hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pause fra hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Pause fra hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bustetrollet

Skrevet - 08/03/2006 :  16:23:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg skjønner ikke helt jeg da, ta pause fra hest? Hva er vitsen? Ingenting er jo som å være ute i friluft på en hesterygg å få samlet tanker og følelsene der, vel?

Sikkert ikke helt enkelt å skjønne at noen vil ta en pause fra hest. I hvert fall ikke hvis man har hest selv. Men når man har holdt på med andre sine hester i en god del år, så kan man bli litt lei av det. Ikke hest generelt. Men det å ikke ha ansvaret for en hest selv, men bare ri andres. Og når man i tillegg føler at man ikke får noe ut av det og at man ikke kommer seg noen vei, blir det lett litt kjeit.
Opprinnelig postet av *Jane*

Jeg skjønner godt når man ikke har egen hest som man kan styre og stelle med helt alene.
Jeg var jo sur den gang jeg delte hest på for med en annen venninne. Stor krangel ble det!!

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  18:35:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Skjønner deg utrolig godt Mari, har selv ørten ganger tenkt på å slutte. Men har enda ikke gjort det.

Håper du fortsetter å henge på forumet :D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  19:08:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har pause fra hest selv. Og er ikke egentlig så veldig motivert for å fortsette heller foreløpig. Hadde vært så mye kjekkere å ha egen hest, enn å ri andres hester, men foreløpig har jeg ikke råd (og prioriterer andre ting også tidsmessig). Men jeg gir ikke opp...en dag skal jeg ha min egen hest:)

Før fjorårets skoleår på hestelinje på fhs hadde jeg pause på flere år, da ufrivillig fordi jeg ikke hadde mulighet til å drive med hest (tid og penger hovedsakelig), og hadde nok vært overlykkelig med en slik situasjon som jeg i dag kunne vært i om jeg bare hadde gått inn for det (forrytter et par ganger i uka, kanskje). Bare det å hatt mulighet til å være i nærheten av hester, hadde egentlig vært ok da. Men etter et år med nesten egen hest, å kunne være i stallen hver eneste dag, kose, dulle, stelle og ri "min egen" hest, blir det liksom ikke det samme lengre å bare være en "snylter" uten egen bestemmelsesrett. Savner gullet mitt, jeg:)
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 10/03/2006 :  08:07:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det er en god ide. Vurderer det samme selv. Begynner å bli skikkelig gørr å ri å stelle med hesten. Men skal nå ikke ta pause før sent på sommeren ihvertfall. Men det er en god ide, da kan jo en del ting skje. Du kan finne ut om du egentlig vil drive me hest, du kan få fri og det hjelper jo på psyken, og bedre tid til andre ting.
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.09 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.