hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Å vaske hestens penis
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Å vaske hestens penis
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  08:59:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Er glad eg har hoppe som er lett å vaske...! Gjer d ikkje så veldig ofte, kanskje to-tre gongar i året. En vallak på stallen min måtte bli dopa ned for å få vaska utstyret sitt, men han hadde aldri gjort d før...

sigyn,brauta og rubin; dersom ho sparkar ken du jo få nokon til å halde opp eit bein? Berre til ho blir vant til å bli vaska liksom... Er nok lurt å venne ho til å bli tatt der nede før du begynner å vaske...
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  17:06:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
tror det kommer til å gå bra med vaskinga,da hun godtar at jeg tar på henne over alt.men hr mere problemer med å få løfta bakbena hennes da hun tydligvis ikke liker dette:sparker og hoppe bare...
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

summer

Skrevet - 04/04/2006 :  16:06:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er bare å bruke tid og venne henne gradvis til det. Dvs begynne me å ta der, hun er neppe så møkketeat du må tvangsvaske henne for å si det sånn. Venn henne til at du tar der, klør der osv, fjerner litt grums med fingrene osv. Da blir det neppe noe problem å vaske der senere.

Lønner seg folkens, ser dere klager over vondt lukt : BRUK HANSKER!!! plasthansker er gull verdt .
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  16:47:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
plisles svaret mitt summer.det er bakbena som er problemet:/
Gå til toppen av siden

summer

Skrevet - 05/04/2006 :  10:43:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
plisles svaret mitt summer.det er bakbena som er problemet:/

unnskyld da. leste at du skrev du skulle venne henne til vask der. Prøvde å være opmuntrene om at dette går nok bra. Hvorfor sparker hun hvis hun synes det er greit å bli håndtert der nede da ?
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  18:15:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
var ikke sånn ment altså.kjempefint at du kommer med tips:)kommer til å bruke dem,når jeg skal begynne å vaske.

hun sparker og hopper rundt fordi hun rett og slett ikke har lært å løfte bena!
men det går fremover.i går fikk jeg holde det ene bakbenet hennes oppe fra bakken i et helt sekund.så det går framover:))

Gå til toppen av siden

Berit_og_Glanni

Skrevet - 07/04/2006 :  23:07:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stemmer det at hestene ikke skal vaskes når det er kaldt i været? Spes vallakene... Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  21:35:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det har aldri jeg hørt noe om i hvert fall.men siden det ofte blir en del vannsøl så bør man jo unngå det kansje...?
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  00:52:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Men jeg må bare spørre jeg... hvordan i alle verden får man penisen ut og til å bli der? Jeg må si det er sjelden jeg ser den...og da står jeg iallefall ikke klar med bøtte og svamp! Finnes det noen triks??

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  01:34:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg vasker inni selve forhuden, får ut masse "guff" ved og vaske på den måten. Om han tar ut penis kan du jo se om du greier gripe fatt rundt den og holde den ute (har gjordt det på gamlegutt av og til når jeg skal fjerne noe på den). Men tror det letteste er og vaske inni selve forhuden bare.
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 28/05/2006 :  20:44:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
det er ikke så mange ville hester som er valakker er det vel? da får de jo brukt utstyret sitt..

Opprinnelig postet av Lene23

hvordan skal ville hester kunne bli valakker?? valakk er jo kastrert hingst, og det er noe vi menneskene gjør!

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  21:20:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Det var nok skrevet i en ironisk tone da

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  22:30:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
nå tror jeg folk har misforstått litt her..man skal ikke vaske selve penisen,rive av skorper på den osv.man skal vaske som bente sier inni den gropa der penisen kommer ut.man har et jævli problem der i mot om hesten prøver å ta den ut,mens man vasker der.
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  20:02:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Ikke vask selve penis!
Da en uerfaren jente vakset utstyret på hesten sin, ble det sår, å han begynte å blø..
Hun klarte ikke å holde det rent, så det ble masse problemer med dette senere..

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

sivkjersti

Skrevet - 17/06/2006 :  12:13:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
når man sier at vallakene 'steller' seg selv så mener man vel det de gjør når de tar tissen ut og inn flere ganger på kort tid? da løsner i alle fall all den døde huden og faller av.

når jeg vasker hesten min (ca. 1gang i måneden) bruker jeg baby servietter disse er myke og behagelige for hesten og er ikke parfymert eller noe.. hestene liker så klart ikke at vi vasker dem, men de venner seg jo til det
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.