hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Solarium før ferie?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Solarium før ferie?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  09:14:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Formosissima: Vet ikke om jeg orker å reise helt til Otta for å ta sol, hehe :-)

Opprinnelig postet av Mari^_^

Mente at det kunne være de hadde noe sånt i Lom, da. Snakket bare ut i fra den erfaringen jeg har, og det er Otta ;-)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  15:53:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Formosissima: Vet ikke om jeg orker å reise helt til Otta for å ta sol, hehe :-)

Mente at det kunne være de hadde noe sånt i Lom, da. Snakket bare ut i fra den erfaringen jeg har, og det er Otta ;-)

Opprinnelig postet av Formosissima

;) Aner ikke om det er det de har her. Kan spørre :-)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  16:34:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Spray tan er en fin ting! :D
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  17:03:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Spray tan er en fin ting! :D

Opprinnelig postet av Wulfi

Hehe, ei jeg kjenner tok det, og hun ble botete, altså hun fikk områder på kroppen uten brunfarge, hehe.. Brunfargen er ikke det viktigste for meg, jeg skal bare forberede huden min på ferien :-)

Men hvordan er det med myntinnkast...? Stakk opp for å sjekke idag, og det var ingen der til å hjelpe meg. Det var altså myntinnkast der. Skal man bare legge på kronestykker til man får den tiden man ønsker da eller?

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  18:41:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jepp. Legg på småpenger til du får den tiden du ønsker. Da har du som regel 2-3 minutter på å vrenge av deg klærne og komme deg på plass. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  18:53:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jepp. Legg på småpenger til du får den tiden du ønsker. Da har du som regel 2-3 minutter på å vrenge av deg klærne og komme deg på plass.

Jepp :-) Da skal jeg prøve imorgen Bruker høøøy solfaktor første gangen.. Tar ingen sjanser, hehe..

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  19:30:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Meen.. Må man bruke sånne små solariumbriller? Har det da, og har ingen problemer med å bruke dem.

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  20:11:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg bruker aldri det. Jeg har 0 problemer med å sovne i solariumet ;-) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  20:16:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg bruker aldri det. Jeg har 0 problemer med å sovne i solariumet ;-)

Oki ;)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  21:24:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Mutter'n mente at jeg IKKE måtte ha på meg krem før jeg tok sol, det var visst farlig.. Stemmer det?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  15:51:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ah, akkurat ferdig nå :-) Fiine greier. Lå der bare i 6 min. (redd for å se ut om en tomat), men herlig var det likevel!

Bustetrollet

Skrevet - 08/02/2006 :  16:18:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ah, akkurat ferdig nå :-) Fiine greier. Lå der bare i 6 min. (redd for å se ut om en tomat), men herlig var det likevel!

6 min?
Lå der i 20min når jeg tok sol for første gang jeg.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  16:31:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

6 min?
Lå der i 20min når jeg tok sol for første gang jeg.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Mari + lekser + tentamen = dårlig tid. Skal ta lenger på fredag, da har jeg myye bedre tid :-) Dessuten var jeg redd for å bli solbrent, hehe..

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  17:02:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Om jeg hadde ligget i solariet 20 minutter, så hadde jeg daua. Og det er ikke overdrevet en gang. Jeg har tatt en del sol før, men jeg tåler det ikke i det hele tatt, så her er det maks. 10 minutter. Slo til med 12 en gang og da lå jeg våken hele natten med en fin blanding av eksem og solbrenthet :-( (Jeg blir ikke brent i vanlig sol) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  17:30:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Om jeg hadde ligget i solariet 20 minutter, så hadde jeg daua. Og det er ikke overdrevet en gang. Jeg har tatt en del sol før, men jeg tåler det ikke i det hele tatt, så her er det maks. 10 minutter. Slo til med 12 en gang og da lå jeg våken hele natten med en fin blanding av eksem og solbrenthet :-( (Jeg blir ikke brent i vanlig sol)

Jeg skal nok ikke ligge 20 min. Hadde 6 min. nå, og vil øke til 8 min. på fredag. Skal ta det noen ganger, og kanskje øke til 10 og 12 min. etterhvert.

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.