hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Solarium før ferie?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Solarium før ferie?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bustetrollet

Skrevet - 08/02/2006 :  18:39:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm.. Jeg sovna ute i sola jeg. I overkant av 2 timer. Tror det var rundt 30 grader i skyggen. Og når jeg vokna hadde bare fått litt rødt i ansiktet og på halsen.

Soloman(så fremt jeg ligger på plena med åpen himmel). Så egentlig er 20 min bare barnematen for meg.

Dette ble litt OT.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  18:46:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kristine: Da er du heldig med huden din =-)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  19:12:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg kan godt sovne 2 timer ute i solen, men det er litt forskjell på vanlig sol og solarium :-) Gå til toppen av siden

Selameyjan

Skrevet - 08/02/2006 :  23:51:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøp deg solariumbriller!
Helst sånne med bly.

Alt lys rett inn i øynene er skadelig. Solariumlyset er meget sterkt og konsentrert, øyelokkene dine er meget tynne og en dårlig beskyttelse mot det. Du ødelegger synet ditt ved å ta solarium uten.

De færreste får vel eksem av å ta solarium, men om man hører med blant de uheldige vet man jo ikke før man har forsøkt.

Husk å bruke solkrem på ferie da (minst faktor 15 av et merke du ikke er allergisk mot), så unngår du sikkert soleksem. Oppholder du deg i sola blir du like faktisk brun.

www.selkie.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  16:02:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Selameyjan: Takk for tips. Jeg bruker sånne briller ja. Har ikke fått eksem av solarium enda, men har fått det av vanlig sol. :-)

jeglikerhester

Skrevet - 09/02/2006 :  19:09:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror det kan være lurt å ta solarium før du reiser til syden. Altså solarium i små doser kan umulig være farlig. Tror heller det er smart, for da har du litt grunnlag, samtidig som du er litt mer vant til uv-stråling enn du ville vært dersom du reiser rett til syden. De fleste steder hvor de har solarium selger de også solkrem, som er til å bruke i solarium. Det kan være lurt å kjøpe. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  19:35:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg tror det kan være lurt å ta solarium før du reiser til syden. Altså solarium i små doser kan umulig være farlig. Tror heller det er smart, for da har du litt grunnlag, samtidig som du er litt mer vant til uv-stråling enn du ville vært dersom du reiser rett til syden. De fleste steder hvor de har solarium selger de også solkrem, som er til å bruke i solarium. Det kan være lurt å kjøpe.

Opprinnelig postet av jeglikerhester

Takk for tips

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.