hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

SiljeOgSolveRoss

Skrevet - 27/01/2008 :  20:24:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Legger inn noen bilder av meg og en varmblodstraver som står på stallen. Jeg rir ikke så mye dressur og hesten som jeg rir har ikke blitt ridd på på leenge og anspenner seg ofte"/ Bare å kommentre! Ser at jeg har noen/mange feil, men det skal jeg bare øve og øve på! Men hva syns dere? Hesten knekker også i nakken(tror jeg?)

Redigert av - SiljeOgSolveRoss den 28/01/2008 20:07:58 Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 28/01/2008 :  13:51:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Takker så mye for hyggelige kommentarer på gullklumpen min! Det var faktisk første gang jeg red ham på 6 mndr, så han er ikke helt så fin der som han er nå. Jeg skal nok få tatt noen nye bilder av ham snart.

Bacardi ser også FIN ut!!! Godt å se han er tilbake i trening igjen.

:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

Muzikaa

Skrevet - 30/01/2008 :  00:03:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMuzikaa  Svar med kopi av melding
Tusen takk Kari- Anne:) Han begynner å bli mer "voksen hest" nå, han har bare hatt godt av å få vokse i fred de mnd han har stått i høst:) Vi fikk jo faktisk tilogmed to andreplasser i LB på dressurstevne for 1 1/2 uke siden:D Gå til toppen av siden

HildeChristine

Skrevet - 31/01/2008 :  10:04:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Caeles var flott!

Bacardi er flott han også,som alltid ;-)
Gå til toppen av siden

FreeDi

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2008 :  17:23:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Startet LB for første gang i helga :)

Free Di & Ingvild ;* Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 17/06/2008 :  23:17:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Bare et spørsmål.... Er det lov å startevte hester som er trekant merket i Norge? I Danmark er det nemlig STRENGT forbudt, også til klubbstevner og jeg ville umiddelbart tro at det samme også gjalt i Norge....

Lopke

Norway

Skrevet - 18/06/2008 :  00:18:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det der minnes jeg faktisk og.. (er dansk).. rart hvis det ikke er sånn i Norge.. Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 18/06/2008 :  01:07:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Vi fikk forsikringen ut på en av mine hester (i Norge), men hun kunne dog vises til kåring.... Men jeg trodde ikke det var lov å starte stevner, enn om det kun er klubbstevner. Hesten på bildet er sansynligvist frysemerket i Norge, da de i DK er gått over til brennmerking med en litt større trekant.

FreeDi

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2008 :  13:56:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Free di kan kun starte klubbstevner og opp til lb :) men jeg er litt usikker ang dette..
Free Di & Ingvild ;* Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.