hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Uskrevne regler?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Uskrevne regler?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  10:24:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
De som er dypt interessert i denne saken og ikke klarer å unngå å diskutere den kan vel finne andre forumet som tillater dette? Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/02/2006 :  10:51:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå har jeg derimot blitt opplyst, jeg trodde nemlig at forumet var mer tolerange ovenfor folks personlige meninger uavhengig om det er negative ting ved barfothester, skoing av hester, homofile eller muslimer, men akk så feil kan man ta.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Det som er interessant her er at man kan tillate personhets i én diskusjon, men ikke en annen.
At man kaller homofile syke, mentalt tilbakestående og utviklingshemmede er tydeligvis helt greit, så lenge de ikke er muslimer?

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  11:38:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Nå har jeg derimot blitt opplyst, jeg trodde nemlig at forumet var mer tolerange ovenfor folks personlige meninger uavhengig om det er negative ting ved barfothester, skoing av hester, homofile eller muslimer, men akk så feil kan man ta.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Det som er interessant her er at man kan tillate personhets i én diskusjon, men ikke en annen.
At man kaller homofile syke, mentalt tilbakestående og utviklingshemmede er tydeligvis helt greit, så lenge de ikke er muslimer?

Opprinnelig postet av lino

der fikk du poenget mitt frem Lino :)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  12:57:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
"Upassende?" er en fin knapp det tro det eller ei pleier å funke å bruke. Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/02/2006 :  13:03:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Finner ingen "upassende"-knapp, jeg..
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  13:07:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
På første innlegg i emnet.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/02/2006 :  13:13:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Så en hel tråd må være upassende? Synes faktisk det bør være mulig å slette deler av en tråd hvis den sklir ut. En god debatt bør ikke ødelegges av få enkeltpersoner.

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  13:31:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
det står upassende til hvert innlegg. under vip-bilde

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  13:56:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
aha.. Den har jeg ikke sett før nå *slå seg selv i hodet*
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 27/02/2006 :  14:03:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
"Upassende?" er en fin knapp det tro det eller ei pleier å funke å bruke.

Opprinnelig postet av Formosissima

Støttes!

Jeg har ingen illusjoner om at de som er ansvarlige for forum osv. skal ha tid til å lese alle debatter, og jeg trykker på "upassende" hvis jeg mener at et innlegg er det :-) Det har hjulpet flere ganger :-)
Så lenge ingen har foreslått at noe i en tråd er upassende, og det heller ikke faller under lovparagrafer/forumregler at det bør slettes, og man har det hell at noen leser tråden som har myndighet til å gjøre noe med den, ja da blir ting stående vil jeg tro.

Guro
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/02/2006 :  14:27:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
det står upassende til hvert innlegg. under vip-bilde

Opprinnelig postet av lucky june

Snakk om å være svaksynt!

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  19:08:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
er ikke bare du som er det lino ;) *ina må bestille seg time til optiker snart* :P
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.