hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny dose med utstyr på Lidl fra 16.03
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ny dose med utstyr på Lidl fra 16.03
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  13:35:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg skal ha nye bøtter iallefall! Knallbra de jeg kjøpte ifjor... Liker longetauet også, men det har jeg jo nå.
Ifjor hadde de jo bitt og masse andre ting også.. synd de ikke har mere utvalg, men kommer definitivt til å ta turen dit :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  14:31:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Jippi.. Bor rett ved Lidl jeg, så det blir en tur dit ja :D Bruker vel 3 minutter på å gå.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  14:52:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
åå.. billig.. må prøve og lure gubben med nestegang vi skal til byen..
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/03/2006 :  16:08:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jippi.. Bor rett ved Lidl jeg, så det blir en tur dit ja :D Bruker vel 3 minutter på å gå.

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Øhh, da kommer jeg til deg .. ! Bare vent!

Skulle kjøpt hjelm til både meg og min søster, men.. Lurer om hjelmene er gode..

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  16:18:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor ligger Lidl i Trondheimsområdet? Vil ha, vil ha!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  16:23:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

www.lidl.no, til høyre, under rubrikken ukens tilbud, kan du søke og finne Lidlbutikken(e) nærmest deg

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  16:25:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Et godt stykke å kjøre,men de bøttene vil jeg også ha.
Står at hjelmen er av merket CAVALLO?! Cavallo er da et ok merke innen hesteutstyr?
Ser ut til å være en lettvekts isoporhjelm,de er som regel rimelige i hesteutstyrsbutikker.
Redigert for å legge til at jeg kun har hørt om klær og skotøy fra Cavallo,så det er vel høyst usikkert hvordan hjelm det er..

Redigert av - Kine og Tassen den 10/03/2006 16:29:12 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/03/2006 :  16:31:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

Saupstadringen 1B
7078 Trondheim/Saupstad

Sveberg
7563 Malvik

Ligaardveien
7500 Stjørdal

09.00-21.00 (20.00)
Franslykkja
7300 Orkanger

Helge Ingstads veg 2
7600 Levanger

Sånn

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  20:39:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Cavallo er hest på italiensk. Hjelmen er nok ikke i samme merke som Cavallo som du finner i støvler.

Når det gjelder butikker så har ikke Lidl fått bygge nærme flere av storbyene. Vet dette gjelder Oslo, og nærmeste Lidl i forhold til Oslo er vel Råholt, Drammen og Sarpsborg så vidt jeg vet. Altså ganske langt.. I Bergen har man derimot flere. Trondheim vet jeg ikke.

Hentet neste ukes folder på Lidl i dag. Bildene er litt tydeligere der, samt at de er litt annerledes. Hanskene ser ikke så bra ut likevel, men skal ikke si noe før jeg faktisk ser dem. Bøtta vet jeg er bra. Mener å huske at transportsokkene også så fine ut, så kan jo være aktuelt for de som evnt. trenger det.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  21:04:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg skal ha transportsokker, hjelm (kjøpe for å ha ekstra til besøk), sjekke str. på dekken og ellers MÅ jeg ha Yoghurten til Lidl.. Den er mye bedre enn den SURE "20 % mindre fett og sukker"-greia Tine selger. Æsj!

Line.
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  21:08:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Når det gjelder butikker så har ikke Lidl fått bygge nærme flere av storbyene. Vet dette gjelder Oslo, og nærmeste Lidl i forhold til Oslo er vel Råholt, Drammen og Sarpsborg så vidt jeg vet. Altså ganske langt.. I Bergen har man derimot flere. Trondheim vet jeg ikke.

Opprinnelig postet av spoff

Vet du hvorfor de ikke har fått bygge nærme Oslo?

Skulle gjerne hatt en del ting der, men vet ikke om jeg får tatt turen til Råholt...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  22:04:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Vil kjøpe dessa transport sokkene til hesten min, og kansje svettedekken.... bruke det som ridedekken til vinteren.... Drit lei av å bandasjere alle hestebeina når vi skal ut på tur, selv om det ikke er såååå ofte lengre
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  22:23:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Syns ridehanskene så gode ut jeg! Hadde tenkt å hamstre skikkelig neste gang de fikk inn nytt, siden jeg bare kjøpte hvitløksgranulat sist gang, men syns egentlig ikke det var såå mye interessant? Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 10/03/2006 :  22:23:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så den derre kampanjen deres... *løp og kjøp*

Får nok ta meg en tur til Lidl i nærmeste framtid, og handle litt forskjellig jeg (egentlig ikke) trenger... Blir vel bøtter, hansker, dekken ++

Redigert av - Lita<3 den 10/03/2006 22:31:07 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  22:32:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vil ha!!! Trenger absulutt ingenting da:P Vil ha egen hest som jeg kan kjøpe masse utstyr til!! *shopaholic*

Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.