hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjenner noen til Eros?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Kjenner noen til Eros?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

MadlaogRauen

» VIP

Norway
Innlegg: 77

Skrevet - 19/04/2006 :  08:09:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadlaogRauen  Svar med kopi av melding
Kjenner noen til Eros? Om jeg ikke husker feil var han døle/dølahest.
Han var svart, hadde noen hvite sokker på noen ben. Han hadde ganske lang man. Stort hvitt bliss i ansiktet.
Håper på svar!

Ælska dåkker
Himmelbjør Tora
Texas Rauen
Madlavinnen
Vinella

Kurre

Norway
Innlegg: 2073

Skrevet - 19/04/2006 :  08:56:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke om det er samme Eros,men vi hadde en på Geilo Hestesenter som het Eros. Tungdøl val. er vel...6 iår tenker jeg.
Ikke noen sokker,men relayivy stor stjerne som satt litt "på skjeiva".

Kjøpt inn som 3-åring.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway
Innlegg: 2073

Skrevet - 19/04/2006 :  08:59:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dobbeltpostet og slettefunksjonen vil ikke funke
www.forum-hest.moo.no
Redigert av - Kurre den 19/04/2006 09:01:14 Gå til toppen av siden

marcello

» VIP

Innlegg: 229

Skrevet - 19/04/2006 :  11:47:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eros som Kurre skriver om er etter Stalheimsblæsen om det kan hjelpe noen Gå til toppen av siden

MadlaogRauen

» VIP

Norway
Innlegg: 77

Skrevet - 19/04/2006 :  13:58:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadlaogRauen  Svar med kopi av melding
Mm.. ikke han, Eros er vel ca. 8-9 år, hørte at han flyttet til alta..
Ælska dåkker
Himmelbjør Tora
Texas Rauen
Madlavinnen
Vinella

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 19/04/2006 :  14:36:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eros.. Hver gang noen sier det navnet tenker jeg på en ensfarget døl.. Hmm..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

MadlaogRauen

» VIP

Norway
Innlegg: 77

Skrevet - 19/04/2006 :  15:13:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadlaogRauen  Svar med kopi av melding
Han er jo helt svart.. med avtegn
Ælska dåkker
Himmelbjør Tora
Texas Rauen
Madlavinnen
Vinella

Gå til toppen av siden

RakasElo

Innlegg: 1

Skrevet - 23/04/2006 :  21:47:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
sjekk VIP Elvebakken's Eros Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.