hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stallmiljø
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Stallmiljø
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

hestvika

Skrevet - 24/02/2006 :  15:18:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann
Jeg har lyst til å høre hvordan det er på de forskjellige stallene rundt omkring i det ganske land.
Hvordan er miljøet blandt hesteeierne? Stiller dere opp for hverandre hele gjengen, eller er det noen som "rotter" seg sammen og lager kvalm? Som sitter på tribunene i ridehuset og hvisker og tisker mens andre rir, som slenger komentarer om hesten din, måten du rir på, måten du forer på, måten du møkker, måten du pusser hesten på? Som "låner" av foret ditt, av strigelekassa di, av utstyret ditt?
Noen som er hjelpsomme den ene dagen og baksnakker deg den neste?

Har endel erfaring med hest og har vært i endel staller oppgjennom tiden, og mitt inntrykk er at det er endel misunnelse/konkurranse hesteeierne imellom.
Må ha beste hesten, beste utstyret, mest utstyr osv.

Hvordan blir nykommere tatt imot/tatt vare på?

Hadde vært interessant å høre om dere har noen erfaringer med dette.

Hanne

Lopke

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  20:04:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er så heldig nå å ha Lopke i en stall hvor vi er 2 utenfra. Og det er tanta mi :) (dyrlegen)
Resten er eierens hester så ikke noe problem med sladder tull og andre "fjortis" greier..

Men stallen jeg vanka i før (DK) var fylt med unge jenter som elska og spre skit om hverandre og hestene..
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  22:34:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Om du bruker søkefunksjonen vil du finne flere slike tråder.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

hestvika

Skrevet - 26/02/2006 :  11:41:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tjohei
Jeg er helt ny her inne og føler meg allerede "hvisket" om...hehe
Tror jeg trenger litt hjelp
Hvor en den berømte søkemotoren alle snakker om?
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  11:47:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg må si at jeg er OVERRASKET over hvor flott stallmiljø vi har her på stallen! Har holdt til på stallen i over en mnd nå, og er storfonøyd!

Grunnen er vel at de fleste er voksne, og da blir det som regel mindre bråk sånn sett..

Jeg skulle f.eks reise hjem denne helgen, og trengte noen til å ta aromayo den ene dagen, typen min skulle stelle han de andre dagene; Hun ene på stallen INSISTERTE å ta hesten ALLE dagene! :D ikke snakk om noe annet.. Kjempesnillt!
Alle på stallen virker behjelpelige og greie sånn sett, så er heldig med stallplassen min!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  12:07:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
MIX - Alt om hest!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp

ser du denne linja øverst på siden? Velg søk og du kan lete i innlegg.
OT: min virker ikke da :)
Gå til toppen av siden

hestvika

Skrevet - 26/02/2006 :  15:22:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har jo sett den, men det skjedde ikkeno' da jeg trykka på'n.... Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  19:21:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
samme her :) den funker ikke hos alle.. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  19:33:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Søkefunksjonen

Ble stalljente..men?!
Føler meg overkjørt av ridelærer
Hestemiljø-er det egentlig bra?
Hvordan få bedre miljø?
osv osv..

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 26/02/2006 19:34:27 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  23:09:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det er alltid noen som stiller opp i stallen vår om en skulle være syk e.l. Men det er alltid en som hjelper mindre til enn andre, og merker at det skaper irritasjon hos de andre, når denne ene personen aldri rydder opp etter seg o.l.

Men ellers er det litt sånn gjenger i stallen, men ingenting av mobbing og sånne ting. Henger oss ikke så mye opp i hva andre gjør, i alle fall ikke de fleste. Det er hver enkelt sine hester, og vi behandler de alle på forksjellige måter :)

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!
Redigert av - Torpedo den 10/03/2006 22:49:50 Gå til toppen av siden

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 02/03/2006 :  19:44:13  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
me er berre to jenter i stallen. og foreldra til den andre jenta då og søsetra når dei fore hestane på deiras dagar.det er eg som er der mest så eg er som oftast å leina med hestane. men det gjer meg ingenting.... eg likar og var og leina med hestane og få arbeida med dei i fred og ro.... dei to gangene eg har vore på rideleir har det vor mega kjekt , men den sistegangen var det nokre gjengar som holdt i samen og baksnakka om andre gjengar. og om koss bra dei rei og koss dårleg dei andre rei... spør du med ødlegge dei berre for seg sjølv... man er jo på ridleir for og lera og ha det kjekt .ikkje sant?
Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 05/03/2006 :  12:50:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
I stallen jeg pleier å være er folk ganske snille, men jeg snakker ikke så mye med dem... Bare med eierene til fôrhesten til veninna mi og noen av de i ridehuset... Tror ikke de baksnakker oss noe...? Men kan jo ikke vite helt sikkert... Har aldri hørt noen der baksnakke noen andre hvertfall
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  13:15:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
på stallen der jeg heldigvis har fått flyttet fra!

slenger eierene dritt
stjeler penger
kjefter for filleting
rister og nøkker hesten i hue til den blir redd for hue sitt! det kalles foresten temming!
gir ikke hestene vann
har piggtråd på sommer beite både løst og som gjerde!

nb stallen finnes i røyken

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  15:36:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sikkert ikke vanskelig å finne ut hvilken stall du snakker om nå... Synes det blir litt feil av deg og og slenge sladder om dette. Det er som regel to sider av en sak selvom dette IKKe hørtes bra ut nei.. Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  19:07:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
mmm sikkert to sider ,men har en veldig sterk sak :p
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  19:18:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
rister og nøkker hesten i hue...?hvordan gjør man det? har hørt noen nøkker i grima men...
neida, sorry. men jeg ser egentlig ikke helt vitsen med å henge ut en stall du ikke står på nå en gang. jaja.
stallmiljøet vårt er helt fint. det er kun meg og en til, vi er uenige om det meste, men vi er enige om er å ikke blande oss i hva den andre gjør, og da går det så bra så.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.