hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gir hestemarked.no vidre personopplysninger?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Gir hestemarked.no vidre personopplysninger?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  20:49:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ser jeg har fått en noe uprofesjonell spam-mail fra en annonseside som betegner meg som hesteinteressert. Jeg har aldri hørt om denne siden før, og lurer veldig på hvordan de kan vite at jeg er hesteinteressert. ;-)

Har snakket med fler som henger her inne, og alle har de fått samme mail. Jeg håper for hestemarked.nos skyld at det ikke er de som har gitt vidre e-mailene våre? E-mail er betraktet som en personopplysning, siden den kan knyttes til den enkelte person og virke identifiserende.

Noen andre som har fått mailen?
(Ja, her er jeg paragrafrytter, men jeg vil gjerne få bekreftet/avkreftet om det er hestemarked sitt verk.)

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  21:00:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ja, jeg har også fått den, og jeg sendte mail tilbake og lurte på hvor de har fått mailadressen min fra, og hva som gjorde at de sendte reklame til meg.
Jeg komer absolutt ikke til å bruke den siden iallefall, og jeg liker ikke å få sånne mailer. Men det er jo litt mistenkelig at iallefall to på hestemarked har fått den. Er det flere?
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  21:03:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Jeg har også fått den. Den virket veldig tvilsom og det var såvidt jeg turte å klikke på siden for å se hva det var. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  21:03:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Maxipus har også fått den.
Redigert av - Silje-og-Tindra den 11/02/2006 21:04:04 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  21:06:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har også fått noe sånt, og jeg har ikke lagt ut adressen min på andre hestesteder enn her.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/02/2006 :  21:14:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke fått noe..

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  21:18:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
ikke jeg heller.
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  21:29:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg har fått også...

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/02/2006 :  21:29:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan det være at de har tatt mailadressen fra VIP'ene deres?
For verken jeg eller missy har fått mail, og ingen av oss har mailadressen på VIP'ene våre heller.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  21:46:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det er godt mulig K&R, men jeg tviler, iom. at siden det er snakk om er en generell salgsside, og ikke en hestesalgsside. Tror egentlig ikke de gidder å surfe gjennom 3 - 4-tusen VIP-sider for å se om noen har e-mailen liggende der. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  21:53:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg har også fått, men på en annen mail enn den som ligger her på hestemarked, lurer på hvor de har fått den fra...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  22:05:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
For verken jeg eller missy har fått mail, og ingen av oss har mailadressen på VIP'ene våre heller.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Nei det kan nok ikkje stemme. Har fått mailen det er snakk om, men har ikkje mailadresse på vip sida, men hestemarked har den.

Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  22:19:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Dersom dette er en samarbeidspartner til Hestemarked, synes jeg i det minste det burde gå fram av mailen, ellers kan jo hestemarked kalle alt for samarbeidspartnere (de gir ut mailadressene våre, og får f.eks penger for det, og dermed er de "partnere")

Følgende er nemlig klippet fra avtalevilkårene til hestemarked:

Kopi av melding:
Du gir også Hestemarked.no og dens samarbeidspartnere tillatelse til å kontakte deg via post, epost, telefon, SMS eller annet for å informere om aktuelle tjenester og produkter, herunder også informasjon og reklame.

i tillegg til

Kopi av melding:
18) Hestemarked.no kan når som helst endre og oppdatere disse vilkår for bruk, og du som bruker bør derfor jevnlig besøke disse sider for å se etter endringer.

og jeg anbefaler virkelig folk å sjekke innom disse avtalevilkårene for her var det litt av hvert...

http://www.hestemarked.no/info.asp
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/02/2006 :  22:36:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Nei det kan nok ikkje stemme. Har fått mailen det er snakk om, men har ikkje mailadresse på vip sida, men hestemarked har den.

Opprinnelig postet av Lucinda:

Det var bare noe som kom opp i farten, iom. at det stemmte at jeg og missy ikke hadde fått mail.

Men hvilken side var dette snakk om? Ble litt nyskjerrig.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  22:56:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det siste som Yvonne siterer er ikke helt "OK". Man skal nemlig for hver gang avtalevilkår forandres, måtte godta det på nytt - altså de kan ikke forandres i vilden sky. Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  23:07:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Nei jeg finner den litt snodig jeg og og lurer på om noe slikt virkelig kan være juridisk korrekt. Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.