hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som kjenner/kjennte Filur?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Noen som kjenner/kjennte Filur?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

cemor

» VIP

Innlegg: 42

Skrevet - 04/02/2006 :  20:44:01  Vis profil  Svar med kopi av melding


Leter etter en dansk varmblods vallak, etter Allegro. Han er (var) rød med bliss.
Vet han stod på Stange (Atlungstad) sist jeg hørte noe fra ham. Er det noen som vet om han lever enda, og evt hvor han er???

På forhånd tusen takk!

cemor

» VIP

Innlegg: 42

Skrevet - 06/02/2006 :  15:26:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingen???????????????????? Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 09/02/2006 :  14:31:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hei.. Husker Filur, fra den tiden jeg holdt til på Atlungstad.. Var på rideleir med eieren en gang.. Siste jeg har hørt er at han solgte begge hestene sine.. Mer vet ikke jeg..
Gå til toppen av siden

cemor

» VIP

Innlegg: 42

Skrevet - 10/02/2006 :  10:22:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
oki takk for svaret!

Er det ingen andre som kjenner til han?
Gå til toppen av siden

Crianza

» VIP

Innlegg: 43

Skrevet - 11/02/2006 :  01:22:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det den som... eh.. Louise (eller noe sånn) hadde?? Et søskenpar? Husker en Filur fra Stange-området som var med på en del sprangtreninger... Gå til toppen av siden

filur 5

» VIP

Innlegg: 45

Skrevet - 11/02/2006 :  11:11:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
dyret mitt heter å filur. Gå til toppen av siden

cemor

» VIP

Innlegg: 42

Skrevet - 13/02/2006 :  13:02:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det den som... eh.. Louise (eller noe sånn) hadde?? Et søskenpar? Husker en Filur fra Stange-området som var med på en del sprangtreninger...

Opprinnelig postet av Den røde fare



Ja, det er den samme hesten! Vet du noe mer om han??
Gå til toppen av siden

pavis
» VIP

Innlegg: 17

Skrevet - 16/02/2006 :  14:23:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
var det en ponny? Gå til toppen av siden

cemor

» VIP

Innlegg: 42

Skrevet - 17/02/2006 :  15:53:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, hest Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway
Innlegg: 2364

Skrevet - 17/02/2006 :  16:06:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.trondelag-hestesportsklubb.no/st2003/StevneMars/Bilder%20mars.htm

Kan det være den hesten nederst til høyre?

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

cemor

» VIP

Innlegg: 42

Skrevet - 24/02/2006 :  14:01:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, desverre! -Men takk for forsøket!! c",)

Filur var/er rød.....

c",)
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway
Innlegg: 618

Skrevet - 24/02/2006 :  14:09:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mulig jeg veit om noe,det er noe kjent. Skal sjekke det litt nærmere,for å være sikker.. Gå til toppen av siden

cemor

» VIP

Innlegg: 42

Skrevet - 24/02/2006 :  14:26:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oki, tusen takk! c",) Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway
Innlegg: 618

Skrevet - 27/02/2006 :  14:31:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen!
Det var ikke samme hesten,beklager. Håper du finner ut noe mer,lykke til!
Gå til toppen av siden

cemor

» VIP

Innlegg: 42

Skrevet - 10/03/2006 :  12:58:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingen andre? Gå til toppen av siden

Crianza

» VIP

Innlegg: 43

Skrevet - 10/03/2006 :  19:21:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, vet desverre ikke noe mer. Men husker når de fikk ham... de var med på en del treninger sammen med hun som red min hest ;)

Om jeg graver dypt i hodet mitt så skal huske hva navnet ditt er også...
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.