hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har hesten din vært med på?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Hva har hesten din vært med på?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lita<3

» VIP

Skrevet - 12/03/2006 :  11:41:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

ja, ka du sei Johanne, vi ørstinga jer mykje rart!!??

Opprinnelig postet av linndi&ida

Japp, ekte ørstinga me to

En gang prøvde jeg til og med å sparke fotball til hest Men hesten bare hoppa over ballen...
Gå til toppen av siden

Emblan-min

Skrevet - 17/03/2006 :  21:12:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det første jeg tenker på når jeg sitter her å skal skrive nå var vel når vennina mi sa så kjekkt til meg -se hvor mye jeg stoler på Lækur (det var det hesten hennes het) og sørenma snudde jenta seg bak frem i salen, og jeg måtte jo glise når jeg så den hesten som pluttselig fant ut at nå vile han HJEM! Og hjemover bar det! I en full galopp, men Christina, som vennina mi het som klamret seg fast i rumpa til Lækur, men datt sakte meg sikert nedover og lå til slutt på bakken. -Jasså ja, måtte jo jeg bare svarte! Tydelig at hesten din stoler på deg også, dere er jo som skapt for hverandre...

Hehe, det vil aldri bli glemt! Aldri..
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  22:34:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det sprøeste jeg har vært med på angående hest er vel å hente hest på bjerke,bor 2 timer unna på sommersføre,med bil med bakhjulstrekk og henger..på den natta da det ikke hadde vært verre vær enn på 60 år sa dem på nyhetene.mista hengeren!(uten hest,)kjørte i stykker 3 hjul-kjettinger..skulle reise kl to på natta,men ble utsatt til kl 4 på grunn av at vi måtte grave frem hengeren for nte gang,sette på kjettinger og grave å dra opp igjen hengern fra grøfta da vi mista den..attpåtil klarte vi å kjøre oss fast ved å kjøre inn på en blindvei med masse snø,2min unna bjerke.hesten vi skulle hente kl 5,så vi for første gang kl 8!heldigvis hadde han vi skulle møte blitt forsinka også,å han hadde kjørt hesten fra stavanger.så da vi endelig så hesten vår traske ned fra lastebilen.var det en trøtt og sliten familie som tok i mot..men så skulle vi ha henne på vår boggi-henger,å kjøre den lange veien hjem.heldigvis gikk hun rett på,å sto som en prest hele veien hjem..men hesten var verdt det altså..
den som venter på en noe godt venter ikke forgjeves

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  22:34:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det sprøeste jeg har vært med på angående hest er vel å hente hest på bjerke,bor 2 timer unna på sommersføre,med bil med bakhjulstrekk og henger..på den natta da det ikke hadde vært verre vær enn på 60 år sa dem på nyhetene.mista hengeren!(uten hest,)kjørte i stykker 3 hjul-kjettinger..skulle reise kl to på natta,men ble utsatt til kl 4 på grunn av at vi måtte grave frem hengeren for nte gang,sette på kjettinger og grave å dra opp igjen hengern fra grøfta da vi mista den..attpåtil klarte vi å kjøre oss fast ved å kjøre inn på en blindvei med masse snø,2min unna bjerke.hesten vi skulle hente kl 5,så vi for første gang kl 8!heldigvis hadde han vi skulle møte blitt forsinka også,å han hadde kjørt hesten fra stavanger.så da vi endelig så hesten vår traske ned fra lastebilen.var det en trøtt og sliten familie som tok i mot..men så skulle vi ha henne på vår boggi-henger,å kjøre den lange veien hjem.heldigvis gikk hun rett på,å sto som en prest hele veien hjem..men hesten var verdt det altså..
den som venter på en noe godt venter ikke forgjeves

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.