hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - varmblods ridehest!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 varmblods ridehest!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Katrine_Sandore

Innlegg: 286

Skrevet - 04/03/2006 :  23:46:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Noen som har link til en side hvor man kan søke etter varmblods ridehester? håper på svar
Jeg Liker Smileys, Jeg

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 05/03/2006 :  11:21:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
varmblods ridehest? av rase? Da er det vel ikke registrert på www.travsport.no på søkesidene?
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway
Innlegg: 360

Skrevet - 05/03/2006 :  20:00:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
varmblods ridehest? av rase? Da er det vel ikke registrert på www.travsport.no på søkesidene?

Opprinnelig postet av Åssmo

En RIDEhest er selvsagt ikke reg. på TRAVsport!?

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway
Innlegg: 611

Skrevet - 05/03/2006 :  22:20:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hvertfall funnet om min på pedigeequry/allbreed.com.. Er litt usikker på adressen, men er noe i den duren..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway
Innlegg: 2056

Skrevet - 05/03/2006 :  22:24:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her kan du kanskje finne noe.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin


Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 06/03/2006 :  09:27:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
varmblods ridehest? av rase? Da er det vel ikke registrert på www.travsport.no på søkesidene?

Opprinnelig postet av Åssmo

En RIDEhest er selvsagt ikke reg. på TRAVsport!?

Opprinnelig postet av Kristine&Tassen



Noen kaller hestene sine ridehest (fordi de brukes til riding) selv om de er traver av rase

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway
Innlegg: 360

Skrevet - 06/03/2006 :  15:12:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
varmblods ridehest? av rase? Da er det vel ikke registrert på www.travsport.no på søkesidene?

Opprinnelig postet av Åssmo

En RIDEhest er selvsagt ikke reg. på TRAVsport!?

Opprinnelig postet av Kristine&Tassen



Noen kaller hestene sine ridehest (fordi de brukes til riding) selv om de er traver av rase

Opprinnelig postet av Åssmo

En traver blir aldri en ridehest, uansett hvor mye man rir på den ;)

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway
Innlegg: 1100

Skrevet - 06/03/2006 :  18:14:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen kaller hestene sine ridehest (fordi de brukes til riding) selv om de er traver av rase


ja og det er utrolig irriterende! "super vrmblods ridehest selges" så er det en avdanka traver som vanlig, blir gal av disse annonnsene son ligger overalt. En varmblodstraver blir ALDRI en varmblods RIDEHEST for det er et begrep for en helt annen type hester. argh, dagens utblåsning.


Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Innlegg: 2595

Skrevet - 06/03/2006 :  19:09:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt mange slike diskusjoner. Har du startet høyere enn 80, er hesten en spranghest, har den startet distanseritt er den en distansehest, og rir du på den er det jo NØDT til å være en ridehest, sant??? grrr.... Hunden min gjør når det kommer folk til oss, men jeg vil absolutt ikke kalle den en vakthund fordet!!!
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 06/03/2006 :  20:02:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Noen kaller hestene sine ridehest (fordi de brukes til riding) selv om de er traver av rase


ja og det er utrolig irriterende! "super vrmblods ridehest selges" så er det en avdanka traver som vanlig, blir gal av disse annonnsene son ligger overalt. En varmblodstraver blir ALDRI en varmblods RIDEHEST for det er et begrep for en helt annen type hester. argh, dagens utblåsning.

Opprinnelig postet av Bea



Er akkuratt det jeg mener, det er alt for MANGE som kaller hestene sine ridehest, selv om det er traver.

Ja, det er sant det du sier Kristine, men det er alikevell mange som kaller traverene sine det.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Innlegg: 286

Skrevet - 07/03/2006 :  00:30:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
en detta ER en ridehest =)
Ingen traver dette her altså..
var en FLOTT dressurhest i sine tidligere år også:)

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 07/03/2006 :  08:11:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
en detta ER en ridehest =)
Ingen traver dette her altså..
var en FLOTT dressurhest i sine tidligere år også:)

Opprinnelig postet av Katrine & Sandore



Ja :) Jeg så nå nettopp at jeg viste hvem du og sandore var også! hehe.

vi snakkes!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway
Innlegg: 360

Skrevet - 07/03/2006 :  08:40:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Noen kaller hestene sine ridehest (fordi de brukes til riding) selv om de er traver av rase


ja og det er utrolig irriterende! "super vrmblods ridehest selges" så er det en avdanka traver som vanlig, blir gal av disse annonnsene son ligger overalt. En varmblodstraver blir ALDRI en varmblods RIDEHEST for det er et begrep for en helt annen type hester. argh, dagens utblåsning.

Opprinnelig postet av Bea



Er akkuratt det jeg mener, det er alt for MANGE som kaller hestene sine ridehest, selv om det er traver.

Ja, det er sant det du sier Kristine, men det er alikevell mange som kaller traverene sine det.

Opprinnelig postet av Åssmo

Du har jo selv skrevet i en tråd noe om hesten din, og kalt han en ridehest da

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway
Innlegg: 2320

Skrevet - 07/03/2006 :  14:33:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Men hva om en traver som hopper 90 med god klaring og god teknink, vil du enda kalle det en traver og ikke en spranghest. (evt ridehest for den saks skyld)

*dagens lille utblåsning*

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway
Innlegg: 360

Skrevet - 07/03/2006 :  15:34:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men hva om en traver som hopper 90 med god klaring og god teknink, vil du enda kalle det en traver og ikke en spranghest. (evt ridehest for den saks skyld)

*dagens lille utblåsning*

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Det er fortsatt en travhest. Rasen er en travhest, selv om den kun blir brukt til ridning.

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002

Redigert av - Kristine&Tassen den 07/03/2006 15:34:51 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 07/03/2006 :  15:35:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Travhest er en rase. Ridehest er en annen rase.
Selv om en hest ser ut oppfører seg som en araber, er det ikke en araber.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.