hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny dose med utstyr på Lidl fra 16.03
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ny dose med utstyr på Lidl fra 16.03
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

LivogZara

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  22:32:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
kun bøtta og fleecedekkenet uten gjorder som fristet denne gangen..
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  23:14:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, kanskje jeg skal ta meg en Lidl tur jeg også, men spørs vel om jeg får surret meg avgårde... Kunne tenkt meg den bøtta, det fleecedekkenet og ei grime..
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  23:28:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Lidl. Det har jeg nærmest ikke hørt om jeg. Ligger vel laangt fra her igjen det.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  08:48:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vet du hvorfor de ikke har fått bygge nærme Oslo?

Skulle gjerne hatt en del ting der, men vet ikke om jeg får tatt turen til Råholt...

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Fordi det er for dyrt å bygge, og fordi de bygger egne bygg, og trenger endel plass til både bygg og parkering. Det gjør at de trenger relativt stor plass.

Man skal ikke se bortifra at det finnes litt Lidl-fobier også.. Jeg bor på Råholt, og Lidl er litt fobi for mange her.. Vil anta at andre store matkjeder også forsøker å hindre Lidl i å bygge ut. På Råholt fikk de derimot bygge, antagelig pga billige tomtepriser, og at det ikke er så godt utbygd her slik at andre matvarekjeder klarer å sette kjepper i hjulene.

Oslo -> Råholt er jo ikke så langt.. Jeg kjører Råholt (hjemme) - Oslo (jobb) - Gjerdrum (stallen) - Råholt (hjemme) hver dag jeg

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  13:22:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jippi.. Bor rett ved Lidl jeg, så det blir en tur dit ja :D Bruker vel 3 minutter på å gå.

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Øhh, da kommer jeg til deg .. ! Bare vent!

Skulle kjøpt hjelm til både meg og min søster, men.. Lurer om hjelmene er gode..

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

hehe:o) Ta deg en tur til Saupstad du ;)

Lurer på om jeg skal kjøpe meg ny hjelm og kanskje longeringstau eller. Næsj, vet ikke jeg. Blir en tur på torsdagen etter skolen.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  09:32:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg sendte av gårde kjærsten i dag, for å sanke litt bøtter. Tenkte å sjekke status på de andre varene før jeg evnt kjøper mer.. På Lidl i dag morges var det han, og en bunsj damer med 4-hjulstrekkere. *hihi*

Lopke

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  10:00:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her og.. stakk i arbeidstiden for å hamstre litt. Mye bra så jeg kjøpte 2 av masse.. litt fattigere nå.

Ps. Vest og bukse er SMÅ i størrelser..
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  10:10:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Her og.. stakk i arbeidstiden for å hamstre litt. Mye bra så jeg kjøpte 2 av masse.. litt fattigere nå.

Ps. Vest og bukse er SMÅ i størrelser..

Opprinnelig postet av Lopke

Hva kjøpte du? Hvordan er bandasjene?

Lopke

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  10:21:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
2 svettedekken, 2 ridevester, 2 ridebukser, en ridepisk, 2 bøtter, 2 pk bandager 4 stk. 2 grimer, 2 leietau, en longe, 2 pr ridehansker, 1 pleiesett,

dekken fin fleese men kun 155 str. vestene små. medium gikk akkurat og disse står fra 38 til 42 om jeg huser rett. jeg måtte har str 42-46 giisp.. så de er SMÅ. fåes også i xl. buksa i 40 virket litt liten men 42 var nett like liten men jeg tok sjansen på dem. piske ok kvalitet, blir ikke mye brukt uansett, bøtter KNALLBRA!! bandagene var fine elsatiske med velcro. kjøpte 2 hvite sett. grimer helt grei til prisen. fåes i blå, grå og svart. longe helt fin, ridehanskene likte jeg veldig godt og var fine farger og :) pleiesett oki har sett bedre børster, tydelig billig greier men greit å ha. salunderlaget var både DYRT og dårlig. undersiden er i liksom teddy" sånn ekkel stoffgreie. suger masse svette og blir klumpete..vanskelig å forklare.. lignet på noe som er inni en pute uten betrekk.vanskelig å åpne å kjenne på. holdt meg unna dem, men fine å se på var de.
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  10:31:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hvilke farger var bandasjene og ridevantene i? Er de fleece innerst på bandasjene, eller ikke?

Bøttene hadde de sist også, så jeg kan bekrefte at de er bra. En bøtte er stortsett en bøtte, men plasten og bærehåndtakene kan bekreftes at er i god kvalitet. Som sagt, anbefales!

Lopke

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  10:37:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ikke åpnet bandagene sine det var en slaks låsemekanisme på dem. liden de var så billige hev jeg dem i kurven etter å ha sett det var velcro lås på og ikke kun fleese. de er elastiske. de fåes i hvit, svart, brun. rød og blå om jeg huskker korekt, kanskje flere grå??.

ridevantene i samme farger men den grønne og blå var nydelige farger.
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  14:54:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hvis det er samme bandasjer som forrige gang, så er det fleece innerst. Helt ok bandasjer :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  17:07:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg og ei venninne kastet oss selvsagt inn i den flotte, rosa golfen min, og durte avsted til Lidl. Dessverre så syntes jeg ikke de hadde så mye som jeg håpet, men jeg fikk kjøpt en ganske fin, blå grime til Smurfen. Kjempegrei grime til 29 kroner.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 16/03/2006 :  18:21:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ble hansker og leietau på meg, gitt ;) Kjempegreit!
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  19:05:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Slemme mamma har gitt meg kjøpeforbud :(
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.