hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Treige med å sende regning
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Treige med å sende regning
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lino

» VIP

Skrevet - 05/03/2006 :  22:34:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Vi venter på regningen i forbindelse med at Birk døde fremdeles, og nå er det jo snart fire uker siden.
Synes det har tatt utrolig lang tid, og det irriterer meg litt. Siden ingen der ute kunne fortelle oss hvor mye det ble sånn ca, får vi ikke lagt av penger til den heller.

Er det vanlig at de bruker så lang tid på å sende ut regningen?

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Torpedo

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  09:32:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Ja, det er vanlig etter mine erfaringer. Det tar alltid lang tid før man får slike regninger (nok engang, etter mine erfaringer!)
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  10:22:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
veterinæren jeg bruker sender ut regninger pr kvartal.
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/03/2006 :  11:01:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Åja, kanskje de gjør det. Synes det er kjipt å gå og vente, men..
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  15:10:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Veterinæren min bruker også nok så lang tid fra besøket til vi får regninga i posten...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  15:49:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
En dyrlege vi brukte før sendte sjeldent ut regninger. Han sendte dem ut altså, men det kunne ta opptil ett helt år før vi fikk regning...
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/03/2006 :  16:21:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er litt ekkelt at de sender det ut så sent egentlig. Jeg har ikke vært bort i det da. Men kan tenke meg til at det blir vanskelig å spare på pengene. Om du feks. får lønn/stipend eller noe så blir de fort brukt opp på andre ting, enn hva du egentlig skulle brukt de til..

Her får vi regningen samme dagen, eller 1-2 uker etter.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  16:48:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vi får alltid regningen etter 3-4 uker. Galt nok det også, men bedre enn flere måneder.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  17:37:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg bruker alltid betale kontant når eg har dyrlege eg. I allefall for dei besøka man er forberedt på. Da slipper eg å gå og vente på rekninger som bruker fleire mnd.

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  19:08:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt veterinæren ute hos meg i juli, august og flere andre ganger, har ikke fått regning for noe enda. Så jeg skal ikke påstå jeg gleder meg til jeg får regninga...

Når det har gått såpass lang tid, kan man da ringe og spørre om man kan få den snart? Er litt interessert i å bare få betalt den og bli kvitt den.. Pluss at jeg har et oppgjør med forsikringsselskap som ikke blir gjort noe med før jeg får regninga.
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  21:26:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg hadde ringt og spurt etter den. forklar at det det er i forbindelse med forsikring.
Kopi av melding:
Eg bruker alltid betale kontant når eg har dyrlege eg.
det hadde jo vært det beste men av en eller annen grunn får jeg ikke gjort det. veterinæren "MÅ" ha det inn på konto'n.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  22:12:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Veterinæren veit veldig godt at det er i forbindelse med forsikring, det er hun som skal sende inn papirene..

Men kan jo ta en telefon til henne og høre.

Redigert av - Ragnhild E den 06/03/2006 22:12:58 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 07/03/2006 :  21:52:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Lino: Kan du ikke ringe veterinæren og iallefall få en pris? Så er det lettere å vite hvfor mye en må legge til side osv... Skjønner at det er kjedelig å vente på en sånn ting. Min veterinær sender ut regning hvert kvartal tror jeg :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 07/03/2006 :  23:25:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vetrinæren min skriver alltid ut regningen mens han er der, så jeg får den med en gang. Veldig greit for det er super-kjedelig å gå å vente på regninger Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 08/03/2006 :  00:09:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Har gjort det, Anette - men ingen der ute kunne svare meg. Veldig irriterende, men..
Om den blir veldig høy må jeg vel ringe og høre om jeg får den delt opp uansett..

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.