hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hør min bønn!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 hør min bønn!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Flokus

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  21:41:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Roxira: Gratulerer så kjempemye! :D Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  00:12:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heia Susanne og Tigergutt!
Dere er flotte representanter for en allsidig bruk av hesten, som krever at hest og rytter er 100% samstemte og trives med hverandre.
Hvis jeg noen gang finner ut av hvordan jeg skal legge inn et bilde av meg selv på min NL-hest, så ville nok jeg få "kritikk" så det holder... - "Se den gamle og tjukke kjærringa på den lille hesten 'a!"
Har vært inne på siden til S., og ser en flott ekvipasje! Ikke rart mange blir misunnelige.
Lykke til i Nordisk!!!
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:07:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Takker for alle gratulasjoner..... (UPS... Ble visst ikke min siste setning alikevel )

(Men en må jo takke for seg )

Også må jeg tilføye:

Kopi av melding:
Hvem diskuterte deg? Må da gå an å diskutere uten å tenke på noen spesiell!!!

Opprinnelig postet av TORHILD

[qoute] Synes kanskje man er litt vel selvsentrert dersom man tror en diskusjon handler om en selv, kun fordi man passer inn i én eller flere av kategoriene som diskuteres

Opprinnelig postet av lino

Begynnelsen av denne debatten startet med:

Kopi av melding:
glad jeg ikke er i hans hovspor
eller ja du rir vel mest for din egen del og ikke ponnien

Og det er noe som ble skrevet til/om meg i en annen debatt her som ble slettet siden det ble person uthenging!

Kopi av melding:
Selv om et par stykker mener at hun er for stor til å ri denne ponnien så er det et flertall som mener at hun kan ri den uten problemer

Opprinnelig postet av tebj0
[/quote]

Om jeg ikke tar helt feil, så er det meg det var snakk om her, men som sagt så kan jeg jo ta feil...
[/quote]

*Endret pga quote feil'

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Redigert av - Roxira den 10/04/2006 01:13:00 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:11:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Er det bare hos meg at innlegget mitt over her ble helt rart??? Åpnet det i både explorer og i opera og det ble like rart begge steder...
*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:18:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Formosissima: tilgi meg for at jeg atter en gang bruker ditt uttrykk men:

Geezus..

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:39:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Formosissima: tilgi meg for at jeg atter en gang bruker ditt uttrykk men:

Geezus..

Opprinnelig postet av Horton & Renate

?

Utdyp...

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:49:11  Vis profil  Svar med kopi av melding

Kopi av melding:
Geezus
= ikke nå igjen...

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:54:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kopi av melding:
Geezus
= ikke nå igjen...

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Ok, da er jeg med.

Litt trøtt på denne tiden av døgnet... Hehe...

Tenkte det samme da jeg klikket innom her, og synes egentlig det var litt dumt det var kommet opp igjen, for ble liksom "ferdig" med det sist!

Står jo i første innlegget her:
Kopi av melding:
hvorfor ikke la vær og diskutere dette?

Ja, så hvorfor ta det opp igjen?

Er det noen som har problemer med at jeg rir ponnien min bør de komme til meg og ikke på et forum! Eller gjestebok eller hva det måtte være, da får man heller sende en mail eller privat melding. Også bør man aller først komme å se ponnien i aksjon under rytter før man har en mening. Og man kan gjerne få prøve han selv. Da merker man hvor sterk han er om han har dagen sin. Jeg er flau over å si at jeg mestrer han ikke om han finner på noe og har enda ikke sett en rytter gjøre det enda heller.

*~Susanne~*

Redigert av - Roxira den 10/04/2006 07:11:43 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:59:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dere er flotte sammen Susanne, og atter en gang:

Gratulerer!

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  07:53:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Er det noen som har problemer med at jeg rir ponnien min bør de komme til meg og ikke på et forum!
Opprinnelig postet av Roxira

Om jeg husker rett har du selv lagt ut på maaange tråder om dette med vekt og ridning og mobbing osv. Når man selv innbyder til diskusjon på et åpent forum om personlige problemer, kommer det også svar. Det er vel også litt av grunnen til flere advarte mot å utlevere seg selv på internett. Husker flere tråder som pludselig omhandlet deg personlig selvom trådstarter egentlig snakket om noe annet/andre.

Uansett gratulerer med kvalifiseringen. Du har all grund til å være stolt og stygge kommentarer du tidligere har fått omkring din ridning er blitt gjort til skamme. Det håper jeg du endelig selv innser nå og beholder dine flotte hester.

Og velkommen tilbake på forum.. jeg lurte på hvor du ble av :)
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  10:55:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hiver meg på den jeg også:

Velkommen tilbake Susanne

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  11:47:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Først: Velkommen tilbake Susanne, og gratulerer med laguttaket

Kopi av melding:
Er det bare hos meg at innlegget mitt over her ble helt rart???

Nope, er helt snålt her også.

Susanne: Vil ikke si at denne debatten er om deg, du har jo lagt ut flere debatter hvor du har spurt om du er for stor for hestene dine eller ikke. Men denne syns jeg absolutt ikke handler om deg. ;)

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 10/04/2006 11:49:12 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  13:17:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hvorfor ble det så rart her da?

Uansett, kanskje jeg er slem nå - men man ber faktisk om å bli diskutert når man legger ut debatt etter debatt om seg selv!

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  14:05:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Velkommen tilbake blir litt feil å si, jeg er bare en snar tur innom. Har bestemt meg for å ikke henge så mye på hestemarked lenger!
*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  14:07:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Men likavel hyggelig at du stakk en tur innom hvertfall ;)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.