hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - jeg spurte bare om hjelp...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 jeg spurte bare om hjelp...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 18/02/2006 :  21:31:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ah, Flying Merddin "kjenner" jeg også. Kjempe søt hest, eller, han var føll da jeg "kjente" han ;-)
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 18/02/2006 :  22:03:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare lurer jeg, men trodde du skreiv, i hovudinnlegget, at du aldri hadde hatt hest før? Men leste på en annen debatt her, og da står følgende:

asså må bare si det at en hest er en venn for livet! den som sa at det var hunden var jo heilt på jorde
jeg hadde min fjordingsblanding i 3år sa vi dessverre ikke hadde rå til å ha ho lengre å vi måtte selge ho men ho var min alle bestevenn og vi holde fortsatt kontakten men hallo?! man rir ikke en hest når an er 3år asså-.- det blir litt skummelt synes nå jeg rart at den ponnien ikke har rast sammen forlengst...å når jeg tenker meg om så blir den nok så spiss og salrygga at ingen kan ri den når den blir ca 15år gammal...overdreeiv kanskje litt da men alikavell...
dakar liten

Har du hatt hest før allikevel da? Eller er det jeg som misforstår!
Gå til toppen av siden

BabyCat

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  00:33:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
tror det var stefaren hennes eller no sånt som hadde den hesten.
men, legg merke til en ting: *!* tegnene er det bare 1 av på det hun har skrevet over i en annen debatt
menmen.. hun vil forstå det den dagen hun virkelig er moden nok, at hun ikke er det nå.

Myla, Glæsir og Odin, dere er alt for meg ;)
Redigert av - BabyCat den 19/02/2006 00:35:34 Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  00:42:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
menmen.. hun vil forstå det den dagen hun virkelig er moden nok, at hun ikke er det nå.

samme har jeg også tenkt.
og trenger kanskje litt tid på å tøyle temperamentet sitt?

hvis man veldig gjerne vil noe, så skriver man kanskje det som passer best der og da? ikke vet jeg.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

marcello

» VIP

Skrevet - 19/02/2006 :  01:13:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser denne debatten er sletta pga negative svar.Jeg kan fortelle av egen erfaring hva det faktisk vil si å få ansvaret for en egen hest.Jeg var som deg 13 år og skulle ha ansvaret for en islandshest.I dag er dette en av mine traumer,hvordan kunne mine foreldre være så naive.
Det var et fryktelig stort ansvar,og veldig slitsomt fysisk.
(og psykisk)Ikke ble leksene gjort ordentlig og ikke ble hesten stellt bra nok.Ikke at jeg ikke ville det, men hva vet man om hester når man er så ung.

I dag skylder mora mi bare på at jeg ikke var til å snakke til så jeg fikk det som jeg ville.I dag har jeg unger selv og her går lekser forann alt,etterpå fritidJeg er også glad for at min unge ikke trenger gå å tenke på alle de oppgavene jeg hadde som tennåring.

Og du er du nå så sikker på at ingen har en hest du kan være hestepasser for.Jeg hadde nå vært kjempeglad om noen ville vært hestepasser hos meg.Ta deg en runde du,kan hende noen blir kjempeglad.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  13:07:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Ta deg noen hakk i sammen jente! Du minner meg om en bortskjemt liten drittunge som ikke får det hun vil ha, DER og DA! Du er 13 år, og har UMULIG såpass mye erfaring at du kan takle alle mulige hester i en slik alder. Du virker alt for umoden til å få hest. Og ikke minst, det er ikke problemer med å bli fòrrytter! Det som er problemet, er for eiere å få fòrryttere på hestene sine!

Vent et par år til, og voks til først..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  13:19:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Marcello; må bare si det. Hingsten din var ufattelig nydelig, perfekte former og den deilige halsen!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  18:46:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
å haaaallo kjælke!!

slettet på grunn av negative svar???
hva hadde du forventet da? at alle kom til å si at du virker kjempemoden? at du burde løpe og kjøpe deg en hest? at du helt sikkert kan absolutt alt?

jeg har ridd og vanket i stallen siden jeg var 6 år, fikk min første hest på halvfor når jeg var 11/12, var hestepasser for mange privathester, fikk hest på helfor, osv, osv... men jeg har fortsatt MYE igjen og lære... jeg har ikke hest nå, måtte legge ridninga på hylla en stund pga økonomien...

så hvordan en jente på 13 år skal klare å finansiere hesteholdet sitt selv er utenfor min fatteevne... i det tilfellet vil jeg gjerne vite hvordan du gjør det...?

Syns du skal ta deg sammen, og slutte med sutringa... syns foreldrene virker smarte jeg. skaff deg en hest på halvfor, eller bli hestepasser, for jeg tror hverken du er moden nok for hest på helfor og heller ikke en egen hest...

nå fikk ikke jeg sett denne vipen, men er det flere som syns disse innleggene minner litt om fjording-gals innlegg?

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  18:54:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
er vipen slettet altså?
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  18:56:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
er vipen slettet altså?

Opprinnelig postet av kross

Hun har ikke vip, men hun har redigert første innlegg i denne debatten fordi hun ikke fikk de svarene hun ville.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 19/02/2006 :  20:47:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Herregud så useriøs!
Er ikke vits å engasjere seg en gang.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  21:11:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
merkelig da...mener jeg var inne på vip siden hennes jeg da...

edit: at jeg var inne på vipen her om dagen...så hu må slettet den...

Redigert av - LivogZara den 19/02/2006 21:30:49 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/02/2006 :  21:28:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
merkelig da...mener jeg var inne på vip siden hennes jeg da...

Opprinnelig postet av kross

Jooda, hun hadde vip. Hun hadde bilde av en gullfisk, hvor det sto doffen har dævva på.

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  21:31:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Hun har i hvertfall ikke VIP nå, bare profil, så da er den nok sletta ja.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  21:35:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Uansett var nok dette useriøst. Man må tåle å få pepper og negative svar innimellom.
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.