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte grime,bandasjer og hansker i går kveld. Knallkjøp!
Var dessverre utsolgt for bøtter,det var egentlig det jeg skulle ha.
Blei ikke så imponert over det andre utstyret de hadde,til tross for prisen..
Litt rart at de kun fyller noen små kurver med utstyr,når de har reklamert for varene i lengre tid. Var jo utrensket første dagen.
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  12:46:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Det vil vel si, at når jeg får lønn på mandag er alt borte..

Ja ja, får håpe det ikke blir så lenge til neste gang de tar inn hesteutstyr

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  14:33:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var inne på QXL nå,blir helt sjokkert over hvor frekke enkelte er.
Er visst en som har vært en tur på Lidl,og vil lure noen til å kjøpe varer til sinnsyke priser.
Håper ikke det er noen godtroende sjeler som kjøper noe av utstyret til de prisene.. Ren svindel!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  15:06:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Var inne på QXL nå,blir helt sjokkert over hvor frekke enkelte er.
Er visst en som har vært en tur på Lidl,og vil lure noen til å kjøpe varer til sinnsyke priser.
Håper ikke det er noen godtroende sjeler som kjøper noe av utstyret til de prisene.. Ren svindel!

Opprinnelig postet av Kine og Tassen

Sånn holdt folk på i fjor også. Dvs, de annonserte varene som feilkjøp her på Hestemarked, og oppga en fake førpris.

På Artic Equestrian Games i Vestfold i februar så jeg også fjorårets senebeskyttersett fra Lidl til salg til en tilbudspris de hadde satt til 400kr. Settet kostet 199kr på Lidl..

Jeg er enig, det er frekt!

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.