hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rare annonser...(igjen)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Rare annonser...(igjen)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  13:01:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Virkelig useriøst.. Nei, jeg ville ikke solgt hesten min til en slik kjøper! Hesten min har jo et nokså orginalt navn, men siden hun er sånn passe vanskelig å ri kan det vel være at jenta blir plassert på bakken ganske kjapt, selv om hestens navn er veldi fint..
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  16:11:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
ja eg ville jo egentlig ikke ha han lenger når eg fant ut at han het Brun;P
Nesten flaut å ha en hest med ett sånt navn *knis*

nei Indi har sikkert rett i at det er en eller annen unge som skulle prøve dette:Phehe

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  22:31:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Litt søtt, litt useriøst...
Hvor er foreldrene når ungene skal kjøpe hest og skrive annonse??

For å være dønn ærlig så synes jeg Prins er ett grøsselig gruelig kjedelig navn! Og fra den dagen jeg fikk ham så omtalte jeg ham som "Teddy", meeen... det varte ikke lenge, hesten het liksom Prins, og gjør det ennå! :) Min Prins!

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 17/02/2006 :  08:39:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Har kommet ut for så veldig mange rare annonser.

Hør dette!!

En vakker dag satt jeg her på hestemarked å tittet igjennom annonser bare for å se. Plusteslig kom jeg over en annonse hvor det stod at "2 kaldbl hester selges - bilde.", husker jeg trykket meg inn på den å så bildet av de to hestene.. MIN hest og en annen helt totalt ukjent en (hadde lagt sammen to bilder, så det ble bilde av begge på ett bilde). Stod at hesten min var oppstallet i troms og at han het Torpedo (han heter Tornado, men riktignok er Torpedo ett av de mange kallenavnene hans), i følge hun var han 2 år sykt menneske, om dere går inn å ser bilder av hesten min, ser man jo at han ikke er 2 år, hehe. Han er faktisk 10. Samtidig stod det at hun red MA dressur og MB sprang med han. ehm, det beste han noen gang har gått er LA dressur og sprang er han aldri startet noe stevner med. Pluss at, har du noen gang hørt om en 2åring som går MA dressur og MB sprang?!

Den samme jenta hadde laget en vip der det stod hun eide hesten min, og en annen en.. Vipen og annonsen er heldigvis slettet nå, husker hvor forbanna jeg var. Kunne vel anmeldt hun også, er ikke lov å utgi seg for å eie en hest man ikke gjør...!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!
Redigert av - Torpedo den 17/02/2006 08:41:07 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.