hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Heste hatere på hest.no
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Heste hatere på hest.no
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

HelleG

Skrevet - 24/02/2006 :  08:38:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Blir så oppgitt over hest.no!! Nå er det en heftig "diskusjon" inne på forumet som er startet av en hestehater og som selvfølgelig har fått negativ respons på sitt innlegg. Dette har da personen blitt sur over!! Slå den. Selvfølgelig fordi noen har bedt denne dra til helv.....og at denne skal fuc....of. Greit nok at det ikke er særlig pent gjort av de som har reagert på innlegget, men her er det mye unge jenter som "brenner" for hesten og som ikke er voksne nok til å svare skikkelig. Men mange andre innlegg forsvarer de stygge ordene og prøver å forklare, og så har ringdansen begynt.

Hvorfor kan ikke hest.no begynne med reg. av brukere slik som her på hestemarked?? Vet at dette har vært oppe før, men når redaksjonen ser slike innlegg og reaksjonene på det burde de da ikke snart reagere??

Blir helt håpløst å gå inn på hest.no for det blir jo bare ansett for useriøst alt sammen om slikt for forsette.

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com

Nikita

» VIP

Skrevet - 24/02/2006 :  09:27:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har slutta å være på hest.no jeg. Mest fordi forumet er useriøst.
Er vel av dem som ikke engang hisser seg opp og svarer disse, bare forlater siden stille og rolig...

De må skaffe seg brukere slik som det er her på hestemarked!

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  09:33:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg er heller ikke på hest.no's debattforum mer, av samme grunn som nikita.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 24/02/2006 09:34:26 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  09:44:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg sendte for mange år tilbake en seriøs mail til både hest.no og Hestemarked med forslag om at man burde ha det sånn og sånn, og hvorfor. På den tiden hadde ikke hestemarked heller registrerte brukere (dette var helt i starten, og Hestemarked hadde eksistert i noen måneder), og noe ala det hest.no fremdeles har i dag. Jeg hadde opplevd et par uheldige hendelser særlig på hest.no, hvor nicket mitt ble brukt av andre. Ikke i veldig alvorlige tilfeller, men i tilfeller hvor det var andre som utga seg for å være meg, uten å være det. Fordi jeg både synes det var uheldig for min videre identitet, og ikke minst fordi det er viktig for de som driver siden, å beskytte egen identitet, skrev jeg en saklig mail hvor jeg oppfordret en vurdering av debattforumet. Også med flere andre punkter som jeg mener er uheldig og heldig sett de to ulike forumtypene i forhold til hverandre.

Fikk svar på henvendelsen min fra både hest.no og hestemarked. hest.no informerte at de ønsket den åpenheten de fremdeles har i dag, og så tydligvis ikke de poengene jeg hadde. Et litt latmannsvinklet svar, savsluttet med at "vi får snart chat, så gled deg" (noen som har sett denne ennå?). Altså sluttet jeg å bruke deres forum, fordi jeg allerede hadde opplevd å få frsatjålet min identitet (det er også flere svært gode grunner til å kreve innlogging, men det er en annen debatt). De så neppe mine poeng i det jeg skrev. Alternativt kan man anta at dette ville koste dem ekstra, da de ikke utvikler selv. Hestemarked innførte MIXen slik den er i dag, kort tid etter jeg henvendte meg til dem med de argumentene jeg hadde. Det hadde da allerede vært i tankene, og det var ikke mer som skulle til for å pushe dette ut. Hestemarked har den fordelen at de som drifter sidene innehar tung teknisk kompetanse, og tilrettelegging av et slikt forum var barnemat.

Jeg vil jo si at det er fordeler og ulemper med begge typen forum, men har inntrykk av at et forum mer av den arten man har på Hestemarked øker seriøsiteten, og derfor også aktiviteten, betraktelig. Jeg har aldri sett et anonymt forum med suksess. At noen velger det ene fremfor det andre er det ulike grunner for. At noen kanskje ser større fordeler i mindre suksess, og mer åpenhet, betyr ikke at noe er bedre eller dårligere enn noe annet. Men at folk har ulike syn på hva som er best. Jeg er helt enig med deg at anonymitet og mulighet for å stjele folks identitet er forkastelig, men jeg vet jo også at det er de som tyr til hest.no's forum, fordi de nettopp er "redde" for å bli identisert. Selv om man i praksis kan utgi seg for å være veldig anonym her, men det oppfordres selvfølgelig å fremstå med en identitet i den grad man ønsker. Brukernavnet er iallfall unikt, og sånnsett er jo det en måte man kan sperre for at andre stjeler din identitiet. Samtidig har man mulighet for mer dynamikk, og muligheter for redigering og editering. Absolutt ikke dumt..

hest.no's problem er vel også at de mangler moderatorer (ok, de har dette) som på en enkel og grei måte (det er funksjonaliteten i det simple systemet deres de mangler) faktisk kan holde styr på hva som kommer inn av nye innlegg, og fjerne useriøsiteten før den trer til.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 24/02/2006 09:46:24 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  09:58:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Er ikke på hest.no i det hele tatt jeg...
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  10:12:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
var der før, men har ikke vært på forumsidene på evigheter, av den grunn at det er forferdelig useriøst...men de ekspert tipsene leser jeg inni mellom...
Gå til toppen av siden

troypija

» VIP

Skrevet - 24/02/2006 :  11:59:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
har ikke egentlig brukt hest.no så masse, men er helt ening.. var en gang inne på det forumet...aldri mer! hestemarked er faktsik det beste forumet på nette når det gjelder hest etter min mening!:P
bra at det er noen andre enn jeg som reagerer på dette;)
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  12:04:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
nå kan jeg bare snakke for deler av forumet på hest.no, men jeg sletter i hvertfall slike innlegg.

Det vil komme en helt ny hest.no side om ikke veldig lenge, der alt er lagt om. Blir spennende å se om man klarer å luke ut de useriøse på den nye plattformen.
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  12:17:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det vil komme en helt ny hest.no side om ikke veldig lenge, der alt er lagt om. Blir spennende å se om man klarer å luke ut de useriøse på den nye plattformen.

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

jeg håper de klarer det.
interessen forsvinner når enkelte på et forum ikke klarer å holde en seriøs debatt.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  12:23:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nå kan jeg bare snakke for deler av forumet på hest.no, men jeg sletter i hvertfall slike innlegg.

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

Hørt rykter om det. Var det ikke snakk om foregående høst, i forbindelse med 5års jubileet? Med 5 nye ting og sånt?

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 24/02/2006 :  22:26:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er inne på hest.no men det er stort sett bare for å lese på hva ekspertene skriver og repotasjene de har der
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  22:40:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Det skal komme nokså snart, jeg har selv mast på det og fått denne lovnaden. Jeg tror det er viktig for nettsiden å gjøre noe nå før den mister alle sine lesere. Jeg tror det er både plass til hest.no og hestemarked. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  22:45:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg er lite på hest.no, hender jeg er inne og leser svarene fra ekspertene, annonser eller reportasjer. Er ikke inne på forumet der pga at det er useriøst.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  23:14:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg syns forumet på hest.no er vanskelig bruke, veldig lite oversiktlig, samt mange useriøse brukere.. hender jeg titter innom sidene på hest.no for å lese noen faktaopplysninger osv, men det er det eneste jeg bruker siden til..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  00:15:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor skrive på hesteforum når h*n er hestehater??
Og bli sur over negativ respons??
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.