hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Å vaske hestens penis
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Å vaske hestens penis
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  12:28:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Den første araberhingsten jeg stelte ble "i den 7.himmel" når vi spylte "stellet" hans
Dette ble gjordt helt tilfeldig da vi vasket ham til utstilling, men oppdaget fort at den eneste tiden han virkelig stod stille var når vannstrålen stod mot en viss plass

Ellers så har ikke mine vallaker noe imot og bli vasket og stelt i området rundt penis..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  12:33:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
ha ha ha.. den var søt Bente.. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  13:03:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hehe, ja jeg lå mer enn mindre slik da jeg så hvor rolig han plutselig ble, og det salige blikket hans, hi hi
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  22:16:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
når man sier at vallakene 'steller' seg selv så mener man vel det de gjør når de tar tissen ut og inn flere ganger på kort tid? da løsner i alle fall all den døde huden og faller av.

når jeg vasker hesten min (ca. 1gang i måneden) bruker jeg baby servietter disse er myke og behagelige for hesten og er ikke parfymert eller noe.. hestene liker så klart ikke at vi vasker dem, men de venner seg jo til det

Opprinnelig postet av sivkjersti

får du ut klumpene med babyservietter??

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  00:49:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
En hest jeg stelte og hadde ansvaret for noen uker sommeren 2004, han hadde så mye dritt "der nede" at jeg brakk meg når jeg skulle rense det fordi at det luktet sånn! Fysj.. Eieren var ganske fisefin og det hjalp ikke stort. Jeg pleier å gjøre det sånn av og til, Jivi eelsker å bli tatt på der:P Hehe. Da blir hun rolig;) Hellegutt haater det, og spenner etter meg, så eieren gjør det hun;)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

CatrineS

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  23:32:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok, nå vet jeg at mange har sagt dette, men jeg fikk en beskjed fra en gammel hestekar da jeg fikk min hest som er vallak, at jeg måtte huske å vaske stellet hans. Han sa ikke noe om hvor ofte, men at jeg måtte gjløre det... Dette er en kar som er født og oppvokst med hester, og kan masse, så da er det vel noe i det....

Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  03:29:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ej med bruke metoden med lunka vann, lactasyd og i mitt tilfelle slik supermjuk klut man kjøpe på baby-butikka.. bruke den sorten klut i ansiktet og under halen og
He enno ikkje vaska Kairo "nedentill", men i og med at han e ein veldi pubertal 2åring ej e so heldi at ej med jamne mellomromm fe vaske vekk "gørr" nedover hele låra etter at han he gira sej opp..

Det e lov å tenke sej litt om til tider. Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  13:35:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
En dag jeg spylte forhesten min, kom den frem. Og da var det bare å spyle så det falt av noen flak, og vips så var han ren og pen der nede ;) Enkelt og greit. Er jo ikke så ofte han tar den frem når jeg spyler, men den kommer av og til å da er det bare å spyle :) Så er det gjort. Ingen "nærkontakt" eller kluter/servietter. Nå var han ganske ren da.. var noen store sagflis-lignende flak som falt lett av. Ingen store klumper av noe slag. :) Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  03:59:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
chk,hvordan vet du at hesten din ikke har klumper om du ikke har putta hånda di oppi der?
det skal gjøres en gang i halvåret forresten:P

carpenox,HÆ???hva har lårene med penisen å gjøre??

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  12:26:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Tydelig at jeg ikke vet nok om hannhestens understelle
"Oppi der"... Hva menes med det?
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  12:41:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
He he... CHK, det er godt å høre (-:
Når hesten har penisen "inntrekt" er det en lomme der hvor den kommer ut, skjønner? Om du tar en klut og legger utenpå hånden kan du rett og slett stikke hånden opp og inn i den lommen og vaske forsiktig rundt.
Lag deg en bøtte med lunket vann og feks. Lactacyd, skyll kluten ofte. Du kan jo se ann reaksjon på hesten, ikke sikkert du trenger å være superforsiktig da.. min vallak nyter vask av "stellet" og synes det er helt greit, andre er kanskje litt mer vare...
Du gjør ingen skade så det er bare å "rote" rundt til det ikke kommer mer rusk på kluten. Kanskje han tom slipper ned utstyret da og da kommer du jo til å vaske resten også (-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Snerten

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  13:08:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Snerten synes i grunn det var helt greit det jeg dreiv på med. Står ikke akkurat kjempe rolig når vi dusjer(vi ja.. jeg er like våt som han...) men når jeg har gjort rein snabelen står han helt rolig. Et lite øyeblikk løftet han faktisk på det ene bakbeinet også så jeg skulle bedre til virket det som. For det var ikke noe truende over det beinet, og han satte det ned igjen når jeg tok ut hånda for å gjøre rein klut og hand...
Men fysj a meg for en ekkel konsistens det er på grumset... Synes det luktet vondt i flere dager. Leste her at noen brukte gummihansker. Tror jeg skal vurdere det neste gang ja..

Snerten, Ajax og Laila Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  19:21:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
de løfter beinet for å hjelpe til ja:)
jeg klarer ikke å bruke hansker jeg,for kommer lissom ikke skikkelig til..husk at dette er pensum på hestelinja da:P

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  21:44:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
He he... CHK, det er godt å høre (-:
Når hesten har penisen "inntrekt" er det en lomme der hvor den kommer ut, skjønner? Om du tar en klut og legger utenpå hånden kan du rett og slett stikke hånden opp og inn i den lommen og vaske forsiktig rundt.
Lag deg en bøtte med lunket vann og feks. Lactacyd, skyll kluten ofte. Du kan jo se ann reaksjon på hesten, ikke sikkert du trenger å være superforsiktig da.. min vallak nyter vask av "stellet" og synes det er helt greit, andre er kanskje litt mer vare...
Du gjør ingen skade så det er bare å "rote" rundt til det ikke kommer mer rusk på kluten. Kanskje han tom slipper ned utstyret da og da kommer du jo til å vaske resten også (-:

Opprinnelig postet av Harneshaug

Hihi. Okei.
Men, om jeg ikke husker feil.. når "snabelen" hans kom ut, var det ingen grop lenger, fordi ... ja, den var helt ute x) Og da var det ikke noe "oppi der" å grave i. Fult mulig jeg husker feil da... Hehe. Jeg får nok gjøre som du sier en dag, grave litt... x) Skal ærlig talt si at det ikke er noe av det jeg har aller mest lyst til, men driver man med (hann)hester så nytter det jo ikke å være pysete :P
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  22:23:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg skjønte heller ikke det der,om hesten tok den ut harneshaug:)
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.