hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skostørrelser..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Skostørrelser..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

amadeus+

» VIP

Skrevet - 27/01/2006 :  11:53:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
36 og 37 som regel :) Jeg eeeelsker sko! Eneste problemet er at jeg er så kresen, så det er ikke så ofte jeg finner noen som jeg "faller for" :p
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:17:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Stort sett 40. Går vel med det meste. Joggesko(mest Pumasko), ridesko, fjellstøvler, pensko, støvletter og sandaler.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 27/01/2006 14:20:35 Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:24:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
36 noen ganger 37.
Lever i Mountain horse loafers.
Bruker opp et par pr år.

Ellers gjerne joggesko.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:49:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
38..

Går som oftest i noe sportslig (jeg er egentlig ikke spesielt jentete i stilen..) så nå er Adidas Superstar favoritten min. Er veeldig kresen på sko. Men de beste skoene å gå i er fotballskoene mine o_O Skulle ha innført ny mote!!

-Marte Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:51:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
37-38

Liker å gå i joggesko eller de fine støvlettene mine som jeg bruker om vinteren. Eller aller best liker jeg duntøflene min som jeg fikk til jul..

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  15:36:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
36 og 37 som regel :) Jeg eeeelsker sko! Eneste problemet er at jeg er så kresen, så det er ikke så ofte jeg finner noen som jeg "faller for" :p

Opprinnelig postet av Line Kristine

Akkurat det samme problemet jeg har. Derfor blir det ofte til at når jeg først kjøper sko, så er de en smule dyre. Men trøster meg med at det er bedre det enn å kjøpe en haug med billige.. ;)
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 27/01/2006 :  16:37:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker 39

Liker best flate sko, joggesko...
Hater å kjøpe sko...!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  16:41:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Har flest sko i 35 og 36, å føttene mine har sluttet å vokse. Jeg har miniatyr føtter;p
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  18:21:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker som oftest 40-42 i sko. Liker best og gå i militærstøvler, joggesko eller Mountain Horse skoene mine!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  19:07:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruker som oftest str 41 i sko. Jeg elsker sko, spesielt joggeskoene mine :) Men yndlings"skoene" mine er vel nemo tøflene mine :D De er bare så sinnsykt deilige å ha på beina(for en frydepinne som meg)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  20:39:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
41/42.. Spørs kva slags sko det er. Bruker der som sitt best på beina, det er såkalla "balettsko" (går også under rallysko, kjøresko, schumaker-sko).
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  20:50:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Bruker størelse 38-39.

Er veldig kjedelig i "skoveien", veldig ensformig. Liker klassiske sko som ikke skiller seg ut.
Har ett eneste par hverdagssko som jeg bruker overalt omtrent. Varme og gode. Har minimalt med sko til normalt bruk(har flere par skisko enn det jeg har av andre sko:p)
Ett par som jeg bruker til alt om vinteren og ett par om sommeren.
Utrolig nok har jeg dansesko og pensko(veeeldig sjeldent i bruk ;))

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  21:08:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
egentlig 38.. men bruker somregel 40..

Går alltid med adidas slippers, har sikkert hatt 4 par siden vidregående. Ellers har jeg fjellsko og et par mountain horse vinterridestøvler i 42 eller noe som jeg bruker ute..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  23:59:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruker 43 liker best joggesko, det er jo ikke så mange jentesko som går helt opp til 43 da.. det er litt kjedelig.. så det går mest i puma, all star og buffalo...
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  00:06:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
37-38

Liker å gå i joggesko eller de fine støvlettene mine som jeg bruker om vinteren. Eller aller best liker jeg duntøflene min som jeg fikk til jul..

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Åh, duntøfler, de glemte jeg! De er jo bare best

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.