hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jenter på 10 år bruker p-piller
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Jenter på 10 år bruker p-piller
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

siljeho

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  22:18:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
okei. nei da er det forskjellig fra person til person gitt:P Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/02/2006 :  22:27:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Som Kristine skriver: at det kanne hende di begynner på p-piller for å bli tykkere rett og slett, for enkelte typer kan gjøre deg rundere.. Kan stemme, var nokså lubben og rund mens jeg gikk på p-piller (merk: var ikke 10 :P). Men etter at jeg slutta for et halvt år siden, raste også vekta nedover, og "valpefettet" forsvant..
Opprinnelig postet av Madam Fame

Vet av de som går å klager over bukser som de må kaste for de har blitt får små ja. det er jo lårene som først og fremt blir "angrepet", så kommer magen etter.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  23:37:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker yasmin jeg og. De er jo kjent for å være litt vanndrivende så en ikke skal legge på seg, men er ganske sikker på jeg har det allikevel. Vann altså. Gå til toppen av siden

Ellaaaa
» VIP

Skrevet - 06/05/2006 :  10:35:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
*trekke frem gamle diskusjoner*

Jeg vil bare si at vi i allefall lærte om sex da vi var 10 (5.klasse) på skolen vår. Etter min mening så er det ikke noe galt i det ;) Og på en eller annen merkelig måte fikk jeg vite hva sex var da jeg var 7/8.. Jeg er (bare) 11 nå, og vet vel en god del..:p

Men å bruke p-piller når man er 10 mener jeg er -litt- drøyt.. Men kjenner faktisk en dame som brukte det da hun var 9 o_o Men, men..
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  11:38:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Lopke: Tror forresten jeg også har lagt på meg av Yasmin.

Eller så må det være noe annet :-O

Therese
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  11:53:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg bruker Loette, og jeg fikk ikke begynt på p-piller før jeg var seksten år. Hvis ikke måtte jeg ha tillatelse fra foreldre. Inntil nå har det jo også vært sånn at p-piller har vært gratis, men nå dekker staten kun 100 kr av resepten, så dvs. at jeg må betale 98 kr i egenandel siden mine koster 198 kr. Tror kanskje det at det ikke er gratis lenger vil redusere litt av ¨må ha bare for å ha det¨ innstillingen jeg vet om at mange har.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/05/2006 :  12:05:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg foretrekker at 10-åringer ikke har sex, men når jeg så har innsett at de som vil ha sex har det uansett hva "samfunnet" ønsker, foretrekker jeg at de går på p-piller fremfor å få barn.
Jeg gikk på p-piller da jeg var 12, var tidlig utviklet og hadde monster-smerter under mens. Lå rett ut i flere dager og kom meg ikke opp av sengen engang, p-pillene hjalp veldig. Men jeg hadde ikke sex da..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Redigert av - lino den 06/05/2006 12:07:24 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  12:54:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Eikdokka

Ja du sier noe der.. jeg vi skifte merke eller til noe annet når resepten er brukt opp. Leste nylig at yasmin ikke var så bra likevel ang blodpropper og noen undersøkelser de hadde gjort..
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  14:10:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg brukte først Loette og merket godt at den er vanndrivende. Måtte dessverre bytte, siden apotekene seriøst aldri hadde det der jeg bodde. Full krise hver gang. Byttet til Yasmin, og har ikke lagt på meg av den heller :-) Nå vurderer jeg p-implantat i stedet, da- Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  19:16:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er ikke nytt fra min side, men herregud.. Æsh!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  22:47:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Når man er 10år skal man IKKE ha sex!!

Når jeg var 10år tenkte jeg overhode ikke på gutter og jeg måtte snu meg bort alle gangene jeg så noen som KYSSET på tv osv p.ga at jeg ikke følte meg vel med bildene..
Liker faktisk ikke tanken på sex jeg..

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  23:01:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med deg!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  16:24:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg går på en av de nyeste pillene,Cerazette,og jeg har lagt på meg nesten 4 kilo Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  19:16:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har opplevd å ta av ved p-pillebruk? hadde vært fint å finne et merke som jeg vertfall ikke legger på meg av, kanskje 5 kg av og.. Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 08/05/2006 :  01:20:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Eikdokka

Ja du sier noe der.. jeg vi skifte merke eller til noe annet når resepten er brukt opp. Leste nylig at yasmin ikke var så bra likevel ang blodpropper og noen undersøkelser de hadde gjort..

Opprinnelig postet av Lopke

Når jeg var 10 år hadde jeg ikke leid hånd med en gutt enda engang! Og mitt første kyss fikk jeg faktisk først når jeg var 15 1/2! Og ting vi trenger pillen til kom enda noen år senere! Så for meg høres sex som 10-åring helt rart ut!

Jeg har brukt Yasmin i tre år nå, og synes det er veldig gode. Ikke har jeg lagt på meg noe heller. Men pga at jeg er litt vimsete, så har jeg nå begynt på p-sprøyten heller.

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.75 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.