hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Å vaske hestens penis
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Å vaske hestens penis
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  22:53:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Skal man drive og grave der oppe er det jo ikke værre enn å ta på seg noen tynne plastikkhansker så man slipper å få all gugga på hendene selv? Skal ærlig innrømme at jeg aldri har gjort det selv men.. Gå til toppen av siden

Skjotta

Skrevet - 05/08/2006 :  01:50:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
fikk denne pa mail engang. har oversatt den fra engelsk, sa jeg beklager skrivefeil og "darlige oversettelser" pluss mangel pa ett par bokstaver pa mitt islandske tastatur.

INTIMVASK

1) Forsikr deg om at der ikke er fremtidige kjærester, eldre naboer eller speider trupper i omradet under handlingene som fölger. i löpet av prosessen kommer de antakelig til a dukke opp UANSETT, straks du er godt i gang, sa ha en god forklaring pa lager.

2) Klipp neglene pa hendene korte. samle sammen hest, vann slange og din humoristiske sans. (pluss intim sape og muligens gummi hansker)

3) Bruk slange (eller vat svamp) for a fa hulen og dens innboer vat. öh, det vil si, gjör dette pa en "sivilisert" mate, med klare forvaringer til hesten, det er meget mulig at han vil bli fornærmet dersom en kald vannstrale uventet spyer hans personlige deler ;-)

4) Na kan du introdusere hesten til Hr. Hand. det jeg ofte synes er best, er a sta med ansiktet vent mot hestens hode, og med min skulder og hofte tett inntil hestens lar og hofte sa dersom han skulle finne pa a gjöre noe mistenkelig, som a löfte beinet, sa kjenner jeg det straks, og kan stoppe denne oppförselen straks, eventuellt komme meg unna. Hesten bör holdes av en assistent, eller med din frie hand, ikke bindes fast.. der er en stor mulighet for at han vil bevege seg rundt en del dersom han ikke er overbegeistret over Hr. Hands handlinger, men ikke la dette stope deg. sa lenge du er tolmodig, og hoder deg tett inntil siden hans, so kommer han seg nok over det.

5) husk at det ville vært svært like "damelikt" av deg a bare gripe tak i hansedleste del pa direkten. gi hesten en viss ide om hva som er pa dagens program. hvil handen dim pa magen hans, la den sa skli bakover til du kommer til den edleste delens faktiske hjem. nar du ankommer din förste destinasjon, er det lurt a paföre en dæsj lubrikant.

5) sa langt har du bare besökt den ytre delen av hulen. den edleste delen selv er, som du sikkert har lagt merke til, mistenkelig fraværende. dette er fordi den er sjenert og har trukket seg tibake til det innerste kammeret. brett opp ermene og fölg etter!!!

6) etterhvert som du og Hr. Hand gradvis finner veien innover i hulen, vil du ankomme ved noe som föles som en liten portal, som leder til ett kammers innenfor. fölg godt med pa hestens reaksjon, og inviter deg selv inn. du har na annkommet ved det helloge kammers til den edlere del. den gjemmer seg der inne, lengst bak, og later som om den ikke er der. si hei og vink! seriöst! bruk en eller flere fingre til a forsiktig stryke den edleste del. dersom hesten ikke vil slippe sin edleste del ut, sa er dette den beste maten a fjerne törre flak og annen görr som er fast pa den edleste del. sa utforsk forsiktig rundt den og fjern all uönsket materie du treffer pa veien. ikke vær redd for a bruke masse vann.

7) nar Hr. Hand og den edlere del har blitt relativt godt kjent, og den edlere del kjennes temmelig ren ut hele veien rundt, er der bare en jobb igjen. a sjekke etter, og fjerne bönnen. bönnen er en bleik nyreformet samling av avfallsstoffer som ligger i en liten pose rett innenfor urinrörs apningen. ikke alle hester far bönne, men de fleste gjör, til og med dersom de ikke ser skitne ut utenpa.

Sa . hestens urinrör har ganske stor diameter, og vil faktisk tillate deg a veldig forsiktig, innföre en av dine tynnere fingre. gjör dette, og utforsk oppover etter noe som vil föles som en klump eller ert, ca 2-3 centimeter fra apningen. dersom du treffer pa en bönne, skal du forsiktig og sympatisk overtale den til a komme ut ved hjelp av fingeren. dett kan kreve en del tolmodighet fra bade deg og Hr. Hand OG hesten, men hesten vil bli en gladere og sunnere hest nar dette er oppnadd.

8) na er alt som gjenstar a foreta en grasiös exit og spyle omradet godt som unnskyldning for frihetene du har tatt deg. pass pa at vannstralen nar inn i de innre kammere. dette kan innebære at du tar slangen o Hr. Hand og viser den veien inn.

9) Ta-da!!!! du er ferdig! si "fink hestis" og gi masse gulrötter. se pa at han gjör morsomme grimaser pa grunn av lukten pa hendene dine...hmmm... kanskje der en en ting til....

10) det beste (i min erfaring) til a fjerne denn interessante lukten fra hender og under negler, er oppvask sape, men det er ikke alltid sa lett, sa dersom du er typen til a gjöre denne jobben "naken" (ingen hansker) kan det være en god ide a spare prosjektet til en dag da du ikke skal pa stevnemöte eller jobbintervju.

og sa er der jo ett SISTE trinn....

finn ut hvordan du skal forklare dette for din mor, nabogutten, postmannen eller hvem det matte være du nettopp har innsett at har statt i döra og fulgt intenst med pa hele greia.

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  01:59:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ha ha ha ha..... Utrolig vittig!!!
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  10:45:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Skal si jeg ikke ble videre oppmuntret! Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  18:52:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Genialt!

Lo skikkelig bra no og prise mej lykkelig for at det er ei stund til "hr.hand" og Kairos edlere deler må "møtes"...

carpenox,HÆ???hva har lårene med penisen å gjøre??

sigyn, brauta og rubin(beklager eventuelle navnefeil.)

Kairo "klisse sej til" nedover låra pga "våte draumar om vene hopper"... Med jamne mellomrom, mykje lukt og klissete konsistens ja.

Det e lov å tenke sej litt om til tider.
Redigert av - CarpeNox den 05/08/2006 18:58:47 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  21:45:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ok,men hva har det med vask av penishulrommet å gjøre?:D
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

kris10na

Skrevet - 05/08/2006 :  22:46:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
har aldri tenkt over det. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  23:11:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skjotta: Guri, så morsomt! Fikk meg en god latter nå ja!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  07:07:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vasker heller ikke så altfor ofte, men "roter litt rundt" oppi der innimellom.

Dersom man virkelig plages med en umulig hest som trenger en "hellig vask" og ikke lar deg slippe til, kan man få dyrlege til å gi den en type beroligende medisin som også gir penisfremfall. (Forutsatt at det er en hingst eller vallak, da.. )

Spurte en gang en dyrlege om dette, og hun sa at det burde gjøres med jevne mellomrom, og at på avlshingst var det også et KRAV til intimvask.

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  16:00:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
kan man få dyrlege til å gi den en type beroligende medisin som også gir penisfremfall. (Forutsatt at det er en hingst eller vallak, da.. )
klippet fra spendas

altså problemet er vel om penisen kommer frem??

Gå til toppen av siden

kirakira

Skrevet - 07/08/2006 :  16:03:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe,dette er litt av ett emne. Og jeg liker heller ikke å vaske stellet til min vallak. Tidligere visste jeg ikke at det trengtes engang. Så en morgen var hesten min syk. Åh-nei han har kolikk...... Ringte dyrlege mens jeg gikk og gikk med hesten.Han la seg ikke ned,men hadde tydelige kolikksmerter. Dyrlegen kommer,ser på meg,ler litt og sier :kolikk??? javel,Laila der tar du nok feil. Det viser seg at fordi jeg ikke har vasket har det tettet seg skikkelig og han får ikke tisset. Smertene er store og han prøver desperat å tisse,uten å få det til.For det er jo tett der!!!! Vi doper hesten litt og begynner vasking.Herlighet så mye dritt jeg vasket bort. Etter en times tid ser jeg hesten stille seg opp for å tisse,og jeg følger spent med. Så ser du hele hesten puster lettet ut,og det går ett drag av velvære gjennom den.Endelig fikk jeg tisset;) Det var en lykkelig hest det.

Et år senere står hesten oppstallet på ny stall,og de ringer helt fortvilet: Hesten din har kolikk,kom og hjelp til.Vi har ringt dyrlege,og går med ham til du kommer. Jeg ankommer stallen rett etter dyrlegen som har behandlet ham for kolikk. Og ser jo raskt at det er ikke kolikk....igjen!!!!
Dyrlegen protesterer og sier at ,joda,dette er kolikk. Jeg tar hesten inn,vasker han skikkelig og etter en halv time tisser han og er frisk som en fisk igjen. Dyrlege måtte bare innrømme at hun hadde tatt feil.Men symtomene er helt like i utgangspunktet,så det er ikke lett å vite forskjell. Eneste grunnen til at jeg visste det,var at hesten hadde hatt det før liksom.Vi vasker han hver uke,og har ikke hatt problemer de siste to år nå.
Men til alle hesteeiere.....vær obs!!!!!!
Vask er veldig viktig,også der nede
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 08/08/2006 :  06:05:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kan man få dyrlege til å gi den en type beroligende medisin som også gir penisfremfall. (Forutsatt at det er en hingst eller vallak, da.. )
klippet fra spendas

altså problemet er vel om penisen kommer frem??

Nei, man kan fint vaske "oppi der" selv om den "henger og dingler".
Den åpninga opp der er ganske romslig, og penisen fyller langtfra ut hele "rommet" der. Så får man også vasket godt foran på penis, for under forhuden, helt på tuppen av penis, er det nemlig en lomme hvor det kan samle seg masse dritt, og der er det lurt å gjøre rent.

Sikkert mange meninger om dette, men det var dette jeg fikk beskjed om da dyrlegen instruerte meg i "underlivsvask". (Kan tro det var litt rar humor ute og gikk mens jeg holdt på!)

Haha, HERREGUD, for et emne, egentlig!!

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  06:21:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
akay spendas,da kommuniserer vi på samme plan:Ptrodde du mente den"rive av flakene" som så mange mener er riktig her..hihi
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 08/08/2006 :  10:51:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, neida, det var ikke det jeg mente.

Huff, for en merkelig diskusjon dette ble! Hehe.. litt komisk... Hulrom meg her og flak meg der.... *ler godt*

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  23:53:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
prøvde å forklare for noen det med at vi døtter hånda oppi der og sånn.de sto bare å måpte..P
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.