hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny dose med utstyr på Lidl fra 16.03
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ny dose med utstyr på Lidl fra 16.03
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  16:30:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Var en tur å kikket jeg. Var ganske så utplukket her. Dumme Mamma ga meg kjøpeforbud, så det var en fristende tur. ;)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  19:02:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Var innom på Lidl i dag jeg og. Veldig utplukket, men kjøpte dressurpisk og fleece ridedekken. Det var kjempefint, sort med grå kant. Dekkenet var med lukking foran, halerem og gjordrem (ikke kryssgjorder, men festet oppå dekkenet, nesten på samme måte som en løsgjord). Veldig fornøyd:)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Svingen

» VIP

Skrevet - 18/03/2006 :  19:46:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var også på Lidl i dag (Drammen) og kjøpte transportbelegg, sommerdekken, hvite bandasjer og en ridevest. Mangler bare hesten. ;)
Veni, vidi, visa... Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2006 :  00:17:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
litt negativt:transport-beskytterne var litt stive,men passa perfekt til min kalde,da jeg har en tendens til å finn bakbeinsbeskytterne igjen helt foran!men de fra lidl har han ikke fått av seg ennå..så lurte jeg på en ting.de hadde sånne bandasjer der,med halve fleece og halve stretch.er det da meninga at den fleecen er der i stede for å bruke vanlige bandasje-underlag??
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2006 :  00:23:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
kul fjording-test.morsomme svar..men jeg har seriøst ikke peil på fjording i hvert fall
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2006 :  07:22:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
<klipp>

så lurte jeg på en ting.de hadde sånne bandasjer der,med halve fleece og halve stretch.er det da meninga at den fleecen er der i stede for å bruke vanlige bandasje-underlag??

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Det er vanlig å bruke slike bandasjer alene uten underlag, men det er selvfølgelig helt greit å bruke underlag også.. Finnes endel bandasjer av denne typen på markedet nå, så dette er ikke en spesiell ting fra Lidl.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 19/03/2006 :  16:58:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
ser det er en på qxl som tydeligvis har kjøpt en god del utstyr fra Lidl og selger det til blodpris der...stay away...er det forresten tillatt på QXL? Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2006 :  17:14:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kul fjording-test.morsomme svar..men jeg har seriøst ikke peil på fjording i hvert fall

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

hø??

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  01:22:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
I dag da jeg var en rask tur innomLidl hadde de halv pris på en del av det "gamle" hesteutstyret som de solgte tidligere
Så da ble det handlet inn et par longeringstau ( så nå kan jeg endelig prøve meg på longering med tøyler), treningsbandasjer, dressurpisk og ridevest
De hadde en god del mer men ikke som jeg trengte og som passet hestene mine.
Noen andre som merket noe til dette, eller var det kanskje bare lokalt?

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  14:59:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Jeg har jo vært noen turer innom Lidl her på Saupstad. Ligger fortsatt igjen noen ridebukser. Men har faktisk ikke sett noe annet enn det. Tror kanskje de fikk solgt det meste her.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:14:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
I dag da jeg var en rask tur innomLidl hadde de halv pris på en del av det "gamle" hesteutstyret som de solgte tidligere
Så da ble det handlet inn et par longeringstau ( så nå kan jeg endelig prøve meg på longering med tøyler), treningsbandasjer, dressurpisk og ridevest
De hadde en god del mer men ikke som jeg trengte og som passet hestene mine.
Noen andre som merket noe til dette, eller var det kanskje bare lokalt?

Opprinnelig postet av Bente71

Det er nedsatt pris på Råholt også. De har også fått inn litt mer enn det som har lugget i kurvene til fullpris siden "hesteuka". Har inne schabracker, fleecedekken, bomullsdekken, ridestøvler, ridevester, ridebukser. Utplukket i farger og størrelser.

Jeg endte opp med et fleecedekken til rundt 100-lappen. Skulle ønske de hadde bandasjene igjen på "min lokale Lidl-butikk" også

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:25:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hadde de bare hatt dekkener i andre str. enn bare 155 cm....
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  18:23:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Noen som vet når det kommer utstyr på Lidl neste gang? Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  21:02:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åååååå.... er det noen som vet om det finnes Lidl i Møre og Romsdal? Jeg trenegr masse dekken i 155+grimer+++++
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  21:08:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
www.lidl.no kan du søke etter butikker i ditt område. Vet ikke hvor i Møre og Romsdal du bor, men det er Lidl-butikker i fylket ja
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.