hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som kjenner/kjennte Filur?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Noen som kjenner/kjennte Filur?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Crianza

» VIP

Innlegg: 43

Skrevet - 10/03/2006 :  19:28:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så forresten at du hadde hatt en som heter Make it Big? M. brun/ sort fullblodsvallak? Gå til toppen av siden

cemor

» VIP

Innlegg: 42

Skrevet - 13/03/2006 :  20:02:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, ja det stemmer! (Han er død nå!) Gå til toppen av siden

j.i.m

» VIP

Innlegg: 87

Skrevet - 17/03/2006 :  22:16:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg husker også Filur:) Vet at maren L. Ree kjøpte han og red dressur på han. Ble veldig fin å. Men så tok Maren over hesten til sin søster, å da ble Filur solgt. Vet ikke helt hvor dessverre.. Gå til toppen av siden

j.i.m

» VIP

Innlegg: 87

Skrevet - 17/03/2006 :  22:29:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg husker også Filur:) Vet at maren L. Ree kjøpte han og red dressur på han. Ble veldig fin å. Men så tok Maren over hesten til sin søster, å da ble Filur solgt. Vet ikke helt hvor dessverre.. Gå til toppen av siden

j.i.m

» VIP

Innlegg: 87

Skrevet - 05/04/2006 :  13:07:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
fikk vite nå at Filur dessverre er død. Hun som eide han tok han for ca et år siden pga dårlige bein. Gå til toppen av siden

cemor

» VIP

Innlegg: 42

Skrevet - 22/04/2006 :  21:03:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
fikk vite nå at Filur dessverre er død. Hun som eide han tok han for ca et år siden pga dårlige bein.

Opprinnelig postet av j.i.m



Tusen takk for svar!

Det er helt utrolig at han har holdt så lenge! (han var vel født i 84 om jeg ikke husker feil!) Og allerede i 93 røk han en sene i det ene frambenet! Da har han blitt tatt godt vare på vil jeg tro!

Tusen takk!
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway
Innlegg: 1117

Skrevet - 23/04/2006 :  22:54:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner Maren veldig godt, for hun står på Atlungstad sånn som meg, og jeg husker Filur veldig godt fra tiden hun hadde han. De starta ganske mye, med gode resultater! Så tok Maren over Watson, og Filur ble solgt. Hun hadde han vel kanskje ett år eller noe, før han måtte avlives som j.i.m sier, pga beina. Men han holdt ut lenge, og gjorde mye bra i løpet av livet sitt!! Maren hoppet f.eks. ca 1,60 med han på et juleshow en gang!! Og han hadde hoppa høyere hvis han hadde fått lov! Men det fikk han ikke..
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

cemor

» VIP

Innlegg: 42

Skrevet - 24/04/2006 :  08:36:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kjenner Maren veldig godt, for hun står på Atlungstad sånn som meg, og jeg husker Filur veldig godt fra tiden hun hadde han. De starta ganske mye, med gode resultater! Så tok Maren over Watson, og Filur ble solgt. Hun hadde han vel kanskje ett år eller noe, før han måtte avlives som j.i.m sier, pga beina. Men han holdt ut lenge, og gjorde mye bra i løpet av livet sitt!! Maren hoppet f.eks. ca 1,60 med han på et juleshow en gang!! Og han hadde hoppa høyere hvis han hadde fått lov! Men det fikk han ikke..

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo



Det er godt å høre at han har hatt det bra da!

At han kunne hoppe høyt, var det ingen som tvilte på! (vi hoppet baner på 1.60 på trening flere ganger!)

Ganske utrolig at han holdt så lenge,,med tanke på senene hans!

c",)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.