hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skostørrelser..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Skostørrelser..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  00:08:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
bruker 43 liker best joggesko, det er jo ikke så mange jentesko som går helt opp til 43 da.. det er litt kjedelig.. så det går mest i puma, all star og buffalo...

Opprinnelig postet av nutte

Gå over til herresko da kanskje..? Jeg er enig med det at jentesko ofte er små i størrelsen. Heldigvis er ikke jeg større enn ca. 40 på beina, men ei i klassen bruker ganske mange nummer mer enn meg, og hun sier hun sliter med å finne passende sko.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  11:16:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
37-38

Liker å gå i joggesko eller de fine støvlettene mine som jeg bruker om vinteren. Eller aller best liker jeg duntøflene min som jeg fikk til jul..

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Åh, duntøfler, de glemte jeg! De er jo bare best

Opprinnelig postet av Wenche=)

hehe:) Sitter her med mine duntøflene mine og er på nettet :) Da er alt topp:D

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 28/01/2006 11:32:55 Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  11:32:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Bruker 38 jeg... Ingen høyere ingen ved siden...
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  13:18:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
bruker 43 liker best joggesko, det er jo ikke så mange jentesko som går helt opp til 43 da.. det er litt kjedelig.. så det går mest i puma, all star og buffalo...

Opprinnelig postet av nutte

Gå over til herresko da kanskje..? Jeg er enig med det at jentesko ofte er små i størrelsen. Heldigvis er ikke jeg større enn ca. 40 på beina, men ei i klassen bruker ganske mange nummer mer enn meg, og hun sier hun sliter med å finne passende sko.

Opprinnelig postet av Mari^_^

ja jeg går over i herresko på puma, all star og buffalo, for noen av modellene er like til jenter og gutter. Men det som er litt kjedelig er at når jeg skal ha pensko så finner jeg nesten aldri noen som går opp til 43.. så har funnet et par som går opp til 42, men de er jo for små så jeg på presse foten inn...

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

jeglikerhester

Skrevet - 28/01/2006 :  15:27:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker for det meste 39, av og til 40. Liker best joggesko, sånne fine joggesko da! hehe. Vintersko hater jeg egentlig.. finner jo aldri noen som passer meg. Har et par "støveletter" som jeg er ganske fornøyd med da, men de er så tynne at jeg like greit kan gå med joggesko. Hater og kjøpe nye sko også.
Tror kanskje jeg hadde likt bedre å handle sko dersom jeg hadde hatt litt mindre bein, for da er det litt lettere å finne sko sompasser. De har aldri mine str. igjen.
Gå til toppen av siden

kristine&iris

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  17:06:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekristine&iris  Svar med kopi av melding
jeg bruker str. 38/39.. oxo liker jeg best å gå i skatesko..
<3<3Iris og Löpp<3<3 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 28/01/2006 :  18:29:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker str 40 og 41. Bor stort sett i stallskoene mine (Jacson varmforede jodphurs). Om jeg skal kjøre rett opp på butikken tråkker jeg oppi et par høye sandaler jeg har, men skal jeg på kjøpesenter eller ut, så går jeg alltid med støvletter med forholdsvis høye hæler. Liker godt sko, og har mellom 40 og 50 par Mange av de som er ut av moten for lenge siden, men kanskje de kommer inn igjen??? Kjøper ca 5 par i året.
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 28/01/2006 :  18:29:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
38-39... Har brukt 40 en gang, veldig tunge skatesko. Resultatet: Ødelagt storetå
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  02:03:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Bruker 38 jeg=D
Har en tendens til å alltid ende opp med å kjøpe puma sko:/ Å noen form for vintersko har jeg aldri hatt, for jeg orker ikke å begynne å stresse med kjøpe det;p

Er det noen av dere som vet hva Skaller er? Det er hvertfall same sko! Ikke selskinnsko, men sånn med skinn og pels over hele seg, tilogmed under! Ser ut om du har på deg en kanin på hver for men de veier ingenting å er kjempe gode å springe i snøen med=D bestevennina mi er nordlenning ser dere,så jeg får låne familien hennes når vi er på hytta! HoHo Det er hvertfall verdens bestesko;P

Ellers så har jeg noen kjempegode ridesko, sånne med gele i helen! Elsker de og <33

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 29/01/2006 :  04:16:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
38-39|
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  09:18:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
oxo liker jeg best å gå i skatesko..

Jeg òg

Og så må jeg legge til at Daytona bruker 0-1 (eeh, om jeg ikke tar feil)

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  13:13:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
jeg bruker str 39-40, og liker best joggesko:D(skatesko) ;)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 30/01/2006 :  18:31:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Hihi- Småsyk tråd.

Jeg bruker størrelse 40. Til vanlig går det i marsjstøvler eller "skatesko". Siste innvestering er noen enormt hårete støvler, men akk så varme *elske*

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 30/01/2006 :  18:54:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Bruker rundt 38-39 i skostr jeg :)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 30/01/2006 :  20:53:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vanligvis str. 38, men både opp og ned en størrelse forekommer. Liker best "joggesko" av ulike slag. Eeeelsker mine grønne adidassko, som jeg kjøpte rett før jeg skulle reise hjem fra fhs i fjor vår; resultatet var at mamma og pappa måtte sponse overvekta hjem på flyet:p

Har veldig breie bein, og tjukke legger, så pensko og høye støvletter finner jeg nesten aldri, men fant nettopp rett før jul et par dyre boots på dna, som jeg bare _måtte_ ha, selv om de egentlig var en halv str for små. Får enda gnagsår av å gå med dem...:(
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.