hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Antal innlegg
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Antal innlegg
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  13:49:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva syns dere om innleggs telleren? ( Eller hva jeg skal kalle det)
Syns dere den er helt grei eller tror der den fører til mange unødvendige innlegge fra useriøse folk som vil ha opp talla?

Redigert av - MajaJ den 25/02/2006 13:50:29

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  14:12:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
jeg bryr meg ikke om telleren, jeg svarer der jeg selv syns jeg har noe å tilføye. syns ikke det er så alt4 for mye userilst her inne heller...
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  14:28:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor vil de ha opp tallene? betyr det noe da? Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  15:22:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Jeg føler vel at enkelte poster bare for å poste. Om grunnen er at de synes det er kult med mange innlegg, om de ønsker å bli lagt merke til, eller om de kjeder livet av seg vet jeg ikke, men for meg er telleren helt meningsløs og burde vurderes fjernet. Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  17:09:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
syns ikke den skal fjernes, noen ganger er det greit å vite om personen man svarer er ny på mix, eller forholdshvis kjent...
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  17:20:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den er noe jeg aldri legger merke til for å være ærlig...men fra nå av kommer jeg selvfølgelig til å titte på den på de fleste både titt og ofte...
Huff,dere lager sånne rare uvaner på meg!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  17:35:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Den er noe jeg aldri legger merke til for å være ærlig...men fra nå av kommer jeg selvfølgelig til å titte på den på de fleste både titt og ofte...
Huff,dere lager sånne rare uvaner på meg!!

Opprinnelig postet av Kurre

Beklager så meget

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  21:27:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Bryr meg ikke om den telleren.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  21:53:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Bare innrøm det,du kommer til å titte litt ekstra etter heretter!

(en liten en,bare til Mari...)

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  21:59:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Bare innrøm det,du kommer til å titte litt ekstra etter heretter!

(en liten en,bare til Mari...)

Opprinnelig postet av Kurre

Heheee, ja SIKKERT Er ikke så opptatt av det. Kunne värt fjernet for min del, men helt ok å vite hvor mye man har postet også dah.

Ps. Takk for den söte smilyen Kurre

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  23:37:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvorfor vil de ha opp tallene? betyr det noe da?

Opprinnelig postet av Lopke

Det betyr ingenting egentlig, men noen kan jo ha det for seg at des høyere antall poster de har, do mere respekt får de på forumet. For eksempel.

Ellers så praktiserer andre forum at man har "titler" etter hvor mange poster man har. På et musikkforum dedikert til metal så kan man gå fra "poser" til "metal god". Da vil det straks bli mer interessant for noen å griseposte for å få bort "poser"-tittelen.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  23:39:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det betyr ingenting egentlig, men noen kan jo ha det for seg at des høyere antall poster de har, do mere respekt får de på forumet. For eksempel.

Ellers så praktiserer andre forum at man har "titler" etter hvor mange poster man har. På et musikkforum dedikert til metal så kan man gå fra "poser" til "metal god". Da vil det straks bli mer interessant for noen å griseposte for å få bort "poser"-tittelen.

Opprinnelig postet av Ullsokken

litt kort tenkt av de som lagde forumet.

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  23:55:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Kort tenkt av hestemarked eller av de som har titler?
Kan ikke si at det er noe vestentlig problem på de forumene som har titler (ikke de jeg er på). Overdrevet med "haha"-poster blir slettet for moderatorene er så aktive atte, og ellers blir man lagt litt for hat om man ikke har noe saklig å komme med overhodet.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  23:58:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Kort tenkt av hestemarked eller av de som har titler?
Kan ikke si at det er noe vestentlig problem på de forumene som har titler (ikke de jeg er på). Overdrevet med "haha"-poster blir slettet for moderatorene er så aktive atte, og ellers blir man lagt litt for hat om man ikke har noe saklig å komme med overhodet.

men daså.Tekte på de som har tittler. Blir nesten som å oppfordre til spam kasting.

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 26/02/2006 :  08:56:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
For min del kan man godt fjerne telleren, jeg synes ikke det er relevant om en person har 1 eller 10000 innlegg når vedkommende svarer på en tråd.
Ant. innlegg er heller ikke representativ for kunnskaper - vi har mange tråder her med bare tull og fjas og folk som har høy innleggstall, men som omtrent aldri svarer seriøst på noe, samtidig som man har folk som har få innlegg, men veldig gode og reflekterte svar når de føst sier noe.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  11:55:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Syns den er grei å ha, så ser man om personen er aktiv eller ikke aktiv.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.