hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Arabere: Leisa og Darwin!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Arabere: Leisa og Darwin!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ann-Kathrin:)

» VIP

Innlegg: 1

Skrevet - 29/06/2005 :  02:39:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som vet noe om araberhoppa Leisa og/eller arabervallaken Darwin? Det er foreldrene til hoppa mi, skulle gjerne visst litt mer om de, og gjerne sett bilde

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 29/06/2005 :  10:59:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner Darwin, han kom fra Danmark ( Egholm Araberstutteri ) da han var åring, til Krone Araberstutteri ( Kjell Stene ) i Sokndal. Jeg stelte/trente han også bl.a. fra han var et år til han var to ca.
Han var en leken og rampete livslysten hingst i den tiden.
Senere ble han solgt og Kjell fant ham hvertfall igjen på ei øy hvor han stod hos en dyremisshandler... Bortgjemt i et skur hadde Darwin da stått i lang tid... Men endelig kunne han bli reddet, og Kjell tok ham med seg hjem igjen. Hesten var da fullstendig ødelagt psykisk, hadde gitt helt opp rett og slett..
Men han kom seg etterhvert og med tiden ble han solgt igjen, jeg vet at en tidligere NM-vinner i distanse kjøpte ham, Jan Gutubakken. Hans datter Ellen Anette Gutubakken red ham en del på distanseritter, møtte dem en gang i blandt. Og Darwin var kjempepen, hadde livslyst og all ting :o)
Han er solgt videre igjen men jeg vet ikke helt hvor han er nå, men kan se om jeg kan greie og finne ut av det. Din hoppe likner mye på Darwin syntes jeg!
Jeg skal få lagt inn noen bilder av ham på vipsiden min som du kan kopiere :o)
Han er kastrert nå, han ble det endten hos Gutubakken eller hos dem han bodde hos før dem. Men har noen avkom etter seg.
En herlig arabergutt det der :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

myca

» VIP

Innlegg: 8

Skrevet - 29/03/2006 :  22:21:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei gå inn på google.no å søk på bilder ,på darwin der er det bilder av ham. han er i slekt med min vallak også så jeg har vært der å sett.
Lykke til.
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 29/03/2006 :  23:39:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Eller du kan gå inn på vipen til hans eier : Darwin&Maria
Hun har bilder av ham , og du kan sikkert legge igjen noen ord i gjesteboken hennes :o)

(Den historien hans jeg har skrevet ovenfor her er mer riktig enn den som er skrevet på vipsiden..)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 31/03/2006 :  16:03:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sikker på at det er en Vallak? Darwin er ihvertfall far til en hest venninna mi har på fôr..:)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 31/03/2006 :  17:26:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jepp, Darwin ble kastrert. Men han har noen få avkom etter seg.
Han ble kastrert før han ble kjøpt av Jan Gutubakken, om jeg ikke husker feil.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Margareth_

» VIP

Norway
Innlegg: 23

Skrevet - 01/04/2006 :  20:45:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMargareth_  Svar med kopi av melding
Hei..
Jeg vet om en araberhoppe som heter Leisa... Ikkje sikkert det er den samme...

Gjør livet t en fest!! Ri islandshest!!!
Gammelt, men bra slagord!!!!!!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.